Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind de Duitse platen ook erg 'goed'. Daar hebben sommige platen meer of minder karakters dan andere, maar toch ziet het er niet amateuristisch of ongewoon uit.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• kan het zijn dat de statuspagina van de DIV niet meer werkt?
      1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
      2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
      2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
      -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten
        kan het zijn dat de statuspagina van de DIV niet meer werkt?
        Welke is dat?
        De site werkt alleszins.
        For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
          Welke is dat?
          De site werkt alleszins.
          Dit is wat Google mij leerde:

http://webdiv.mobilit.belgium.be/div/info/statusRequest

1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
          2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
          2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
          -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten
            Dat is de webdiv-site, enkel toegankelijk voor makelaars.
            For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Zou deze nu echt niet op zen plaats passen ?

2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Ben heel zeker dat die er wel oppast! Misschien ontbreken de plastieken dingen die in de gaten moeten om een schroef er te kunnen indraaien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Golf_MK2 Bekijk Berichten
                  Ben heel zeker dat die er wel oppast! Misschien ontbreken de plastieken dingen die in de gaten moeten om een schroef er te kunnen indraaien?
                  nee staken er nog in

en tis niet da dit tijdelijk was met bandjes ofzo ... was echt in de bumper gevezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
                    nee staken er nog in

en tis niet da dit tijdelijk was met bandjes ofzo ... was echt in de bumper gevezen
                    Da's wel heel zonde dan, onbegrijpelijk...

Comment

• Ik heb een dik jaar geleden mijn plaat gekregen voor mijn yamaha, 1-man-123 is het geworden. best leuk al, spijtig dat het niet 1-man-111 was.

ben ook een perso plaat fan, maar wil geen 1000 euro betalen als ik al een combinatie heb die best ok is zonder ervoor echt te hebben betaald.

Comment

Zou deze nu echt niet op zen plaats passen ?

Vorige week ook een Golf III zien staan in Gent waar de plaat op de bumper gevezen was terwijl er plaats genoeg was op de normaal voorziene plaats.. Dat mag toch niet? (geen nummerplaat verlichting)

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.
                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Waarschijnlijk een tjoener die al met zijn volgende mod bezig is (kofferbak dicht plamuren)

Comment

• zeg, waarom zouden die polen allemaal met valse platen rondrijden en niet gewoon met gestolen platen of kopieën van originele (ff eraf draaien en laten bijmaken en terug erop zetten, van uw buur ofzo haha)? ermee naar hier komen doen ze toch niet?
                            alsof de poolse politie databases heeft met gestolen plakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                              zeg, waarom zouden die polen allemaal met valse platen rondrijden en niet gewoon met gestolen platen of kopieën van originele (ff eraf draaien en laten bijmaken en terug erop zetten, van uw buur ofzo haha)? ermee naar hier komen doen ze toch niet?
                              alsof de poolse politie databases heeft met gestolen plakken.
                              Een database niet nee maar ze zouden toch minstens moeten kunnen herkennen dat het (slechte) vervalsingen zijn.
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Daarjuist een BMW 3 coupé gezien met nummerplaat 8-AAA-... ???
                                - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Zou deze nu echt niet op zen plaats passen ?

Ik heb deze daarnet in Nijlen zien rijden, en nu had die zen plaat wel op de goede plek hangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
                                    Ik heb deze daarnet in Nijlen zien rijden, en nu had die zen plaat wel op de goede plek hangen
                                    en had hij gaatjes in zenne bumper ? mss tegegehouden ofzo hiervoor ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                                      Daarjuist een BMW 3 coupé gezien met nummerplaat 8-AAA-... ???
                                      Das de opvolger van de vroegere EUR- of EURO-platen, dus voor ambtenaren van de Europese Unie en van EUROCONTROL.

Comment

en had hij gaatjes in zenne bumper ? mss tegegehouden ofzo hiervoor ?
                                        Da heb k nie kunnen zien feitelijk.

Comment

• Wij zullen begin september een nieuwe wagen inschrijven => nieuwe plaat dus.
                                          Ik vraag me af of het zou lukken om de oude nummerplaat van onze andere wagen ook te laten vervangen op dat moment zodat onze 2 wagen quasi gelijke letter- en cijfercombinaties zouden hebben.
                                          Kan dit via het WebDIV? Weten ze dan direct welke plaat je zal krijgen?
                                          Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                                          Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

Working...
                                          X