Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
    Wij zullen begin september een nieuwe wagen inschrijven => nieuwe plaat dus.
    Ik vraag me af of het zou lukken om de oude nummerplaat van onze andere wagen ook te laten vervangen op dat moment zodat onze 2 wagen quasi gelijke letter- en cijfercombinaties zouden hebben.
    Kan dit via het WebDIV? Weten ze dan direct welke plaat je zal krijgen?
    Herinschrijving van oude wagen kan niet via WEB-div. Nieuwe wel.
    Enige mogelijkheid is om zelf naar een DIV antenne te gaan ( let wel op zijn nu regelmatiger gesloten
    wegens het wegwerken van de achterstand )
    Daar kan je dan aan de bediende de 2 formulieren afgeven en zal je normaal gezien in dezelfde
    reeks zitten ...

Comment

• Wanneer zouden de 1-EEE-xxx platen uitkomen?

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Waarschijnlijk in december maar er bestaat geen formule om dit juist te bepalen.
        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Wie zegt dat ze van D naar E gaan?

Bij de oldtimerplakken is daar ook geen regelmaat in, zijn er al reeksen geweest in de M, de R en de Q en momenteel zitten of zaten ze in de K

Gewoon het alfabet afgaan is te simpel in dit land blijkbaar...

Comment

• Ik heb een discussie gehad met een vriend die beweerd dat de nieuwe nummerplaten nu ook bij de auto blijven zoals in de andere landen klopt dat ?? ik geloof van niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
              Ik heb een discussie gehad met een vriend die beweerd dat de nieuwe nummerplaten nu ook bij de auto blijven zoals in de andere landen klopt dat ?? ik geloof van niet
              Natuurlijk niet. Staan nog altijd op naam, en niet op de auto. Je kan uw Europese plaat gewoon overzetten naar een andere wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
                Natuurlijk niet. Staan nog altijd op naam, en niet op de auto. Je kan uw Europese plaat gewoon overzetten naar een andere wagen.
                hartelijk bedankt ik dacht het wel dat ik gelijk had grts

Comment

• Nog maar eens een valse B-nummerplaat hier in Polen en weeral betrapt tijdens het fotograferen

Binnenkort ga ik toch eens een pak rammel krijgen

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Allee man
                    Als ge dan toch met valse platen wil rijden, doe het dan goed zou ik zeggen hé.
                    Zouden de Poolse flikken zoiets nog niet stilaan doorhebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
                      Allee man
                      Als ge dan toch met valse platen wil rijden, doe het dan goed zou ik zeggen hé.
                      Zouden de Poolse flikken zoiets nog niet stilaan doorhebben?
                      Nee hoor, hoe langer hoe meer, ik begin wel mijn leven te riskeren door er foto's van te maken, nu al 2 keer betrapt en kwaad dat die madame was vandaag, bijna haar saccoche in mijne nek
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Nrplaat 1BAN491 is geschrapt sinds 05-01-2012

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                          Nrplaat 1BAN491 is geschrapt sinds 05-01-2012
                          Oh thanks, eindelijk resultaat! Nu weet ik waarom die madame zo kwaad was

En zo rijden er honderden zoniet duizenden B-platen rond hier in Polen en niemand die er iets aan doet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                            Nog maar eens een valse B-nummerplaat hier in Polen en weeral betrapt tijdens het fotograferen

Binnenkort ga ik toch eens een pak rammel krijgen

En toch komt die wagen uit België... Want de François Duval uitvoering werd enkel in België op de markt gebracht

Mvg,
                            =================
                            2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                              En toch komt die wagen uit België... Want de François Duval uitvoering werd enkel in België op de markt gebracht
                              Mvg,
                              Natuurlijk, die auto's komen volgens mij allemaal uit België, op deze bv. stond op de plaathouder een adres van een autohandelaar uit West-Vlaanderen, helaas heb ik het niet goed kunnen lezen omdat ik het te druk had met mij uit de voeten te maken

Op de vorige pagina's staan nog enkele foto's met auto's met valse B-platen en met namen van B-handelaars achterop.

Volgens mij zijn die auto's van Polen die in België gewerkt hebben, een auto gekocht en ingeschreven, na een tijdje de plaat inleveren en schorsen, terug naar Polen keren en daar lustig met een duplicaat en vervalste papieren van de ingeleverde plaat blijven rondrijden. Alleen weten de flikken hier blijkbaar niet hoe onze platen er moeten uitzien. Zijn maar gissingen hoor, maar ik zou het toch graag weten

Maar toch moet er iets georganiseerd achter zitten en die duplicaten zijn imo ook niet in België gemaakt, ik heb er nooit zo gezien bij ons.

Comment

• Zijn er dat niet gewoon die bezig zijn met de importprocedure? Of doen alsof. Dan moeten ze ginder de oude buitenlandse plaat van de auto er aan laten hangen, net zoals in Frankrijk. Aangezien een Belgische plaat niet bij de auto blijft, hangen ze er dus duplicaten op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                  Zijn er dat niet gewoon die bezig zijn met de importprocedure? Of doen alsof. Dan moeten ze ginder de oude buitenlandse plaat van de auto er aan laten hangen, net zoals in Frankrijk. Aangezien een Belgische plaat niet bij de auto blijft, hangen ze er dus duplicaten op.
                                  Ook mogelijk, maar erg koosjer lijkt mij dat toch ook niet als je leest dat deze bewuste plaat al meer dan 9 maanden geschorst is in België.

Hopelijk gaat hier binnenkort eens iemand meelezen die er meer van weet en natuurlijk die kennis met ons wil delen want voorlopig blijft het gissen

Comment

• 2-tal weken terug ook eentje gezien, in BE, met duplicaat achteraan. Voorkant wel niet gezien dus misschien hing z'n 'echte' plaat vooraan. Heb er foto van op mn gsm maar nu ff te lui om die te halen en te uploaden.

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                      2-tal weken terug ook eentje gezien, in BE, met duplicaat achteraan. Voorkant wel niet gezien dus misschien hing z'n 'echte' plaat vooraan. Heb er foto van op mn gsm maar nu ff te lui om die te halen en te uploaden.
                                      Bij deze:

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Foutje.
                                        Last edited by Jocar; 05/10/2012, 09:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                          Bij deze:

Dat is een normaal hier in België gemaakt duplicaat. Die Poolse exemplaren (foto) zien er toch helemaal anders uit, van de blauwe B op de platen is daar helemaal niets te bespeuren en ze zijn ook gemaakt van heel ander materiaal.

Comment

Working...
                                          X