Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Blijkbaar heeft er nog een Belg het fenomeen hier ooit opgemerkt

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
      Blijkbaar heeft er nog een Belg het fenomeen hier ooit opgemerkt

http://www.polishforums.com/archives...-plates-37079/
      Als er zoveel rondrijden moet je intussen toch wel weten hoe en wat?
      viavia moet er wel eene slimmen zijn die het weet?
      Polo 6n 1.4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
        Als er zoveel rondrijden moet je intussen toch wel weten hoe en wat?
        viavia moet er wel eene slimmen zijn die het weet?
        Niks weet ik na bijna 20 jaar Ik heb er ooit eens een politieagent over aangesproken maar die leek helemaal niet geïnteresseerd.

Ik durf ook geen eigenaar aanspreken want ik heb al 2 keer bijna een pak rammel gehad toen ze mij foto's zagen maken van hun auto (zie een paar blz terug in dit topic)
        Dit probleem moet net zoals het zich voordoet georganiseerd aangepakt worden maar iedereen steekt zijn kop in het zand blijkbaar, dus who cares?

Het verenigd Europa! Laat me niet lachen, er is nog veel werk aan de winkel...
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Niks weet ik na bijna 20 jaar Ik heb er ooit eens een politieagent over aangesproken maar die leek helemaal niet geïnteresseerd.
          Je moet er toch wel een paar uit hun kot kunnen lokken? Is dat goedkoper op die platen etc?
          In Roemenië rijden er veel Bulgaarse platen rond...blijkt dat er niks kan aan gedaan worden en scheelt hen al rap 100en euro's aan tax.
          Polo 6n 1.4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
            Je moet er toch wel een paar uit hun kot kunnen lokken? Is dat goedkoper op die platen etc?
            In Roemenië rijden er veel Bulgaarse platen rond...blijkt dat er niks kan aan gedaan worden en scheelt hen al rap 100en euro's aan tax.
            Hier is het volgens mij ook te doen om de Poolse taks te omzeilen door Polen die een tijd bij ons verbleven hebben.
            In België auto kopen en inschrijven, papieren kopiëren, een tijdje later plaat en originele inschrijving terug inleveren.
            In Polen met kopie van de inschrijving en duplicaat geschorste nummerplaat zonder problemen een verzekering krijgen want daar kunnen ze toch niet aan de DIV gegevens.

Mijn idee hé, het kan ook iets anders zijn. Degene die het weet laat het mij weten aub.

Comment

• ik twijfel daaraan, je gaat op een buitenlandse plaat nergens een verzekering krijgen. maar ze hebben nog steeds de groene kaart van hier, voor 1 jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                ik twijfel daaraan, je gaat op een buitenlandse plaat nergens een verzekering krijgen. maar ze hebben nog steeds de groene kaart van hier, voor 1 jaar.
                Geen idee, goed mogelijk. Dan wel niks voorkrijgen natuurlijk, serieus risico toch. Maja, als je ziet hoeveel er in België zonder verzekering rijden...

Comment

• Deze vandaag, zonder veel moeite, is ook nog altijd ingeschreven in België, waar is dan de originele? Vooraan was een nog slechter duplicaat.

Comment

• 2 auto's op dezelfde plaat? 1 in belgië...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                      2 auto's op dezelfde plaat? 1 in belgië...
                      Waarschijnlijk!

Comment

• Vandaag had ik weer eentje aan de Poolse kust. Ik heb 6 Belgische gezien waarvan zeker 3 vals waren, deze had pech dat 'm voor mij kwam rijden

Is nog altijd ingeschreven, zou nu aan een Rexton moeten hangen en ervoor aan een Korando. Maar dit is toch een Korando, dus de echte zal in België aan een Rexton hangen zoals het zou moeten.

Comment

• Of de echte hangt eenvoudigweg vooraan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                            Of de echte hangt eenvoudigweg vooraan.
                            Nee hoor, dat had ik gezien, hij kwam uit een zijstraat, was ook een duplicaat. 20% van de B-platen hier zijn gewoon vals.

Comment

• Zou ne Poolse flik een cursus "buitenlandse nummerplaten" krijgen zodat hij een officiële van een reproductie kan onderscheiden ? ... ik zou eraan durven twijfelen.

Comment

• De plaat van de Opel Kadett in het 2de seizoen van Eigen Kweek is ook fake.

In 't eerste seizoen was het nog de echte plaat. Zelfde plaat, maar met DIV-stempel erop. De originele plaat zal tussen de opnames van seizoen 1 en 2 ingediend zijn bij de DIV zeker..

90% van de kijkers zal het niet eens merken, maar mij storen zo'n dingen wel.

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.
                                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• De Alltec Seys Kadett C met 1-DII-209.

Comment

De Alltec Seys Kadett C met 1-DII-209.

Idd

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Zou ne Poolse flik een cursus "buitenlandse nummerplaten" krijgen zodat hij een officiële van een reproductie kan onderscheiden ? ... ik zou eraan durven twijfelen.
                                      Als je ziet hoe sommige van de duplicaten op de vorige blz hier eruitzien twijfel ik daar sterk aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        Deze vandaag, zonder veel moeite, is ook nog altijd ingeschreven in België, waar is dan de originele? Vooraan was een nog slechter duplicaat.

Deze hing vroeger op een Saxo en nu op een Fiesta maar rijdt hier met zo'n schandaal duplicaat rond op een Saxo, de originele dus op een Fiesta in België.

Comment

• Ze kunnen toch maar proberen.

Ik ken iemand uit Napels die enkele jaren hier in Gent verbleven heeft en die nu ook nog steeds in Italië rondrijdt met Belgische nummerplaten. Hij zegt dat de verzekering veel goedkoper is in België. Taks zal er niet betaald worden en keuren doet hij ook niet. Hij zei dat de Italiaanse politie onmiddellijk zegt dat alles goed is als ze een Belgische inschrijving zien.
                                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Working...
                                          X