Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belangerijke vraag over auto spiegels.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door chrisv Bekijk Berichten

Ik reageer niet op alle reacties want ze lijken nogal op elkaar, blijkbaar is iedereen hier een voor-oordelende in de midlife crisis auto-geek die niks van de techniek erachter weet.

Als jullie geen zinnige reacties meer op kunnen doen hou dan maar op met posten. Jullie herhalen je zelf alleen maar.
    Een spiegel kost hoogstens €50, plaatst zich vanzelf en als hij er lang genoeg op zit, verandert hij vanzelf in de koetswerkkleur. Is dit de reactie die je wou?

Comment

• Kan je aan het slachtoffer vragen van een topic te openen in "mijn auto"?
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• des baraquis

Comment

Ik en een paar vrienden waren dronken en stoned en hadden besloten de zijspiegels van een random auto eraf te trappen, we waren later door de politie opgepakt en we moeten schade vergoeden, ik dacht eerst dat het wel mee zou vallen, 200-300 euro voor zij spiegels? maar ik werd gebeld en er was blijkbaar een ander probleem opgekomen, toen de zijspiegels waren vervangen gingen ze trillen? ( het werd mij ook niet goed uitgelegd ) en dat kwam omdat wij zijn deur in het proces beschadigt hadden, ik snap niet hoe en er is helemaal geen shade aan de buitenkant van de auto te zien, ieder geval die vent vraagt om 800 euro terwijl je daarmee een nieuwe 2e hands auto van kunt kopen en het was al een kut ding, dus ik vraag of het mogelijk is dat wij die deur in een of andere manier hebben beschadigt wanneer we de zij spiegels eraf haalden, en waarom is het erg dat ze trillen?

sorry voor deze lap text maar ik ga niet 800 euro betalen als die vent mij verneukt, uitleg zou fijn zijn.
          Besta je echt? Of ben je Averel Dalton? Of misschien Rataplan?
          truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
            Besta je echt? Of ben je Averel Dalton? Of misschien Rataplan?
            Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
              Hey idioot.
              Het feit dat de arme man verlof moet nemen en vervangend vervoer moet zoeken is een rechtstreeks gevolg van uw en uw vriendjes klotestreek.

In plaats van vandaag even groot te doen als de avond van de feiten, en de man z'n schade te betalen en u te excuseren probeer jij je eronder uit te muizen. Waar is in 's hemelsnaam uw eergevoel?

Efkes toevallig:
              Afgelopen zondag ga ik naar de frituur en parkeer mijn wagen hier op het dorpsplein. Plein is vrij groot, en enkel mijn wagen stond er. Toen ik uitstapte zaten er op een bankje twee mannekes van een jaar of 16/17.
              Op het moment dat ik terugkom met mijn frietjes staan die twee recht en lopen voor mij richting mijn wagen. Ik loop 3 meter achter die klootzakjes, en 1 van hen slaat met z'n hand de spiegel van mijn auto dicht.
              Ik heb da manneke bij z'n kraag gepakt en gevraagd of die wel helemaal juist was. Hijzelf deed bijna in z'n broek van de schrik, en z'n zogenaamde vriend die heeft het wereldrecord pleinoversteken gebroken.

Dit even om te zeggen: Als je stoer wil doen, doe dan aub stoer tot aan de finish.
              Hallo belg.

Ja het klopt dat hij verlof moet nemen en dat komt door mij. maar het heeft niks te maken met het schade bedrag.

Ik probeer me nergens onderuit te muizen, ik wil de juiste som betalen voor de schade die ik heb aangericht.

Even toevallig, was ik zondag aan het lopen naar het ziekenhuis waar ik vrijwilligers werk doe en uit het niets kwamen 7 ninjas, ik ontsnapte op een haartje na een shuriken door weg te duiken, en toen ging ik een epische gevecht aan met de andere ninja's, 1 had een RPG maar ik ving de kruisraket in de lucht en slingerde hem terug en maakte as van de overige ninjas.

We kunnen allemaal leuke verhaaltjes bedenken, dat hebben de andere voor jou in deze topic al bewezen, hou ze nu maar voor jezelf.

Comment

• groen bolleke

Comment

• was dat aan het asz te aalst?
                  want daar lag nogal veel stof.
                  wimoptiek.be op

Comment

• ook toevallig

Comment

• @chrisV
                      ge zijt een zielig manneke, da komt hier een beetje wenen op het autoforum over een kapotte autospiegel!
                      ge wordt hier gewoon uitgelachen, check de reacties
                      porsche 4ever
                      '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Wat wil je nu horen van ons , dat je gelijk hebt dat die spiegel te veel kost ??
                        Dat die persoon JOU in het zak aan het zetten is ??

Wel door jij en jou toffe vrienden heeft die mens een hoop miserie op zijn dak die hij liever niet had .

In plaats hier het slachtoffer uit te hangen , wees een beetje vent en ga je excuses gaan aanbieden aan het slachtoffer .
                        Moest je mijn zoon zijn neem ik jou bij je kraag en sleur ik jou naar die persoon .
                        - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                        - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Als iemand dit met mij zou willen proberen, zou ik ook dat geld terugwillen.

Comment

wow, zijn jullie nou zo dom.
                            ik wil de fucking schade betalen, maar 800 lijkt me gewoon te veel.
                            Ik weet ook wel dat het dom was dat ik het deed, mensen maken fouten.
                            en waarom zou ik niet kunnen winnen?
                            ze hebben geen fucking bewijs dat het trillen door mij is gekomen.
                            dat kon ook al zo zijn.
                            omdat een foto meer zegt dan woorden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              chrisv zeg nu eindelijk eens om welke auto het gaat, want die vraag zit je wel constant te negeren
                              En nog steeds geen antwoord op deze vraag.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Jaja, ik heb genoeg van dat soort dingen aan mn kop gehad, alsof jullie nooit iets slechts hebben gedaan in jullie leven jezus christus, zijn er ook mensen die een technische verklaring hebben want ik ben bereid een rechtzaak aan te gaan.

In het vervolg nadenken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  En nog steeds geen antwoord op deze vraag.
                                  ga je denk ik niet echt een antwoord op krijgen.
                                  wegens zijn zatte en stoned kop weet hij wsl niet meer welke auto hij heeft aangevallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichten
                                    wegens zijn zatte en stoned kop weet hij wsl niet meer welke auto hij heeft aangevallen.
                                    haha, idd
                                    porsche 4ever
                                    '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichten
                                      Aangezien hij ervoor kan opdraaien zal hij de auto toch nog wel terug gezien hebben achteraf
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Yeah
                                        Wat loop je te zeuren
                                        Over trillende deuren
                                        Fuck man ik was zat
                                        Toen ik plots op je spiegel zat
                                        Hell yeah fuck

Wat loop je te zeuren
                                        Over trillende deuren
                                        Voor 800euros koop je een nieuwe car
                                        Maar mij 800 euro laten betalen vind ik echt te bar
                                        Hell Yeah fuck

Jouw stomme spiegel
                                        Ligt nu tussen alle andere shit op mijn kamer
                                        Uit pure frustratie ga ik hem nu verder slopen met een hamer
                                        Hell yeah fuck

Comment

• je hebt gelijk.
                                          /topic closed

Comment

Working...
                                          X