Ik en een paar vrienden waren dronken en stoned en hadden besloten de zijspiegels van een random auto eraf te trappen, we waren later door de politie opgepakt en we moeten schade vergoeden, ik dacht eerst dat het wel mee zou vallen, 200-300 euro voor zij spiegels? maar ik werd gebeld en er was blijkbaar een ander probleem opgekomen, toen de zijspiegels waren vervangen gingen ze trillen? ( het werd mij ook niet goed uitgelegd ) en dat kwam omdat wij zijn deur in het proces beschadigt hadden, ik snap niet hoe en er is helemaal geen shade aan de buitenkant van de auto te zien, ieder geval die vent vraagt om 800 euro terwijl je daarmee een nieuwe 2e hands auto van kunt kopen en het was al een kut ding, dus ik vraag of het mogelijk is dat wij die deur in een of andere manier hebben beschadigt wanneer we de zij spiegels eraf haalden, en waarom is het erg dat ze trillen?
sorry voor deze lap text maar ik ga niet 800 euro betalen als die vent mij verneukt, uitleg zou fijn zijn.
sorry voor deze lap text maar ik ga niet 800 euro betalen als die vent mij verneukt, uitleg zou fijn zijn.
Comment