Als je niet wil betalen moet je maar geen spiegels aftrappen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belangerijke vraag over auto spiegels.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door chrisv Bekijk BerichtenJaja, ik heb genoeg van dat soort dingen aan mn kop gehad, alsof jullie nooit iets slechts hebben gedaan in jullie leven jezus christus, zijn er ook mensen die een technische verklaring hebben want ik ben bereid een rechtzaak aan te gaan.
Ik ben altijd een (b)engeltje geweest.
Comment
-
Ik schaam mij in jouw plaats, jongen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chrisv Bekijk BerichtenIk en een paar vrienden waren dronken en stoned en hadden besloten de zijspiegels van een random auto eraf te trappen, we waren later door de politie opgepakt en we moeten schade vergoeden, ik dacht eerst dat het wel mee zou vallen, 200-300 euro voor zij spiegels? maar ik werd gebeld en er was blijkbaar een ander probleem opgekomen, toen de zijspiegels waren vervangen gingen ze trillen? ( het werd mij ook niet goed uitgelegd ) en dat kwam omdat wij zijn deur in het proces beschadigt hadden, ik snap niet hoe en er is helemaal geen shade aan de buitenkant van de auto te zien, ieder geval die vent vraagt om 800 euro terwijl je daarmee een nieuwe 2e hands auto van kunt kopen en het was al een kut ding, dus ik vraag of het mogelijk is dat wij die deur in een of andere manier hebben beschadigt wanneer we de zij spiegels eraf haalden, en waarom is het erg dat ze trillen?
sorry voor deze lap text maar ik ga niet 800 euro betalen als die vent mij verneukt, uitleg zou fijn zijn.
hoe probleem kan best wat die zegt.
en zelfs als die liegt komt ge er goe van af.
was het mijn wagen, ik zou zeggen tegen de flikken dat ik geen kleurenverschil wil, en dan mogen ze heel de wagen herspuiten + de stripes herdoen enz.
goed voor een 3 a 4000 euries.
mss dat je dan eindelijk leert van iemand anders zijn eigendom af te blijven.
Comment
-
Comment
-
procedeer maar zou ik zeggen... advocaatje aan 100 euro/uur.
Gelijk hebben en gelijk krijgen is een wereld van verschil.
Tof dat je openlijk meldt wat er op je kerfstof staat (je kon ook zeggen " ben met de fiets tegen een autospiegel gereden") maar dit is een dure les die je moet leren.
Pay up and move on.
PS: geen in vodka gedrenkte tampons meer in je gat steken vanaf nu he .
Comment
-
wow, zijn jullie nou zo dom.
ik wil de fucking schade betalen, maar 800 lijkt me gewoon te veel.
Ik weet ook wel dat het dom was dat ik het deed, mensen maken fouten.
en waarom zou ik niet kunnen winnen?
ze hebben geen fucking bewijs dat het trillen door mij is gekomen.
dat kon ook al zo zijn.
Comment
-
en dat is spijtig voor u.
jij kan op je kop gaan staan en in uwen bloten op het dak van de politiecombi zijn zwaailichten molesteren. als de eigenaar van het beschadigde voertuig zegt dat het trilt, dan is dat zo.
eerlijk gezegd. mocht je mijn wagen beschadigd hebben ik zou ook elk krasje en deukje aangeven om te laten repareren.
noem het de macht van het slachtoffer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chrisv Bekijk Berichten800 lijkt me gewoon te veel.
Comment
-
@ chrisv: gij moet echt wel een ongelooflijke idioot zijn dat je over zulk een feit zelfs een topic durft te openen. Als ge denkt dat uw infantiel gedrag hier stoer overkomt, vergeet het! En nog iets, moest ik de bewuste daad gezien hebben, ik garandeer het je dat het je de rest van je leven gespeten zou hebben. Van andermans spullen blijf je af, jeugdpuistje!
Comment
-
Hou in gedachten dat chrisv in Groningen woonachtig is en het misdrijf zich dus hoogstwaarschijnlijk in Nederland heeft plaatsgevonden. Dit heeft tot gevolg dat de Belgische wetten en dus artikel 1382 BW hoogstwaarschijnlijk niet van toepassing is (buiten de omweg van het IPR misschien?).
Los daarvan heb ik geen andere nuttige bijdrage te leveren, maar ik blijf het topic vol geneugten volgen!
Comment
-
de eigenaar wil z'n voertuig in de oorspronkelijke staat terug hebben, en hij heeft nog gelijk ook. Als je a la cantona een spiegel aftrapt is de kans groot dat er nog schade is aan geweest maar dat kunnen we niet beoordelen.
Wees blij dat het maar 800 euro is.
Spiegel, verf, werkuren, montage, demontage is 1 ding. Eigenaar gebruikt mss z'n voertuig alle dagen en moet nu verlof nemen om hem weg te doen en te gaan halen, voor alternatief vervoer zorgen, om nog maar te zwijgen over de schrik dat elke keer hij ergens parkeert z'n auto beschadigd zal terug vinden als hij terug komt... .
Wie zich verbrandt moet op de blaren zitten. period.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nouck_ Bekijk BerichtenWat ik niet snap... In zulke zaakjes start men toch eerst herstelbemiddeling op tussen dader en slachtoffer en kunde het buiten de rechtbank regelen. Zolang alle schade maar binnen de 2 jaar is vergoed
Moet die gast dan 2 jaar zonder spiegels rondrijden?
Trouwens, herstelbemiddeling is nergens voor nodig. De spiegel werd er af geschopt en nu moet dat gemaakt worden.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
Comment