gasten, de originele foto toonde van die ijzeren beugels ter bescherming van ... dat heeft die jag toch niet
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Raad de wagen adhv een detail ... (enkel exclusieve wagens)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtengasten, de originele foto toonde van die ijzeren beugels ter bescherming van ... dat heeft die jag toch niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenOrginele foto, beugels? Staat foto 1 hier niet meer dan? (ik dacht een stud voor uw kap te bevestigen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenEen Shelby Cobra dan mss?Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenAC Cobra! Zonder twijfel!
Impressive !
Volgende keer ga ik het dus moeilijker maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenOMG ! Hoe snel was dit geraden ?!?!
Impressive !
Volgende keer ga ik het dus moeilijker maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenAlé, waar blijft de volgende?
En ik denk dat ik deze keer WEL de 3 tips zal moeten geven voor iemand het zal kunnen raden. En dan nog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten't is vrijdag
Straks ontvang ik de wagen en vanavond hopelijk al de eerste online
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenNiet ontvangen?
of
Verkeerd gewassen en gekrompen?
Comment
-
Komaan, ik vertrek binnenkort op congé...
Jamaar, met enkel 't fotoke van dat pinnetje was't wel HEEL moeilijk...----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
Comment