Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dit had een mooie aanwinst voor het museum kunnen wezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten

dit had een mooie aanwinst voor het museum kunnen wezen
      Dat geloof ik, kon de verleiding ook haast niet weerstaan. Wist toen nog niet van de aanstaande opruiming......

Comment

• ik heb hier nog een paar tellers waar ik wat van wil weten
        wie het weet mag het zeggen
        1 is frans gedateerd 1961 maar welke auto
        2 is ford maar geen jaartal
        3en4 is opel zonder jaartal
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Crisis lang gezocht en nogsteeds niet hondert procent de goede. Want dit is een model jaar of 2 a 3 te jong namelijk, en die heeft NET weer een andere kilometerteller.

het gaat om de foto's 3 en 4. Dat is aan zekerheid grenzend een Opel P4 uit begin jeren 30!
          (i.i.g. pré 1934)

Comment

• De 2e zou een forduit de periode van het type D kunnen zijn, en dus al WEER een oudje, want deze is van 1939 en komt uit duitsland. (ik ben me er van bewust dat bij deze de wijzer aan de boven kant staat)

Last edited by ; 07/02/2011, 00:34.

Comment

• Het type teller dat op de eerste foto staat kom ik niet exact tegen, maar dat soort tellers is gebruikt in onder andere simca en renault ben ik achter, en daar komt hij weer! ROND DE JAREN 1934-1939!

Je hebt hoogst waarschijnlijk een stel echte oudjes daar!
              Last edited by ; 07/02/2011, 00:44.

Comment

• Deze foto hadden jullie al gezien zeker

Comment

• Ja zeker! Je forum pic. Is de Kapitan die tussen de fiat 1100 en de belair 1957 staat.

Comment

• Jaaaa , inderdaad al honderden malen aan de linker kant van het scherm in het klein haha. Maar toch mooi om hem nu op groot formaat te zien . Blijft een mooie wagen die Kapitän 55/57 ,en dan te bedenken dat er 3 van dit type stonden

Comment

• En ik denk dat de kont van deze wagen en ook de olympia kombi halverwege het terrein wel eens de 2 meest gefotografeerde wagens konden zijn van het Chatillon bos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                        Jaaaa , inderdaad al honderden malen aan de linker kant van het scherm in het klein haha. Maar toch mooi om hem nu op groot formaat te zien . Blijft een mooie wagen die Kapitän 55/57 ,en dan te bedenken dat er 3 van dit type stonden
                        He! Hij heeft jubileum, was de 222e keer dat hij op het scherm stond net!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                          He! Hij heeft jubileum, was de 222e keer dat hij op het scherm stond net!
                          Nee nee, kijk goed, 223

Fiat 1100R

Opel Kapitan 1955-57

Ford ?

Opel ?

Comment

• Nu heb ik zelf ook nog een vraag : In het bos lag er ook een Ford Thunderbird uit 1961 of 62 waarvan de achterste helft door brand was verwoest . Wie kan mij vertellen was dat een Coupé of een Cabriolet ?
                            Enne als 't gaat over de meest gefotografeerde wagens zet ik deze twee in : rood/roze Opeltje Olympia 1953/54 en de grijze Traction aan de kop van het bos .

Comment

• Ja Lord klopt de wagen op de 3e foto is idd een Ford ,een Taunus 12M uit de P4 serie
                              En de 4e foto is ook een Opel Kapitän maar dan uit de serie 1953 tot 55 ,de witte links daarvan is er ook een maar dan weer een 55/57 model . en rechts tussen de bomen zie je nog net de rode panhard PL17 .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                                Nu heb ik zelf ook nog een vraag : In het bos lag er ook een Ford Thunderbird uit 1961 of 62 waarvan de achterste helft door brand was verwoest . Wie kan mij vertellen was dat een Coupé of een Cabriolet ?
                                Enne als 't gaat over de meest gefotografeerde wagens zet ik deze twee in : rood/roze Opeltje Olympia 1953/54 en de grijze Traction aan de kop van het bos .
                                Och we maken er geen strijd om, we noemen het gewoon het top kwartet.

Comment

• 2 meest gefotografeerde....
                                  ik gok buiten de haaienbek opels op standard vanguard combi achterkant en de gele (?) renault Dauphine ...

minst gefotografeerd:
                                  Fiat 2300 ? Simca 1500 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robtil Bekijk Berichten
                                    2 meest gefotografeerde....
                                    ik gok buiten de haaienbek opels op standard vanguard combi achterkant en de gele (?) renault Dauphine ...

minst gefotografeerd:
                                    Fiat 2300 ? Simca 1500 ?
                                    Minst gefotografeerd volgens mijn gok (heb het wel over foto's direkt van alleen die auto, niet dat hij op de achtergrond voor komt of zo):

Lloyd lt500/600
                                    Henry j
                                    Kaiser manhatan
                                    standard vanguard sedan

Comment

• Ik kan je geen 100% uitslag geven over de "dondervogel" Maar het zag er naar uit dat er iets van een soort dak rest achtig iets in lag onder achterklep of wat het ook mocht wezen. (Blauwe plaat die daar ligt. Want die ketel was ooit ook eens blauw.) Ik vraag me trouwens af of hij verbrand is. Dat wit leek er wel gewoon opgespoten of zo. en als het brandschade geweest was denk ik dat het verbrande deel van het spatbord er erger aan toe zou zijn nu.

Last edited by ; 07/02/2011, 18:15.

Comment

• nee okee, die zijn natuurlijker nog minder gefotograafeerd....

Comment

• Arco, die dondervogel op jouw fotos in post 2285 lijkt me eerder een Britse Ford Corsair....???

Realsteel.....check in please....

Comment

Working...
                                          X