Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
    @ Robtil : Het verschijnsel heet gewoon hobby en met 7 Bezoeken hou je dus nog 358 dagen in een jaar over voor andere dingen
    1500 fotos daar ben ik heel blij mee nu alles daar weg is . En als achterkleinzoon van een molenaar weet ik maar al te goed dat je die dingen geen kopstoot moet geven
    Zo af een toe wat tij en geld in een hobby steken is vrij normaal in deze wereld en ik heb derhalve geen kwakzalf therapeut nodig
    Ja hoor ik heb gewoon een baan een sociaal leven en een vrouwtje Dus maak je om mij maar geen zorgen beste kerel Groeten
    Das helemaal waar, daar kan ik voor in staan.
    Hij heeft een baan, een sociaal leven, een vrouw, sterker nog! Een leuke vrouw, die ondanks het feit dat ze niet veel met auto's heeft, toch de hobby van haar man support! En DAS een zelfdzaamheid! Meeste vrouwen zetten het op een rennen als ze het woord auto al horen, om over autowrak maar nog te zwijgen.

Comment

• Dat soort dakschade ken ik maar al te goed ,dat krijg je als je een camion met hiab kraan hebt , Kabel door het dak en tillen maar
      Dennennaalden in m'n haar had ik nooit last van (kale kop haha ) en Arco heeft dus een krullebol . Daarom zat het portie dat bijandere in het haar zat bij mij in m;n rugzak .

Comment

Dat soort dakschade ken ik maar al te goed ,dat krijg je als je een camion met hiab kraan hebt , Kabel door het dak en tillen maar
        Dennennaalden in m'n haar had ik nooit last van (kale kop haha ) en Arco heeft dus een krullebol . Daarom zat het portie dat bijandere in het haar zat bij mij in m;n rugzak .

Dan denk ik dat jij meer herinneringen aan Chatillon had, want er gaan in een rugzak zonder twijfel meer naalden dan in mijn haar.

Comment

• [quote=Realsteel;4441835]Dat soort dakschade ken ik maar al te goed ,dat krijg je als je een camion met hiab kraan hebt , Kabel door het dak en tillen maar

dat moet het zijn geweest
          ik vroeg me al af hoe ze de wereldbol boven op die opel hadden gekregen zonder heftruk

Comment

• Er zijn er echt nog veel meer, neem als een simpel voor beeldje de witte kever die naast de blauwe kevers ligt. de 1954 ford die aan de vrijwel lege kant van het bos lag. en zo kunnen we nog wel even door gaan.

Comment

• bij de garage in het dorp lag ook genoeg

Comment

• deze pic's zijn van 2002

pontiac 58

stationwagen

overzicht achter in het bos met blauwe kever

Comment

• Ha! Hier staat de voorste blauwe kever nog wel in elkaar! Dat kom je erg weinig tegen op foto's.

Comment

• Ik zie trouwens wel dat het gat in de stijl van de achterste kever (dichtste bij de fotograaf) Toch origineel moet zijn. Kwam het laatst ook al ergens tegen, maar bij die foto was het niet zo duidelijk.. Dan heb ik me dus vergist, en zijn beide kevers in het blauw van de jaren 1958/59. En niet alleen die ene die met de neus direct achter de rode Consul classic ligt.Dat is trouwens de gene die later compleet opgevouwen lag. De witte vw links van het duo is wel een kever uit de serie 1960-64

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                      bij de garage in het dorp lag ook genoeg

Jammer dat dit bij ons eerste bezoek in 2008 al weg was. Want in overleg met de eigenaar zou er nog wel een en ander te redden geweest kunnen zijn. Jammer maar helaas!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                        Ik zie trouwens wel dat het gat in de stijl van de achterste kever (dichtste bij de fotograaf) Toch origineel moet zijn. Kwam het laatst ook al ergens tegen, maar bij die foto was het niet zo duidelijk.. Dan heb ik me dus vergist, en zijn beide kevers in het blauw van de jaren 1958/59. En niet alleen die ene die met de neus direct achter de rode Consul classic ligt.Dat is trouwens de gene die later compleet opgevouwen lag. De witte vw links van het duo is wel een kever uit de serie 1960-64

welk gat bedoel je dan ??
                        dat in de b stijl bedoeld voor een uitklap pinker

Comment

@ Robtil : Het verschijnsel heet gewoon hobby en met 7 Bezoeken hou je dus nog 358 dagen in een jaar over voor andere dingen
                          1500 fotos daar ben ik heel blij mee nu alles daar weg is . En als achterkleinzoon van een molenaar weet ik maar al te goed dat je die dingen geen kopstoot moet geven
                          Zo af een toe wat tij en geld in een hobby steken is vrij normaal in deze wereld en ik heb derhalve geen kwakzalf therapeut nodig
                          Ja hoor ik heb gewoon een baan een sociaal leven en een vrouwtje Dus maak je om mij maar geen zorgen beste kerel Groeten
                          hahah ik verdenk jou ervan dat zelfs je vrouw hier op dat forum meedoet...
                          gelijk heb je dat je zoveel fotos hebt gemaakt, want nu is het allemaal voltooid verleden tijd

Comment

• Hallo,

Inderdaad , heb het ook altijd jammer gevonden dat ik niet eerder Chatillon ontdekt heb.
                            Vraagje, kunnen jullie wat meer foto's uit de put doorsturen ? Gezien de wagens hier meer volledig waren had dit stuk mijn voorkeur, maar ik heb de indruk dat de foto's veel zeldzamer zijn. Ik heb nochthans nooit problemen met de buren gehad. Toen ik een eerste keer stopte kwam de overbuurman wel buiten, maar bleek familie van Bernard te zijn. De brave man is zelfs met mee meegereden om te tonen waar Bernard woonde zodat ik toestemming kon vragen !

Grtz

Last edited by ; 21/09/2011, 17:01.

Comment

• enkele van Kaufdorf
                              Last edited by ; 21/09/2011, 16:59.

Comment

• @caligula 123, kijk even in je persoonlijke berichten svp, we moeten voorzichtig zijn...

groetjes
                                Robert

Comment

• foto's uit de put in 1994

pontiac 1957

oldsmobile

chevrolet

dodge

Comment

• 1955 mercury in 1994

en dezelfde auto in 2009

Comment

• Wat is het toch gaaf wat je met die kont hebt gedaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                                        welk gat bedoel je dan ??
                                        dat in de b stijl bedoeld voor een uitklap pinker

Ja dat gat bedoelde ik. Dat is meteen de bevstiging dat het een modelletje vroeger was, en dus jaargang 1958 of 59. Ingang modeljaar 60 verviel dat namelijk, maar bleef de body gelijk. Wilde alleen niet met duren woorden gaan gooien , vandaar dat ik gat zei.

Comment

• Stom toevallig weer een voorbeeldje van tilschade, nu op een foto van caligula. Hier is een enkele staalkabel gebruikt. Ik ga ze niet allemaal posten of zo. Maar was even een mooi voorbeeld.

Comment

Working...
                                          X