Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zie dat je het slotje van de onderste achterklep op de foto hebt, heb je ook die hele klep op de foto? Dat kan namelijk ook zo'n zeldzaam achterklepje zijn. Is wel leuk om te weten.

Comment

• Opelfreak misschien, ik alvast niet.

Maar van zodra het weer wat droger is gaan we hem terug opzoeken , nieuwe fotoshoot dan

Comment

• Verder kon Tin Hunter het verhaal van uit de vroege jaren 80 door van der Heul bevestigen, dat er idd een ford vedette in het bos lag!
        Deze lag tussen de grijze "olieblikken ford" en de blauwe Opel uit 1957. Ook dit was in onze dagen een lege plek. Het zou eventueel zelfs kunnen verklaren waardoor de opel en de cortina aan de overkant stonden. De Vedette was weg, en de kans is vrij groot dat die wagens in de weg stonden bij het verwijderen van die Vedette.

Wederom interesante dingen voor ons Chatillonisten![/quote]

GEWELDIG

weer mooie verhalen over vroeger
        maar het verhaal over een 49 buick conv is nog niet bevestigd
        Last edited by ; 13/02/2011, 23:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
          Opelfreak misschien, ik alvast niet.

Maar van zodra het weer wat droger is gaan we hem terug opzoeken , nieuwe fotoshoot dan

Dat zou heel mooi zijn. ik heb trouwens ooit van een eigenaar van een vw spijlbus het front van zijn busje mogen pellen, die hangt nu in mijn slaapkamer. Verder zat er werkelijk niks leuks meer op De rest van het busje kneep hij daarna met de knijper op en kiepte het aan de straat voor oud ijzer. Ding was nog VEEL rotter als deze zelfs! Dat front is net vloeipapier ha ha ha .
          Toch is er nog wel een en ander dat van zo'n auto als die blauwe te redden is als hij ooit "geruimd" wordt. Neem de ramen, de schuifrails van de stoelen, de slotcilinders, het kunststof frame van de tellers en zo voort. Motorklepje zou meteen aan een spijker in de schuur als het zo'n zeldzame zou zijn. Is niks meer waard, maar gewoon als hebbe dingetje he. maar tot die tijd, lekker kompleet houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten

Verder kon Tin Hunter het verhaal van uit de vroege jaren 80 door van der Heul bevestigen, dat er idd een ford vedette in het bos lag!
            Deze lag tussen de grijze "olieblikken ford" en de blauwe Opel uit 1957. Ook dit was in onze dagen een lege plek. Het zou eventueel zelfs kunnen verklaren waardoor de opel en de cortina aan de overkant stonden. De Vedette was weg, en de kans is vrij groot dat die wagens in de weg stonden bij het verwijderen van die Vedette.

Wederom interesante dingen voor ons Chatillonisten!
            GEWELDIG

weer mooie verhalen over vroeger

ik ben zooo benieuwd naar al zijn foto's
            ik kan bijna niet wachten[/quote]

Insider info: De "teller" van zijn werk is nu van 50% naar 75% gegaan!

Comment

• Buick: weer mooie verhalen over vroeger

Toch blijf je die auto steeds tegen komen in allerlij verhalen van de "oud gedienden"

Ooit zal die auto ook duidelijk worden vermoed ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                Toch is er nog wel een en ander dat van zo'n auto als die blauwe te redden is als hij ooit "geruimd" wordt. Neem de ramen, de schuifrails van de stoelen, de slotcilinders, het kunststof frame van de tellers en zo voort. Motorklepje zou meteen aan een spijker in de schuur als het zo'n zeldzame zou zijn. Is niks meer waard, maar gewoon als hebbe dingetje he. maar tot die tijd, lekker kompleet houden.
                Ik hoop dat die daar nog eens dertig jaar of langer mag blijven staan. Is écht een vergeten buske. Niet veel mensen die er het bestaan nog van af weten. Bijzonder ver van de bewoonde wereld gelegen en enkel nog te voet bereikbaar.

Bijna ideaal zou ik durven zeggen

Comment

Buick: weer mooie verhalen over vroeger

Toch blijf je die auto steeds tegen komen in allerlij verhalen van de "oud gedienden"

Ooit zal die auto ook duidelijk worden vermoed ik.
                  het kan zijn dat ook deze auto er van tussen is gehaald
                  omdat er twee groepjes van twee apart stonden
                  mischien in de tijd dat de film rainman populair was

Comment

Ik hoop dat die daar nog eens dertig jaar of langer mag blijven staan. Is écht een vergeten buske. Niet veel mensen die er het bestaan nog van af weten. Bijzonder ver van de bewoonde wereld gelegen en enkel nog te voet bereikbaar.

ik zou het er maar niet te veel meer over hebben
                    geen slapende honden wakker maken

Comment

ik zou het er maar niet te veel meer over hebben
                      geen slapende honden wakker maken
                      Begin maar te zoeken hé

Comment

Zo staat er hier in een winkelpand een t ford in goede staat. Ooit ongeveer 45 jaar geleden naar binnen gereden en vergeten. Er is echter 1 probleem. Er staat nu een kantoren pand van 4 verdiepingenvrijwel tegen (40cm) de achtergevel aan. de poort kan dus niet meer open, en de auto er niet uit. De andere uitgang is een smal trapje. Het ziet er dus naar uit dat dit een eeuwige schuurvondst blijft.

Comment

Begin maar te zoeken hé
                          Gewoon over praten, alleen gewoon voor je houden waar het ding ligt. Dit is voor als nog jouw mini Chatillon.

Comment

• Dat is wat m'n noemt "levenslang" krijgen

Comment

het kan zijn dat ook deze auto er van tussen is gehaald
                              omdat er twee groepjes van twee apart stonden
                              mischien in de tijd dat de film rainman populair was
                              Ja die andere 2 stonden ook bij een gat (ford taunus en beige ford), en als ik alles moet geloven wat gezegd is, dan stond die cabrio terhoogte van dat gat een beetje in het midden. Dus dat zou goed kunnen. Heb het er met de professor ook al eens over gehad idd.

Comment

Dat is wat m'n noemt "levenslang" krijgen
                                Het meest curieuze is nog wel dat het MIDDEN in een stad is!

Comment

Gewoon over praten, alleen gewoon voor je houden waar het ding ligt. Dit is voor als nog jouw mini Chatillon.
                                  Natuurlijk, locaties geven wij alleen maar aan gescreende () en betrouwbare / vertrouwde wrakkenspotters en niks openbaar natuurlijk

Zo kreeg ik gisteren trouwens een pm van een newbie die mij gewoon vlakaf de locatie vroeg van dat NSU Prinzje, nog zo'n chatillon-waardig tuig dat ik weet liggen in een bosje,...

ja zo werkt het natuurlijk niet

Comment

• Het gaat over deze. Samen met nog een bestel-eend en dan die T2, maakt een beetje ons eigen Chatillon-achtige autokerkhof (en het is ook op drie verschillende locaties )

Comment

• Helemaal met je eens. Ik weet ook nog wel een enkele oude rot(te) te staan, en mijn favoriet is een brilkever in top conditie. Enige schade aan dat ding is standschade van de 23 jaar in die droge en zelfs verwarmde stalling. Staat op bokjes achter in een fietsen bedrijf namelijk, met van al die jaren de oude dozen van fietsen er liefdevol overheen gedrappeerd. Heb hem ooit gezien, toen heb ik samen met de eigenaar een dik uur werk gehad om de dozen er af te halen en terug er op te leggen. Hij wil hem nogsteeds niet weg doen, maar mijn adres ligt op zijn commode! Mocht er helaas geen foto's van maken

Comment

• Leuk spul wat je daar hebt gevonden! Wel lachen die "over een komsten", gefeliciteerd met uw mini chatillon!

Comment

• Zal die bestel-eend ook nog eens zoeken. Daar moet ik trouwens eens deftige foto's van gaan maken. Die ik nu heb zijn maar zo zo.

Comment

Working...
                                          X