Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
    @ Taunomatic : De Taunus P7B is een 20M XL met een kenteken uit augustus 1970.
    Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
    Hij staat ergens hier in midden nederland bij een grotendeels verlaten hoeve , is zover ik heb begrepen van de buurman niet te koop
    @ VW Kever : De foto van de P3 Badkuip heb ik gemaakt in Oktober 2009 , en ja ik heb de achterkant ook op de foto (Die is gemaakt begin Februari 2010) . Ik zal binnenkort de Tovenarie Vragen of hij nog wat plaatsen wil voor ons

Das best jack .
    Breng ze maar mee , dan ZWIF ik ze er wel ff op .
    Greetzzzzzzzz Arie .

Comment

• bij deze een paar pic's van realsteel

49-50 chevrolet

46-48 chrysler

1959 desoto dyplomat

en mijn favoriet een 6 cyl. in lijn flathead blok van een 1950 ford

Comment

• in de usa

Comment

@ Lord : Ik blijf onder de indruk , Het geeft je weer een beetje het gevoel of je er zelf weer loopt .
          Tis dat ik nu met eigen ogen heb gezien dat alles weg is anders zou ik het nog niet geloven dat het weg is. ( Zucht,..... wat mis ik die plek )
          Laat ons verder doorlopen

Comment

• Eerst de inmiddels verdwenen sloperij die bij mij en arco in het dorp was .
            Sloperij Den Oudsten

Nr 1 Renault 16

Nr 2 Erg rotte Citroen DS

Nr 3 Taunus Coupé

Nr 4 3x Taunus TCI

Nr 5 Simca 1100 VF2
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Terug op Chatillon .

Nr 1 Op verzoek de achterkant van Taunus P3

Nr 2 Ford Consul MK1 , zelden op de foto

Nr 3 Humber Hawk MK 3 of 4

Nr 4 Nogmaals de Humber Hawk 3 of 4

Nr 5 Humber Hawk MK5 Heeft andere bumpers als de MK 3 en 4
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Nr 1 Plymouth 4 door sedan

Nr 2 Ford Custom of Deluxe 1949

Nr 3 Peugeot 203 Robtil z'n favoriet

Nr 4 Ford Fairlane 1960 Lastig te fotograferen

Nr 5 Detail foto van de achterkant van de 60er Fairlane
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• schitterende foto's realsteel
                  ik zal er binnekort ook weer een paar plaatsen

Comment

• Hee Lord da's mooi ik loop even een stukje mee
                    Foto 1 - Ford Mainline 1952 , Foto 2 - Restant van een Buick Roadmaster 4 deurs sedan 1949 , Foto 3 - Dashboard van de Roadmaster , Foto 4 - Mercury Monterey 1954
                    @ Gangstertje : Zooooo die Mercedes Stationcar dat is een zeldzaam model waar er maar enkele honderden van zijn gemaakt , Jammer dat ze zo rot en gevandaliseerd is.
                    @ Arie : dank u toverend orakel .

Comment

Hee Lord da's mooi ik loop even een stukje mee
                      Foto 1 - Ford Mainline 1952 , Foto 2 - Restant van een Buick Roadmaster 4 deurs sedan 1949 , Foto 3 - Dashboard van de Roadmaster , Foto 4 - Mercury Monterey 1954
                      @ Gangstertje : Zooooo die Mercedes Stationcar dat is een zeldzaam model waar er maar enkele honderden van zijn gemaakt , Jammer dat ze zo rot en gevandaliseerd is.
                      @ Arie : dank u toverend orakel .
                      Ik heb in circa 1993 van een 1949 Roadmaster diverse onderdelen afgehaald als de voorwielophanging, achterveren en een paar schitterende dashboard klokken.
                      De Buick stond denk zo'n 10 a 15 meter links van de 1953 Buick Convertible af (als je op normale wijze het grote veld in het bos binnenkwam)
                      Mijn vraag is wat voor bodytype was dat een sedan of wat anders, ik weet het niet meer
                      Ook stond er een Ford coupe uit de jaren 40 aan het begin van het dorp die bijna tegen de heuvel aanstond, hebben jullie daar nog foto's van en wat was het jaar (46 / 48 ?)

Hennie

Comment

• Tot begin jaren 80 was er in Hollandsche Rading in de provincie Utrecht een grote
                        sloperij die op last van de milieulobby (ja toen al) moest worden geruimd.
                        Zijn er mensen die hier foto's van hebben of verhalen wat er zo ongeveer stond.
                        Ik meen dat deze sloop in 1984 of 1985 is geruimd.

Hennie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk Berichten
                          Ik heb in circa 1993 van een 1949 Roadmaster diverse onderdelen afgehaald als de voorwielophanging, achterveren en een paar schitterende dashboard klokken.
                          De Buick stond denk zo'n 10 a 15 meter links van de 1953 Buick Convertible af (als je op normale wijze het grote veld in het bos binnenkwam)
                          Mijn vraag is wat voor bodytype was dat een sedan of wat anders, ik weet het niet meer
                          Ook stond er een Ford coupe uit de jaren 40 aan het begin van het dorp die bijna tegen de heuvel aanstond, hebben jullie daar nog foto's van en wat was het jaar (46 / 48 ?)

Hennie
                          dat moet deze 49 buick zijn geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                            dat moet deze 49 buick zijn geweest

Ja, dat is 'm

Bedankt Jan

Comment

• @ Hennie/Dutch Deuce : Voor dat Fordje Coupe moet je een stukkie terug even een willekeurige posting van Arco Bot opzoeken . Onderaan zijn postings staat de link altijd naar zijn site in het rood
                              Zoek bij de 1983 fotos , daar zit ie bij nog vrij heel en compleet zowel de voor als de achterkant . Het was trouwens een 1947/48 model met indicators onder de koplampen ( in 42 en 46 zaten die er nog naast )
                              Ik heb Jan pas nog 2 fotos gegeven van het restant zoals die er in 2009/10 bij stond ,die wil hij vast wel een keer voor je posten.
                              Helaas nu ook ergens in China gerycykeld tot zon waardeloze ssang young of landwind
                              Groeten Jack /Realsteel .

Comment

Eerst de inmiddels verdwenen sloperij die bij mij en arco in het dorp was .
                                Sloperij Den Oudsten

Nr 1 Renault 16

Nr 2 Erg rotte Citroen DS

Nr 3 Taunus Coupé

Nr 4 3x Taunus TCI

Nr 5 Simca 1100 VF2
                                Wat staat er rechts van die R16 ?
                                Fiat 128 cOUPé ?

Comment

• En nog 2 voor deze avond

Comment

@ Hennie/Dutch Deuce : Voor dat Fordje Coupe moet je een stukkie terug even een willekeurige posting van Arco Bot opzoeken . Onderaan zijn postings staat de link altijd naar zijn site in het rood
                                    Zoek bij de 1983 fotos , daar zit ie bij nog vrij heel en compleet zowel de voor als de achterkant . Het was trouwens een 1947/48 model met indicators onder de koplampen ( in 42 en 46 zaten die er nog naast )
                                    Ik heb Jan pas nog 2 fotos gegeven van het restant zoals die er in 2009/10 bij stond ,die wil hij vast wel een keer voor je posten.
                                    Helaas nu ook ergens in China gerycykeld tot zon waardeloze ssang young of landwind
                                    Groeten Jack /Realsteel .

was dat degene die naast de 46 oldsmobile stond ?????

Comment

• @ Buick : Yep dat was 'm met die omgevallen boom erop .
                                      Tussen die twee in lag er een restant van nog een Ford , dat was een 47 of 48er sedan maar daar was heel weinig van overgebleven . die was op de oude fotos van Arco al helemaal inelkaar gezakt.
                                      @ Lord : Helaas de auto naast de R16 bij den Oudsten was niet zo spannend als een 124 Coupé , Het was een VW Passat van het eerste model.
                                      Die 5 fotos zijn de enige die ik heb van die sloperij .
                                      Ik praat nog regelmatig met den Oudsten en hij vertelde me dat hij voor hij ging ruimen op last van de milieumannen hij daar in totaal 435 autos had staan .

Comment

• Nog even verder met de boswandeling met Lord .
                                        Posting # 2682 , De 1e foto is een Chevrolet Styleline 4 deurs sedan uit 1949 of 1950 en de auto ernaast is de Mercury Monterey uit 1954 die we al eerder zagen .
                                        Foto 2 is een Chevrolet Styleline Bel Air Hardtop coupé uit 1952 , het kale chassis met stuur dat er naast staat was ook een Chevrolet . Maar dan een Styleline Deluxe 4 deurs sedan uit 1952 .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                                          was dat degene die naast de 46 oldsmobile stond ?????
                                          Ik zou het eerlijk gezegd niet meer weten.
                                          Weet wel dat er vlakbij volgens mij de enige Cadillac stond, een groene 53-er of iets van die koers. Deze was toen al vrijwel geheel gestript (in 1992) door een bekende van mij.
                                          Ook in de buurt een 1949/1950 Mercury sedan, waar ik nog foto's van moet hebben.
                                          Deze was rond 2000 al vrijwel geheel weggeroest. Ik had toen zelf een 1949 Mercury
                                          coupe en hoopte dat ik er nog onderdelen af kon halen, echter verder dan een deel v/d
                                          achterbumper ben ik niet gekomen want meer was er niet van over.

Comment

Working...
                                          X