Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op de diverse forums waar foto's op stonden van wat langer geleden, kwam ik er toch zeker een kleine 20 tegen (nummers en kleuren verrade de verschillen). maar ben er zelf helaas niet geweest.

Comment

• toen ik geweest was stonden er nog 4
      en nog enkele van die zweefwagentjes

Comment

• Dat waren er niet veel meer dan!.

Ik heb gelijk een vreemde foto voor de vw liefhebbers. Ik vermoed dat dit het werk van een handige "doet het zelvert" is geweest, of weet iemand van het bestaan van een fabrieks geleverde. panelvan met hoekruiten????

Comment

• Hier is wat voor die hard roest liefhebbers.
          De rotste Barndoor ooit gered uit scandinavie die nu weer IN NIUEWSTAATOP DE WEG IS!!!!

Last edited by ; 26/03/2011, 22:52.

Comment

• ik heb nog nooit zoiets gezien'het lijkt alsof er ook ruiten in de zijkant zijn geweest
            mischien is er ooit een campertje van gemaakt

ik heb nog twee kwis vragen
            waar is deze bunper van ?

en deze bumper rozetten ???
            allebij uit het bos

Comment

• Hier is wat voor die hard roest liefhebbers.
              De rotste Barndoor samba ooit gered uit scandinavie die nu weer OP DE WEG IS!!!!
              De wagen was zo slecht, dat hij voor transport in krimpfolie is gewikkeld!

Het begeleidende liedje is wel hilarisch hier bij: i started out with nothing, and i've got most of it left

Comment

• [quote=buick;4506841]ik heb nog nooit zoiets gezien'het lijkt alsof er ook ruiten in de zijkant zijn geweest

Nee. hij is zo rot, dat de buiten plaat aan het weg rotten is langs de binnen verstevigingen die er standaard in zitten. De achter wielkas doet het zelfde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                  ik heb nog nooit zoiets gezien'het lijkt alsof er ook ruiten in de zijkant zijn geweest

ik heb nog twee kwis vragen
                  waar is deze bunper van ?

en deze bumper rozetten ???
                  allebij uit het bos
                  De onderste hebben erg veel weg van een traction van het 2e type, maar die hebben dacht ik geen gaten.

Comment

• Autowrakken laden "Russian style"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                      Dat waren er niet veel meer dan!.

Ik heb gelijk een vreemde foto voor de vw liefhebbers. Ik vermoed dat dit het werk van een handige "doet het zelvert" is geweest, of weet iemand van het bestaan van een fabrieks geleverde. panelvan met hoekruiten????

Deze hoekruiten werden volgens mij ook in Braziliaanse busjes gebruikt, ook in de latere type 2's.

Comment

• Dadipark was idd prachtig, hoe de bomen zich een weg banen tss de attrakties, jammer van zoveel vandalisme...

Comment

• Een pic uit onze tuin, met een front van R8 die op het boerderijveld stond.
                          Ikzelf heb de auto nooit gezien, heeft iemand een foto van hoe hij toen was (op het veld)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk Berichten
                            Deze hoekruiten werden volgens mij ook in Braziliaanse busjes gebruikt, ook in de latere type 2's.

Dat klopt. Op het tweede type werd hij alleen van 1981 t/m 1987 in Brazilie ingebouwd. MAAR!! NOOIT in panel vans. Dat was altijd in een personen /combi versie. Die ruitjes zijn qua commerciele versies alleen in de Fridoline gebruikt, en dan ook alleen nog in de oostenrijkse versie. Vandaar mijn verbazing om ze in een panelvan tegen te komen.

Comment

Dat waren er niet veel meer dan!.

Ik zal mijn broer eens vragen of hij dit type kent. Hij is een Spijlbus-kenner er rijdt (uiteraard) zelf in een in nieuw staat verkerende Samba.
                              Harry

Comment

• Bij mijn weten zaten ze alleen op het T1 23 raams type samba en op de T1 15 window luxe uitvoering. En op de overgangs Braziliaanse t2's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                                  Een pic uit onze tuin, met een front van R8 die op het boerderijveld stond.
                                  Ikzelf heb de auto nooit gezien, heeft iemand een foto van hoe hij toen was (op het veld)?

Sorry geen geweldige pics

Comment

• Is dit een Fregate ?

[imghttps://lh6.googleusercontent.com/_3ychLOXVudU/TY9fsaLZmAI/AAAAAAAACTE/BCiEb310igs/s800/P1070127.JPG][/img]

Comment

• Thx, Lord
                                      Nu zie ik eindelijk eens haar hele "lichaam"

Comment

• Ha Lord. Die eerste is de Chevrolet stylline met frontschade aan de kop van het bos. En de link van je foto was mislukt, dus die heb ik er weer even op gezet. Dat is dus bovenstaande foto. Groeten Arco

Comment

Bij mijn weten zaten ze alleen op het T1 23 raams type samba en op de T1 15 window luxe uitvoering. En op de overgangs Braziliaanse t2's.
                                          Ja dat klopt ook Arco. Ik heb het even na gevraagd en het is waarschijnlijk niet af fabriek geleverd zo.
                                          Het lijkt op een samba ruitje maar je ziet geen ruitsponning zoals bij originele Sambabussen.
                                          Dit lijkt dus meer een aangepaste raam uitsparing waar dan een ruitje is ingezet net zoals je wel eens zag
                                          bij brandweer busjes, het lijkt dan net of de ruit er meer "bovenop" ligt inplaats van in de sponning. Origineel ligt het ruitje wat 'dieper' in de sponning. En zoals je misschien wel op de bijgeleverde foto kan zien liggen bij dergelijke bussen het ruitje meer gelijk aan de carrosserie, dus in een lijn.
                                          Er zijn weleens oude foto's te zien van busjes op vliegvelden waar ook zo'n ruitje in zit (follow me).
                                          En zoals je op deze foto kan zien gebeurde het dus wel vaker dat VW Bussen (waarschijnlijk later) werden voorzien van hoekramen.

Harry

PS Hoe krijg ik trouwens een afbeelding geplaatst zodat iedereen de foto direct kan zien?
                                          Bijgevoegde Bestanden
                                          Last edited by ; 28/03/2011, 15:27.

Comment

Working...
                                          X