Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hey hennie
    als we nu eens met z'n allen komen zoeken naar die foto's
    mischien hebben we ze dan zo gevonden

Comment

• alweer de kuil

1957 ford

1956 ford en een hoekje 58 ford
      Last edited by ; 06/04/2011, 14:31.

Comment

• nr 1

Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
        Nr 1

Iemand een idee waar dit was ?
        Het heeft veel weg van Chatillon met die golfplaatschermen tussen de bomen .

Nr 2

Voor Gangstertje
        De Renault R8

Nr 3

Dodge D11 custom 1939 in 2009

Nr 4

Voor Jan / Buick
        Olds 98 uit 1949 in het bos van achter gezien

Nr 5

Doge D11 custom uit 1939 Februari 2010
        Ja Jack daar ben ik inderdaad ook geweest zoals Hennie al zei,ik heb hier ook nog een paar foto's van

Comment

• Ik heb sinds enkele maanden een volvo amazon in mijn bezit.
          Er is nog redelijk wat werk aan en stukken kan je niet genoeg hebben.
          Daarom ben ik vandaag 2 amazon's gaan halen die al 5 jaar buiten staan en daar dringend weg moesten. Ze zijn helaas niet meer te restaureren maar er zitten nog bruikbare stukken op. Deze ga ik er de komende tijd allemaal afhalen en dan zullen deze wegens spijtig genoeg geen bos in gaan want dit heb ik niet in mijn bezit dus daarom zullen ze richting sloop gaan.
          Hier enkele foto's.

Zo heb ik ze gevonden

Het laden gebeurde met een clark

Met een beetje puzzelen pasten ze net op de vrachtwagen

Het lossen gebeurde met een kraan

Hier is duidelijk te zien dat ze niet meer te redden zijn

Last edited by ; 06/04/2011, 18:11.

Comment

• Sow, die waren idd een eind heen. Maar ze komen iig goed terecht. Suc6 met je project he!
            Groeten Arco

Comment

• Staat te koop op een duitse kever site. Jammer dat het met zo'n oudje zo ver is moeten komen.

Comment

• @Buick: als je dat filmpje van Jack gaaf vond, dan is deze ook wat voor jou! Het tot leven wekken van een mercedes ponton na 29 in de bosjes:

Comment

• Ik zou er echt wat voor over hebben om hier eens te mogen winkelen! Er staan zelfs een steyer en een kubel (waar filmpje om draaid) en nog veeeeeeel meer aan hebbedingetjes langs de muuren.

Very strange finding of a modifided Kübelwagen (Year of production: about 1944) in a bunker.Other Cars in this video:Steyr 50 1938 and a DKW 1943

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                    ja jack deze foto heb ik
                    nu nog een van de voor kant of achterkant of bijde
                    lord mischien
                    Nee, niet te vinden althans van de achterkant
                    Mits ik niet weet hoe de voorkant eruit zag kan ik daar ook niet helpen
                    Moest iemand die voorkant hebben of een pic van Tin ?

Comment

ja jack deze foto heb ik
                      nu nog een van de voor kant of achterkant of bijde
                      lord mischien
                      Nee, niet te vinden althans van de achterkant
                      Mits ik niet weet hoe de voorkant eruit zag kan ik daar ook niet helpen
                      Moest iemand die voorkant hebben of een pic van Tin ?

Comment

• lord-of-de-scoo t2 Bedankt voor de tip , ik heb nog is ff in de instellingen van Photobucket gekeken en daar ontdekt dat ik de img van een kleine afbeelding gebruikte .
                        deze is van de grote en dat werkt ff een stuk beter

Dus Tovenarie kan hier ook wat leren

Dus de volgende Foto's van realsteel komen gewoon groot op het forum

Greetzzzzzzzzz giessenlander

Comment

• Hee tovergiessenlandernaar das mooi .

En Little Oldtimerke , reserve delen hebt ge nooit genoeg .
                          Wat ik me als wrakkoloog dan gelijk weer afvraag is , wat is die zwarte wagen die op foto 4 op de achtergrond staat ? ziet er interessant uit .

Comment

hey hennie
                            als we nu eens met z'n allen komen zoeken naar die foto's
                            mischien hebben we ze dan zo gevonden
                            Dan zou ik maar een paar dagen komen

Geduld, ze komen vanzelf een keer tevoorschijn.

Comment

• Pas op wat je zegt! Je hebt ze zo een week bij je thuis zitten!

Comment

• Ik wist dat vw bus rijders ver gingen in het ratlook verhaal. Maar een dak vast geregen met touw was ik niet eerdder tegen gekomen. Of dacht hij soms dat het een schoen was of zo????

Steve Muller shows to Borge and Botti his St. George Bus. The rustest box we've ever seen! Cool!www.vnraustralia.blogspot.com www.theitaliandrop.blogspot.com

Comment

• Deze auto wilde ZO graag in een bos zijn oude dag vieren, dat hij nuzijn eigen bos aan het kweken is!

Comment

• Toyota is al altijd pionier in groene wagens geweest

Comment

• Jup. Dit was waarschijnlijk hun eerste hybride. Een combinatie tussen een auto en een volkstuintje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                        Jup. Dit was waarschijnlijk hun eerste hybride. Een combinatie tussen een auto en een volkstuintje
                                        Ik heb een Prius van mijn werk, maar dit is meer mijn stijl v.e. hybride

Hennie

Comment

• Dan weet je wat je te doen staat! Koop een flinke ficus en wat potgrond, en tover die pruis om tot plantentransporter. Ik moet zeggen dat ik dat met mijn corolla niet ga doen, vind ik toch wat zonde.

Comment

Working...
                                          X