Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb sinds enkele maanden een volvo amazon in mijn bezit.
Er is nog redelijk wat werk aan en stukken kan je niet genoeg hebben.
Daarom ben ik vandaag 2 amazon's gaan halen die al 5 jaar buiten staan en daar dringend weg moesten. Ze zijn helaas niet meer te restaureren maar er zitten nog bruikbare stukken op. Deze ga ik er de komende tijd allemaal afhalen en dan zullen deze wegens spijtig genoeg geen bos in gaan want dit heb ik niet in mijn bezit dus daarom zullen ze richting sloop gaan.
Hier enkele foto's.
Zo heb ik ze gevonden
Het laden gebeurde met een clark
Met een beetje puzzelen pasten ze net op de vrachtwagen
Het lossen gebeurde met een kraan
Hier is duidelijk te zien dat ze niet meer te redden zijn
Ik zou er echt wat voor over hebben om hier eens te mogen winkelen! Er staan zelfs een steyer en een kubel (waar filmpje om draaid) en nog veeeeeeel meer aan hebbedingetjes langs de muuren.
ja jack deze foto heb ik
nu nog een van de voor kant of achterkant of bijde
lord mischien
Nee, niet te vinden althans van de achterkant
Mits ik niet weet hoe de voorkant eruit zag kan ik daar ook niet helpen
Moest iemand die voorkant hebben of een pic van Tin ?
ja jack deze foto heb ik
nu nog een van de voor kant of achterkant of bijde
lord mischien
Nee, niet te vinden althans van de achterkant
Mits ik niet weet hoe de voorkant eruit zag kan ik daar ook niet helpen
Moest iemand die voorkant hebben of een pic van Tin ?
lord-of-de-scoo t2 Bedankt voor de tip , ik heb nog is ff in de instellingen van Photobucket gekeken en daar ontdekt dat ik de img van een kleine afbeelding gebruikte .
deze is van de grote en dat werkt ff een stuk beter
Dus Tovenarie kan hier ook wat leren
Dus de volgende Foto's van realsteel komen gewoon groot op het forum
En Little Oldtimerke , reserve delen hebt ge nooit genoeg .
Wat ik me als wrakkoloog dan gelijk weer afvraag is , wat is die zwarte wagen die op foto 4 op de achtergrond staat ? ziet er interessant uit .
Ik wist dat vw bus rijders ver gingen in het ratlook verhaal. Maar een dak vast geregen met touw was ik niet eerdder tegen gekomen. Of dacht hij soms dat het een schoen was of zo????
Steve Muller shows to Borge and Botti his St. George Bus. The rustest box we've ever seen! Cool!www.vnraustralia.blogspot.com www.theitaliandrop.blogspot.com
Dan weet je wat je te doen staat! Koop een flinke ficus en wat potgrond, en tover die pruis om tot plantentransporter. Ik moet zeggen dat ik dat met mijn corolla niet ga doen, vind ik toch wat zonde.
Comment