De wegligging van de ex vouwdak kever was geweldig! Kijk maar eens hoe hij hier in de bocht hangt. En dat met drie man er "in"
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenDe wegligging van de ex vouwdak kever was geweldig! Kijk maar eens hoe hij hier in de bocht hangt. En dat met drie man er "in"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenIs dit de studebaker die je bedoelde? Ik kan de andere (betere) foto van hem even niet vinden helaas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk BerichtenJa dat is 'm , ik dacht alleen dat hij 4 achterramen had, die modellen heb je geloof ik ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk BerichtenDat is vast de lichtste en luchtigste kever die er in de Benelus bestond.
Comment
-
Zo 't is druk geweest hier ondanks het warme weer , eerst de fotos van Jan/Buick :
Posting # 3072 . nr.1 weet ik niet zeker maar het kan de motor van de Humber hawk MK5 zijn . nr.2 Detail van een achterlicht van een 53er Chevrolet . En foto nr.3 is een Ford Taunus 15M Deluxe (wereldbol).
Dan Posting #3074 : Foto nr. 1 en 3 zijn beide van dezelfde Opel Kapitän 1953/55.
En foto nr.2 is een kaal karkas van een Chevrolet Bel Air uit 1953.
Mijn grote vraag is dan of iemand het autorestant herkent wat rechts te zien is op de 2e foto? Kan het een Peugeot 302 zijn ? ik heb daar in de buurt ooit wel enkele 302 stukken zien liggen vandaar .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenZo 't is druk geweest hier ondanks het warme weer , eerst de fotos van Jan/Buick :
Posting # 3072 . nr.1 weet ik niet zeker maar het kan de motor van de Humber hawk MK5 zijn . nr.2 Detail van een achterlicht van een 53er Chevrolet . En foto nr.3 is een Ford Taunus 15M Deluxe (wereldbol).
Dan Posting #3074 : Foto nr. 1 en 3 zijn beide van dezelfde Opel Kapitän 1953/55.
En foto nr.2 is een kaal karkas van een Chevrolet Bel Air uit 1953.
Mijn grote vraag is dan of iemand het autorestant herkent wat rechts te zien is op de 2e foto? Kan het een Peugeot 302 zijn ? ik heb daar in de buurt ooit wel enkele 302 stukken zien liggen vandaar .
Comment
-
@ Arco : Ja heel interessant die hoop van posting # 3086 , die had ik graag nog eens op m'n gemak willen onderzoeken .
Is er iemand die de lichtblauwe bemoste motorkap op de eerste foto herkent ? aangezien deze hele wagen hier in stukken in lag.
Op foto 2 de achterkant van de Traction die deels onder de hoop lag .
En de 3e foto is de bovenkant van het schutbord van een Chevrolet Fleetmaster uit 1948, deze auto stond ooit pal naast de hoop , later was er enkel het onderstel en lag de gehele carrosserie in stukken op de hoop gesmeten ( Ik weet dit van oude fotos waar deze wagen nog intact op staat.
@ Hennie : oude Studebakers met van die bolle achterruiten waren er in totaal 3 van.
In het bos een Champion 1947 t/m 1949 en een Commander van 1950 ,51 of 52 .Dat was niet meer te zien omdat de hele neus en achterkant pleite waren (deze stond ook op Arco z'n postings.)
En dan stond er in de kuil nog een Commander 1947/49 waar heel de neus met schutbord waren afgezaagd . en ja ik heb van alledrie fotos.
Comment
-
Mannen, weer bedankt voor de foto's.
Achteraf gezien denk ik dat er in de loop der jaren toch wel veel is weggehaald (een groot deel ligt in mijn schuur).
Ik weet nog goed dat Hans (sloperij freak) spijt had dat hij niet een mooie chrome Fordson
grill meenam en toen we 2 a 3 maanden later teruggingen en we dus ook de grill mee wilden nemen was hij weg.
Ik heb het al eerder gezegd, in de circa 15 keer dat ik er geweest ben vanaf 1992 heb ik elke keer een auto vol met spullen meeggenomen.
Hennie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenWil je nou eens lachen Hennie? De foto van die grill heb ik in het verleden eens van Hans gehad (nogmaals bedankt trouwens, ben er erg blij mee). Dus ik weet precies welke je bedoeld. Jammer inderdaad dat die niet is mee gegaan.
Hennie
Comment
Comment