Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Last edited by ; 19/04/2011, 15:25.

Comment

• Waouw, leuk spul meegebracht zie ik
      ligt daar toevallig geen grote bumper met dito kalender en lichten voor in mijne garage te hangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
        Wil je nou eens lachen Hennie? De foto van die grill heb ik in het verleden eens van Hans gehad (nogmaals bedankt trouwens, ben er erg blij mee). Dus ik weet precies welke je bedoeld. Jammer inderdaad dat die niet is mee gegaan.
        Wij zijn er special voor teruggegaan om het op te halen,ik kan er nog boos om zijn,dat het er zo lang heeft gestaan en het dan precies weg is als ik het kom ophalen

Hans

Comment

• een fordson is toch een tractor ??

ik kan hem mij niet herineren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
            Waouw, leuk spul meegebracht zie ik
            ligt daar toevallig geen grote bumper met dito kalender en lichten voor in mijne garage te hangen

een bumper met kalender ???????

Comment

• kalender, calendre (fr) = rooster

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten

Waaaaaaanzinnig gaaf man! En wat ziet mijn oog, een kever stuur!

Comment

een fordson is toch een tractor ??

Nee nee niet per definitie! Zijn ook vrachtwagentjes etc van geweest. Er lagen er minimaal 2 van in de kuil. Op oude tin foto's staat ene nog in de hoek. De kabine in de kuil was ene er van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sloperij freak Bekijk Berichten
                    Wij zijn er special voor teruggegaan om het op te halen,ik kan er nog boos om zijn,dat het er zo lang heeft gestaan en het dan precies weg is als ik het kom ophalen

Hans
                    Balen man! Dat heb ik nou met de achterklep van de brilkever.

Comment

• Hennieeeeeeeeee een van de andere studebakers.

Comment

een fordson is toch een tractor ??

Zoals Arco zegt, Fordson waren o.a. vrachtauto's, maar ook kleine bestelwagens waren vaak Fordsons en zoals jezelf al zegt droegen sommige tractors de naam Fordson.

Comment

Mooie score Jan, weer wat gered.

Ik zal binnenkort eens wat foto's maken van onderdelen die ik er gescoord heb

Comment

• Chatillon gangers, ik heb de afgelopen 4 uur van pagina 50 tot 100 van deze rubriek door zitten lezen en verbaas me hoeveel er nog over Chattilon word geschreven.
                            Voor 2008 was er inderdaad bijna niks op het internet te vinden, behalve Tin Hunter.
                            Ik wist van deze sloop door de boeken van Frank v.d Heul al in de jaren 80 en kwam
                            gelukkig in 1992 aan het adres van een garagehouder die er Cadillac onderdelen vandaan
                            had gehaald in de jaren 80 en er verder geen belang bij had.
                            Ik heb zelf samen met Hans Vleij dit adres altijd geheim gehouden en achteraf maar goed ook want hoe meer ruchtbaarheid hoe eerder ruiming, zie nu het droevige resultaat.
                            Wel apart dat in 1985/1986 het adres al in het Automobiel werd genoemd en niemand hier later snel op is teruggekomen (kreeg dit blad in 2005 in handen en wist niet eens dat dit dus toen al was vermeld).

Extra reden om toch eens die 250 a 300 foto's op te zoeken die ik ergens moet hebben liggen.

Hennie

Comment

• Kun je voorstellen dat ik niet eens wist van dit blad. Ik kreeg het dankzij Jan (Buick) in handen vorigjaar. Ik heb zoals eerder vermeld eind jaren 80 een aantal foto's van een misterieuze sloperij via de post van een klant in ons hotel gekregen. Dat ontketende bij mij een zoektocht die in 2008 pas vrucht droeg! dat was dus ook meteen de eerste keer dat ik er geweest ben. Half jaren 90 ben ik wel akelig dichtbij gekomen blijkt achteraf, maar heb het toen dus niet gevonden.

Het artikel van Hans heb ik al enige tijd in handen. Maar met HANS had ik al langer contact dan dat ik het artikel in bezit had. Ik had namelijk ook een stukje geschreven er over, en daar heeft Hans op gereageerd. Later heb ik zijn artikel gescoord.

Hmmm beste Hennie, als je nu bij hondert bent, dan zou ik me maar vast houden! de chatillon"graad" wordt vanaf daar ergens (geloof v.a. 96) alleen maar steeds hoger!!!!

En je hebt overigens GEEN idee hoe ik (en jack and mr Buick) reikhalzend uitkijken naar die foto's. Ik heb zelfs al geprobeerd een huiszoekings bevel te regelen, maar das "nog" niet gelukt.
                              Last edited by ; 11/04/2011, 21:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                kalender, calendre (fr) = rooster
                                Voor ons als "domme ollander's" even de tukker vertaling: Gril

Comment

• Plaatje uit amerika, maar als je niet beter wist dan had het ook wel wat weg van ons geliefde Chatillon in beter dagen.

Comment

• Wahahaha, schitterend alternatief transport. Dit zou ik Fernand ook meteen zien doen. Hij heeft immers de grote wagens ook gewoon geleept met die kleine takelwagen op het veld, en gewone ford met een paar stalen buizen er op gelast.

Comment

• Ik ben zo'n 7 x naar de US of A geweest en in zo'n 30 staten, waarvan 5 x met Hans Vleij en dit waren pure vakanties van sloperij naar sloperij (ja, probeer dat maar eens aan een vrouw uit te leggen) en we hebben samen denk ik zo'n kleine 100 sloperijen bezocht, echter de staat waarin de wagen in Chattilon bevonden zo rot heb ik ze nooit in de US gezien, zelfs niet in koude staten als New York, Wisconsin, Iowa e.d.
                                      Ondanks deze US trips zijn we toch naar Chattilon blijven gaan en de eerste keer dat ik er was op een mooie Aprildag in 1992 zal me meer bijblijven dan alle andere bezoeken aan sloperijen in de US of A.

Hennie

Comment

• dat is bij mij hert zelfde gegaan
                                        ik ben er veel met mijn vrouw geweest we planden dan een route langs dingen die zijmooi vond en sloperijen voor mij
                                        en natuurlijk onderweg car spotten er lag toen nog genoeg langs de weg en achter huizen en schuren
                                        ik heb ooit in florida een sloop gevonden daar waren de auto's zo rot als chatillon
                                        je kon de hood ornament's er zo afpakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                          Voor ons als "domme ollander's" even de tukker vertaling: Gril

bumpers en grillen lagen er niet meer

Comment

Working...
                                          X