Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja zeker, OOK in Chatillon!

Nu nog 2 volkswagen busjes. Een t2a panel en een t2b panel dubbelschuifdeur panel. Waarbij de laatste in vw begrippen zeldzaam is. Beide bussen zullen de meesten onder ons niet meer gezien hebben (mij incluis). Ze stonden bij de werkplaats van Fernand .

Comment

• ja die busjes kan ik me nog wel herineren
      ze lagen vol onderdelen merendeel jaren 70en 80
      op de achtergrond zie je er een staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
        Ja zeker, OOK in Chatillon!

Nu nog 2 volkswagen busjes. Een t2a panel en een t2b panel dubbelschuifdeur panel. Waarbij de laatste in vw begrippen zeldzaam is. Beide bussen zullen de meesten onder ons niet meer gezien hebben (mij incluis). Ze stonden bij de werkplaats van Fernand .

Van de voorste heb ik volgens mij in +/- 1995 de voorste knipperlichtglaasjes (in ieder geval 1) afgehaald voor de T2 1971 van mijn collega).
        Weet wel dat ze toen nog vrijwel compleet waren, echter in die tijd waren deze busjes nog niet zo duur als nou.

Hennie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
          ja die busjes kan ik me nog wel herineren
          ze lagen vol onderdelen merendeel jaren 70en 80
          op de achtergrond zie je er een staan
          In 1992 stond er in ieder geval op het veldtje bij de garage een witte Ford Mustang 1964-1967 met de kofferbak eraf gezaagd en een zwarte 1960 Chevrolet Impala 4-deurs die misschien nog restaureerbaar was.

Hennie

Comment

• En wat staat er achter die 2 busjes; die rode wagen ?

Comment

• die impala was volgens mij niet meer te redden
              of heel veel werk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                die impala was volgens mij niet meer te redden
                of heel veel werk
                Dacht dat ie beter was, geloof zo aan de foto te zien dat het een mooie onderdelenleverancier was geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                  En wat staat er achter die 2 busjes; die rode wagen ?
                  Denk een Lada, weet het niet zeker

Comment

• Die mustang heb ik ook een foto van gezien idd. volgens ingewijden moet die rond 1996 weg gehaald zijn na dat hij volledig gecannibaliseerd was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk Berichten
                      Van de voorste heb ik volgens mij in +/- 1995 de voorste knipperlichtglaasjes (in ieder geval 1) afgehaald voor de T2 1971 van mijn collega).
                      Weet wel dat ze toen nog vrijwel compleet waren, echter in die tijd waren deze busjes nog niet zo duur als nou.

Hennie
                      .

Daar weet ik alles van! Mijne heeft in die tijd 500 gulden gekost in rijdende vrij gave staat. Hij ging na een standtijd van 6 jaar gewoon zonder problemen door de apk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                        .

Daar weet ik alles van! Mijne heeft in die tijd 500 gulden gekost in rijdende vrij gave staat. Hij ging na een standtijd van 6 jaar gewoon zonder problemen door de apk!
                        Mijn collega heeft een 1971 T2 gekocht in 1992/93 voor jawel 200 Nederlandse Guldens (ofwel 90 euro).
                        Dat was toen weliswaar ook goedkoop maar toch.
                        Het was een Nederlandse auto die van de toen 21 jaar die hij oud was 18 jaar in Spanje had gestaan en dus keihard was.
                        Hij heeft 'm nu 20 jaar later nog steeds en zei laatst een taxatie van 14.000 euro te hebben.
                        Hoe bedoel je inflatie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk Berichten
                          Denk een Lada, weet het niet zeker
                          Dit is mijn gedacht ook; een Lada 2107 en het gaaf wiel op de motorkap van die Chevrolet Impala is het reservewiel van een Lada ook.
                          Deed Constant ook in Russisch materiaal ?

Comment

• die 2 VW T2's

Comment

• Hey Lord die bovenste foto van posting 3142 is bijna hetzelfde als de foto die ik zelf van deze wagen heb gemaakt het is een Dodge Custom uit 1947 of 1948.
                              De onderste van dezelfde posting is een Opel Olympia Rekord uit 1957.

En nog even wat info voor Hennie .
                              De Chevrolet Impala in het dorp is model 1961 .
                              En bij oude Studebakers hebben de 4 deurs versies twee ruitjes achter terwijl bij de tweedeurs versies de ruit verder doorloopt en uit 4 delen bestaat .

Groeten Jack.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                                Dit is mijn gedacht ook; een Lada 2107 en het gaaf wiel op de motorkap van die Chevrolet Impala is het reservewiel van een Lada ook.
                                Deed Constant ook in Russisch materiaal ?

hij handelde in alles wat 4 wielen had
                                hij sprak zelfs russisch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                                  Hey Lord die bovenste foto van posting 3142 is bijna hetzelfde als de foto die ik zelf van deze wagen heb gemaakt het is een Dodge Custom uit 1947 of 1948.
                                  De onderste van dezelfde posting is een Opel Olympia Rekord uit 1957.

Groeten Jack.
                                  Ja, ik had al gemerkt dat we dikwijls "dezelfde" foto's maakte, alemaal afgekeken op die van Tin

2 Opel's ?

Comment

• mercury 1952

diverze

Comment

• Nou kids, ik denk dat het meer komt door hoe de wagens lagen en de begroeing er omheen. Dat dicteerde eigenlijk een beetje waar je ging staan voor een goede foto. Kijk maar naar alle foto's die er zijn. Ze komen vaak vrij ver over een.

Comment

• Ow ja. Heren wederom bedankt voor de geleverde fotografische "getuigen verslagen". ik heb er weer van genoten.

Comment

• Hier de eerste van mijn foto's van de laatste dag van chatillon
                                          Ik vermoed dat dit een jaguar is?

Nog 2 overzichtfoto's

Comment

Working...
                                          X