Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik hoop het ook

Comment

• Thanks , dat komt wel goed daar.
      Ik laat al mijn speciale roestzintuigen op vol vermogen draaien..

Comment

• Rust in your vaines, and the lens focussed on the rusty cars. That's the way to go!

Comment

• ik vind het schitterend dat de natuur de auto's over aan het nemen is

Comment

• Ja dat vind/vond ik ook geweldig. Die Taunus coupe in het bos die geheel overgroeid was door mos bijvoorbeeld, of de Buick cabrio met de boom die met 2 volledige 90 graden knikken er onder uit groeide, of neem de consul met de boom door de km teller op het veld en de fiat 600 die letterlijk in de boom hing. Of de 2 toppuntyen. De ford bumper die op het boerderij veld dwars door een boom stak, en de boom in de kuil waar in een versnellingsbak tandwielenset was vergroeid!!!

Comment

• Comment

• Last edited by ; 20/05/2011, 22:12.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                    dit zou ook chatillon zijn

Jan, deze stond langs de weg bij de boerderij,de foto heb ik je al gestuurd.
                    Staat ook in het artikel uit 2002 in de AMK.

Hans

Comment

• Zeg Jan (Buick) , had je al eens met van der Heul gemaild waar deze foto genomen is? Ik denk namelijk dat hij de enige is op het moment die er duidelijkheid over kan verschaffen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sloperij freak Bekijk Berichten
                        Jan, deze stond langs de weg bij de boerderij,de foto heb ik je al gestuurd.
                        Staat ook in het artikel uit 2002 in de AMK.

Hans
                        Hmmm , das echt niet voor te stellen na dat wij er natuurlijk zoveel later zijn geweest. Toen was er niets meer dat er serieus op leek. Ik ga gelijk even je artikel in duiken, want ik ben echt benieuwd. Kun je na gaan hoe het in de loop der jaren veranderd is daarzo.

Comment

• Valt me nu in eens op, kijk eens naar de auto voor de DKW en de dikke amerikaan rechts er naast. Wat een heerlijke verhouding. De auto voor de ami is op de foto verhoudings gewijs niet veel groter dan de motorruimte van de grote amerikaan.

Comment

• Auw auw auw auw!!!!!!!!!!!!

Ik ben maar blij at ik de bestuurder niet was.

Het is natuurlijk wel lachen dat het ding zelfs in deze conditie waarschijnlijk gewoon nog kan rijden ivm de plaatsing van de motor. En dan voor de gein, dood leuk naar de plaatselijke garage gaan om te vragen of ze de koplampen kunnen stellen

Comment

• Comment

• In Mexico zijn ze nu begonnen met de massale opruiming van de ex taxi kevers. En met massaal bedoel ik dan ook ECHT MASSAAL!!!!

Comment

• Hoe komt dat? Milieunormen?
                                  Naar mijn weten zijn de Mexitaxi's toch wit en groen? Of vroegere modellen ...

Comment

• Milieu normen spelen ook een grote rol, maar vooral de 2 deuren zijn een probleem. Volgens de wet moeten taxi's nu 4 deuren hebben. De kleuren hebben te maken met waar ze rijden. In de steden zijn ze idd groen wit. Op het platte land gewoon de kleur die de eigenaar wilde. Heb ik ook nog wel een fototje van, de stads taxi's liggen namelijk elders.

Last edited by ; 23/05/2011, 11:07.

Comment

• Comment

• heb je een bron met wat meer uitleg?

Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                        Milieu normen spelen ook een grote rol, maar vooral de 2 deuren zijn een probleem. Volgens de wet moeten taxi's nu 4 deuren hebben. De kleuren hebben te maken met waar ze rijden. In de steden zijn ze idd groen wit. Op het platte land gewoon de kleur die de eigenaar wilde. Heb ik ook nog wel een fototje van, de stads taxi's liggen namelijk elders.

Comment

• Comment

Working...
                                          X