Ik hoop het ook
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ja dat vind/vond ik ook geweldig. Die Taunus coupe in het bos die geheel overgroeid was door mos bijvoorbeeld, of de Buick cabrio met de boom die met 2 volledige 90 graden knikken er onder uit groeide, of neem de consul met de boom door de km teller op het veld en de fiat 600 die letterlijk in de boom hing. Of de 2 toppuntyen. De ford bumper die op het boerderij veld dwars door een boom stak, en de boom in de kuil waar in een versnellingsbak tandwielenset was vergroeid!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtendit zou ook chatillon zijn
Staat ook in het artikel uit 2002 in de AMK.
Hans
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sloperij freak Bekijk BerichtenJan, deze stond langs de weg bij de boerderij,de foto heb ik je al gestuurd.
Staat ook in het artikel uit 2002 in de AMK.
Hans
Comment
-
Auw auw auw auw!!!!!!!!!!!!
Ik ben maar blij at ik de bestuurder niet was.
Het is natuurlijk wel lachen dat het ding zelfs in deze conditie waarschijnlijk gewoon nog kan rijden ivm de plaatsing van de motor. En dan voor de gein, dood leuk naar de plaatselijke garage gaan om te vragen of ze de koplampen kunnen stellen
Comment
-
Milieu normen spelen ook een grote rol, maar vooral de 2 deuren zijn een probleem. Volgens de wet moeten taxi's nu 4 deuren hebben. De kleuren hebben te maken met waar ze rijden. In de steden zijn ze idd groen wit. Op het platte land gewoon de kleur die de eigenaar wilde. Heb ik ook nog wel een fototje van, de stads taxi's liggen namelijk elders.
Comment
-
heb je een bron met wat meer uitleg?
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenMilieu normen spelen ook een grote rol, maar vooral de 2 deuren zijn een probleem. Volgens de wet moeten taxi's nu 4 deuren hebben. De kleuren hebben te maken met waar ze rijden. In de steden zijn ze idd groen wit. Op het platte land gewoon de kleur die de eigenaar wilde. Heb ik ook nog wel een fototje van, de stads taxi's liggen namelijk elders.
Comment
Comment