Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gaaf joh! Dat zijn me toch een grote schepen, dat is gewoon akelig!

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• vandaag ben ik nog een keertje teruggegaan naar de volvo's hier nog wat foto's

Last edited by ; 20/07/2011, 17:12.

Comment

• zonde van die wieldop
          wat verderop vond ik deze nog in een verlaten loods toro 880

Comment

• Comment

• vandaag vond ik nog een volvo

Comment

• Dar is iemand vwtjes aan het verhobbiën. Want ik zie ook nog oud type velgen liggen links.

Comment

• Is iemand hier ooit bij "La Gombe" geweest?

Comment

• zegt me zo niks, heb je soms foto's van daar?
                    Groeten Arco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                      zegt me zo niks, heb je soms foto's van daar?
                      Groeten Arco
                      Van op verschillende forums geplukt:

Alpine A210 (zou een Le Mans winnaar zijn):

Hij heeft ook nog een paar Miura-wrakken staan, maar daar vind ik niet meteen foto's van.

Ik weet wel niet of het makkelijk toegankelijk is, en of de eigenaar graag bezoekers ziet komen...

Nog wat meer foto's hier: http://www.team-r8.com/index.php?sho...04&#entry37704

Comment

• Ik heb hier jaren geleden wel een keer een artikel van gelezen. Vooral de blauwe lemans versie is een heel zeldzame. Daar ligt echt "the stuff dreams are made from" zo als ik het las tenminste.

Iemand anders al eens daar geweest?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door little_oldtimerke Bekijk Berichten
                          Ik ben vandaag de foto van de tatra gaan nemen

waar staat deze auto ga ik is kijken antwoord mag ook per pm

Comment

• hier in de buurt is een leegstaand huis (zo lijkt het )
                            met 2 wagens op de oprit , staan er al zo lang als ik me kan herinneren , als ik nog eens passeer zal ik een foto maken

Comment

• Ik heb ook eindelijk nog eens iets nieuws en leuk gespot

Comment

• Ik heb ook eindelijk nog eens iets nieuws en leuk gespot

Comment

• Ja die "La Gombe" heb ik wel eens een artikel over gelezen in een blad .
                                  Daar kun je gerust van zeggen dat die echt niet spoort, hij heeft een hele collectie wagens om zijn huis heen staan die staan weg te roesten.
                                  Zo begon er ooit een boompje te groeien pal naast een Lamborghini Miura, Wat denk je dat die zot deed ?
                                  Die heeft met een bijl die Lambo in tweeën geslagen om het boompje meer plek te geven.
                                  Hij vertikt het om ook maar een moertje te verkopen , en in zijn testament staat dat na z'n dood alles platgedrukt moet worden met een bulldozer.
                                  En er schijnt in een schuurtje nog een tweede Miura te staan die bedolven is onder een hoop troep en oude matrassen.
                                  AAAAAAAAAAAAAAAAARGH !!!!!!!!!

Comment

• Nice E1 Rekord Tigra .

Comment

• Leuke Volvo's. Zou wel zo'n motor kunnen gebruiken

Staat die Mercedes-camper er naast toevallig niet te koop? Stonden er nog platen op?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                                        Ja die "La Gombe" heb ik wel eens een artikel over gelezen in een blad .
                                        Daar kun je gerust van zeggen dat die echt niet spoort, hij heeft een hele collectie wagens om zijn huis heen staan die staan weg te roesten.
                                        Zo begon er ooit een boompje te groeien pal naast een Lamborghini Miura, Wat denk je dat die zot deed ?
                                        Die heeft met een bijl die Lambo in tweeën geslagen om het boompje meer plek te geven.
                                        Hij vertikt het om ook maar een moertje te verkopen , en in zijn testament staat dat na z'n dood alles platgedrukt moet worden met een bulldozer.
                                        En er schijnt in een schuurtje nog een tweede Miura te staan die bedolven is onder een hoop troep en oude matrassen.
                                        AAAAAAAAAAAAAAAAARGH !!!!!!!!!
                                        Ja dan heb je echt een schroefje los zoitten zogezegd als je alles laat slopen. Ik hoop dat ze na zijn dood het contract "vergeten" en iets zinvols doen met de wagens. Er zitten echt zeer unieke stukken tussen zoals de beroemde lemans wagen.

Comment

• Dat de wagens na z'n dood gesloopt moeten worden schijnt niet te kloppen, alles zou gewoon verkocht worden.

Comment

Working...
                                          X