Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten23 oktober is het voor mij 4 jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk BerichtenApril volgend jaar voor mij 20 jaar en daarna nog zo'n 15 keer, ja sorry baas boven baas
dan zijn wij de veteranen op dat gebied
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenDit vond ik net op het franse forum.Het zijn de foto's uit 1981 ingescand, en de meeste in een mooie kwaliteit. Hier zie je alle wagens nog liggen die we missen. Zoals o.a. de oude kever in het midden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenAls je de middenste foto bedoeld . Dat is een Renault CV4 '47 - '61 .
Van de 4CV is alleen de vraag waar hij ergens heeft gelegen. Want aan de soort groen er om heen zou je haast gaan denken dat hij in het bos heeft gelegen. Maar dan zou ik niet weten waar. In de "kuil" hebben er wel iig 2 gelegen, maar daar zou de fotograaf toen der tijd niet geweest zijn volgens alles.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenDie foto 's heeft Frank van der heul gebruikt bij een van zijn boekjes . Zal deze namiddag eens kijken .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenDie foto's zouden getrokken zijn in de omgeving van het Hollandse Rading , en die sloperij werd opgedoekt in '84 .
Panhard in 1981 en 2008
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenDie foto 's heeft Frank van der heul gebruikt bij een van zijn boekjes . Zal deze namiddag eens kijken .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk BerichtenApril volgend jaar voor mij 20 jaar en daarna nog zo'n 15 keer, ja sorry baas boven baas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenWaarom zijn jullie zo gefascineerd door wrakken van auto' s
(help me understand the beauty the posses )
En wij hebben dan er nog extra's bij, zoals dat we op zoek gaan naar de geschiedenis van zo'n plek, en de sport van het identificeren van de al dan niet tot potporie vergane wagens. De sfeer die er hangt is ook heel misthiek. Ook is een plek als dit iets wat je veeeeeel minder tegen komt dan bijvoorbeeld een van dergelijke wagens in goede staat. En de plekken verdwijnen tegenwoordig ook nog snel. En worden dus rap zeldzamer.
Ik hoop dat dit een beetje een idee geeft, en dat je de gedachtegang een beetje kunt aanvoelen.
Comment
Comment