Vakantie en drukte snap ik hoor, maar het was zo stil dat ik dacht dat ik onderhand dacht dat Zeeland verdwenen was in de schelde
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenik ben er nog
heb het aleen een beetje druk en net vacantie gehad
musee pic's
I've got happy memories about this place!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenHeerlijk die rondwandeling met begeleiding! Het brengt je weer helemaal terug naar die goede oude tijd in ons geliefde plekje.
Ford Taunus ?
Ami 6 break
Fiat 1100 R
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenHet hangt er even vanaf wat je bedoeld. De auto centraal in beeld is geen taunus maar een Cortina mk1 (ik neem aan dat je die bedoelde). De auto links is de bemoste taunus coupe
Opel ?
Castrol XL in kofferbak van ?
Fiat 1100 R
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenLet eens op de staat van die voorbumper (in vgl met de rest van het voertuig)
Comment
-
@ Lord of the scoot : Ik kan je ook nog vertellen dat die Ford Cortina MK1 er een is van de eerste serie (1962-1964) . Dat kun je zien aan de ovale pinker onder de koplamp .
Latere MK1 Cortinas uit 1965en1966 hadden hoekige pinkers en een andere grill(Kalender sorry )
Alleen is de Ford Taunus op de achtergrond een P5 2deurs sedan en geen Coupé
( Arco , Je hebt alweer een bok geschoten HaHa )
En laat Jan (Buick) nou net van die wagen de Tellers hebben gekregen van zijn maat .
De onbekende wagen van post 3977 is inderedaad een Opel , het is een Kapitän uit de periode 1953 / 1955 . Ernaast staat er precies nog zo ene .
Hee Jan . Mooie score die Pontiac Pathfinder spatborden.
20 jaar geleden gekocht bij Contant en uiteindelijk toch in jouw museumpje beland .
@ Little Oldtimerke: Komen ze .......
1 - Is een Oldsmobile 88 uit 1952
2 - een Plymouth uit 1953 ( ik heb zelf heel lang gedacht dat het een 54er was)
3 - Is een Ford Custom of Deluxe uit 1951 ( Met 2 van die "Spinners" in de voorkant)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenDe 2e foto is wat mee mis gegaan denk ik, de eerste en 2e zijn namelijk de zelfdekapitan.
[
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rallyebasse Bekijk BerichtenA lord nu doet ge me een plezier se
met de foto van de simca 1000
Rallyebasse
Comment
Comment