Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
    Vanavond post ik de twee laatste foto's van mijn eerste bezoek aan Chatillon. Ik ben er terug geweest een maand later omdat ik vondt dat die eerste reeks foto's niet geweldig waren...
    je hebt helemaal gelijk ze zijn niet geweldig

ze zijn meesterlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
      je hebt helemaal gelijk ze zijn niet geweldig

ze zijn meesterlijk

de laatste foto is een detail van een 54 mercury

Comment

• @ Lord en Jan : post 4459 derde foto is een Ford Mainline uit 1952
        Nou Michel ik heb werkelijk genoten van deze eerste serie ik vind het prachtige fotos.
        Maare nog een serie!!! Bring it on !!!! als je dat wilt natuurlijk.

Jan , voor zover ik weet was de Cadillac in het midden van de kuil een tweedeurs , en daar zat nog steeds een bruin stuur aan het restant.
        Maar zover ik weet heeft er nog een Cadillac gestaan in de kuil ,die zou dichter bij de weg op dat dijkje hebben gestaan.
        Ik denk dat Hans en/of Henny je meer over deze wagen kunnen vertellen.

Comment

• iemand deze tellers al uitgedokterd ???

Comment

• Jan , ik heb net een foto gevonden van een Vauxhall Victor uit 1960 .
            Daar zat de zelfde teller in als jouw vauxhall teller.
            Oftewel weer een auto die we nog niet kenden .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
              @ Lord en Jan : post 4459 derde foto is een Ford Mainline uit 1952
              Nou Michel ik heb werkelijk genoten van deze eerste serie ik vind het prachtige fotos.
              Maare nog een serie!!! Bring it on !!!! als je dat wilt natuurlijk.

Jan , voor zover ik weet was de Cadillac in het midden van de kuil een tweedeurs , en daar zat nog steeds een bruin stuur aan het restant.
              Maar zover ik weet heeft er nog een Cadillac gestaan in de kuil ,die zou dichter bij de weg op dat dijkje hebben gestaan.
              Ik denk dat Hans en/of Henny je meer over deze wagen kunnen vertellen.
              In de kuil stond inderdaad een toen nog groene (in 1992) twee deurs hardtop coupe
              ofwel een Coupe de Ville en die was van 1953 als ik me niet vergis en deze was
              door S.Bos uit Poortugaal (bij Rotterdam) gestript van de meeste bruikbare
              onderdelen en hij was ook degene die ons het adres van Mr.Contant aan Hans en mij
              gaf in 1992 dus.

Comment

• ivm da vw buske: what a waist...
                a waist :

A waste :

Comment

Jan , ik heb net een foto gevonden van een Vauxhall Victor uit 1960 .
                  Hmm, er komen de laatste tijd echt steeds meer boven water. Chatillon is nogsteeds niet klaar met "geven"

Comment

Jan , ik heb net een foto gevonden van een Vauxhall Victor uit 1960 .
                    bedankt jack
                    ik heb er zelf ook al een paar gevonden
                    bovenste rij opel p1 1961-?-fiat 1963
                    onderste rij simca 1957-vauxhall 1960-simca 1954-?-opel 1953-54
                    de vraagtekens zijn nog onbekend

Comment

• Nogmaals bedankt aan mijn helpers/ophelders en..ja hoor...de tweede reeks komt er aan in 16/9

Panhard

Comment

arco ligt je strip hier niet gewoon op de voorgrond

kan dus ook plymouth wezen of die plymouth was een dodge

Nog even zitten denken en turen naar de foto. Wie weet is het hem toch. Je kunt immers die "pressings" hier niet zien, want hij ligt net te ver gedraaid. En dan zou die wagen dus idd een dodge zijn, of mogelijkerwijs een plymouth met een lijstje dat ze ooit een keer van een dodge hebben geleend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                          Nogmaals bedankt aan mijn helpers/ophelders en..ja hoor...de tweede reeks komt er aan in 16/9

Panhard

Kijk nou!!!! De pl17 Panhard. Das een weinig gefotograffeerd beestje.

Comment

• michel dit wiel komt heel erg in de buurt van mijn wiel
                            chevrolet dus

Comment

• behalve het wieldeksel dan?

Comment

• en ja hoor weer een mooi verhaal

Comment

michel dit wiel komt heel erg in de buurt van mijn wiel
                                  chevrolet dus
                                  Inderdaad ! Deze stond op een aanhanger bij een boerderij

Comment

Ja ik heb deze al eens eerder gezien. Gelukkig heeft hij er wel bij staan dat het verhaal verzonnen was (for lack of true story).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                      Ja ik heb deze al eens eerder gezien. Gelukkig heeft hij er wel bij staan dat het verhaal verzonnen was (for lack of true story).
                                      Heb je trouwens gezien wat die man vraagt voor zijn foto's. Als je niet wist dat het ernst was, dan zou je denken dat het een slechte grap is!!!

Voor dat geld moet hij er op zijn minst wel een van de auto's van Chatillon bij leveren!

Comment

• Dat is weer schitterend werk Michel , Vooral de cameraschuwe PL17.
                                        Wist je trouwens dat Jan op het laatste moment nog de achterbumper van deze wagen heeft kunnen redden voor het museum ?

En ik zal voor Jan en Arco even wat opheldering geven over het Dodge of Plymouth vraagstuk.
                                        De auto met de boom door de dakplaat is een Plymouth Belvedere Coupé uit 1957.
                                        Op oudere Tinhunter fotos is de grill/kalender nog deels te zien en de typische Plymouth achterbumper is er ook tot het einde op blijven zitten.
                                        Maar als je op Tin fotos kijkt van een van de Fiats 1100 op het boerderijveld zie je wel twee Dodge portieren tegen elkaar aanstaan ( tenminste lijkt mij Dodge gezien de sierstrips).
                                        Verder is er nog dat v/d Heul artikel uit 86 en daar zit ook een overduidelijke foto van een Dodge bij .

Comment

• Klopt idd van die dodge op de oude vdh foto.Het enige wat ik met 100% zekerheid kan zeggen is helaas alleen dat het lijstje van het boerderijveld komt, en redelijk in de buurt van het witte dak lag. En verder, dat hij wel akelig veel op die ene op de foto lijkt van de post van Buick. Misschien toch ooit als donor lijstje op de plymouth gezet? (mits dat past natuurlijk)
                                          Last edited by ; 14/10/2011, 00:32.

Comment

Working...
                                          X