Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door devx Bekijk Berichten
    kheb thans niks als goede ervaringen met van lingen,, altijd vriendelijk aan de telefoon & correcte service,, alleen spijtig dat 'm weinig of geen jap-onderdelen heeft
    ..
    Ik heb wel even flink door moeten vragen, maar nadat Carlo zag dat ik serieus was mocht ik gewoon het terrein op. Ik heb heel goede ervaringen met hem, en ook de prijzen waren reëel. Ik heb veel zeldzame onderdelen kunnen scoren voor mijn kevers en die van vrienden. De klinken bijvoorbeeld van 1964-66 zijn moeilijk te krijgen. Ik kocht ze daar met de bosjes. Ook andere zaken heb ik daar regelmatig aan kunnen schaffen. Maar van de andere kant moet ik wel zeggen dat je idd niet "zomaar even" het terrein op kwam. En geef de man eens ongelijk. Er wordt veel gestolen op sloperijen. En hij zat er ook om geld te verdienen natuurlijk. Dus ik snap hem op zich wel, dat hij huiverig was om mensen toe te laten tot het terrein.

Maar zoals gezegd, niks dan goede ervaringen met Carlo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
      Ik heb wel even flink door moeten vragen, maar nadat Carlo zag dat ik serieus was mocht ik gewoon het terrein op. Ik heb heel goede ervaringen met hem, en ook de prijzen waren reëel. Ik heb veel zeldzame onderdelen kunnen scoren voor mijn kevers en die van vrienden. De klinken bijvoorbeeld van 1964-66 zijn moeilijk te krijgen. Ik kocht ze daar met de bosjes. Ook andere zaken heb ik daar regelmatig aan kunnen schaffen. Maar van de andere kant moet ik wel zeggen dat je idd niet "zomaar even" het terrein op kwam. En geef de man eens ongelijk. Er wordt veel gestolen op sloperijen. En hij zat er ook om geld te verdienen natuurlijk. Dus ik snap hem op zich wel, dat hij huiverig was om mensen toe te laten tot het terrein.

Maar zoals gezegd, niks dan goede ervaringen met Carlo.
      Het enige wat'k eigelijk van vanlingen kan opmerken is dat de prijs bij z'n vrouw meestal duurder is als bij hem...

ff terug naar de oude auto's,, hier in de garage bij m'n vriendin haar opa staat nog 'n chevrolet malibu & een oldsmobile onder een laag stof van 2cm staan al een jaar of 10 stil denk ik.. mss zelfs langer

,, moest dr iemm geïnteresseerd zijn maak 'k wel eens wat foto's

Comment

• Meer dan graag natuurlijk. Alles wat oud is kan hier op het forum gezet worden he. Dus als je de moeite zou willen doen, graag!

Comment

• Comment

• was da? 2pk?

ivm van Lingen, we gaan zien naar de Alpine Allé, mene beste maat dan toch. Als we em kunne kopen wordt het ons projectje (spijtige is da ik dus ni zelf kan zien )

Comment

• Ja das best een toffe wagen. Alleen even goed van onder gaan zien natuurlijk. Groeten Arco

Comment

• [quote=B&V;4771218]was da? 2pk?

Is een Panhard Dyna dacht ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                  Ja das best een toffe wagen. Alleen even goed van onder gaan zien natuurlijk. Groeten Arco
                  thx voor de tip, heb het hem nog is goe gezegt
                  Hij gaat waarsch alleen gaan beginne aan't project, als ik chans heb, en vindt wa meer info over de 850, ga ik voor de BMW 850

Comment

• Want de alpine stond jaren lang zo in een weiland. Dus die heeft meer dan en beetje optrekkend vocht gezien!

Comment

• helaas heb ik de 850 er niet bij

Comment

• khad het eigenlijk over de R5 alpine

850 is nog een redelijk recente auto die er nog vrij goe uitziet, denk da die nog wa binnen gestaan heeft, samen met nog een paar andere.

EDIT: cool! op de 2de foto, rechts boven hangt/ligt een Fuego !

Comment

• Vandaag samen met Tigra wat rondgetoerd in de provincie A'pen, enkele leuke spots:

2x Daf 44 (sorry vr de slechte kwaliteit...)

www.opelklassiek.be

Comment

• www.opelklassiek.be

Comment

• Speciaal voor Taunomatic deze 1100, die bij nader inzien NL platen heeft ipv Franse

www.opelklassiek.be

Comment

• Nog een Daf, ditmaal een 66, kan ook een Volvo zijn...

Een héééél vroege 305, wss '78, in erbarmelijke staat....

En de badkuip die hier nog eens gepasseerd is:

Bij de 'exclusieve oldtimer gespot' staan nog enkele mooie wagens die we vandaag gespot hebben
                                www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
                                  khad het eigenlijk over de R5 alpine

850 is nog een redelijk recente auto die er nog vrij goe uitziet, denk da die nog wa binnen gestaan heeft, samen met nog een paar andere.

EDIT: cool! op de 2de foto, rechts boven hangt/ligt een Fuego !
                                  R5, das ook een leuk ding hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                    Speciaal voor Taunomatic deze 1100, die bij nader inzien NL platen heeft ipv Franse

Sterker nog, een nederlands import kenteken. Hmmm ik wilde wel eens weten waarom zo iets is blijven staan. Het zijn immers best leuke autotjes.

Comment

Speciaal voor Taunomatic deze 1100, die bij nader inzien NL platen heeft ipv Franse

waar staat deze auto mag ook per pb

Comment

Nog een Daf, ditmaal een 66, kan ook een Volvo zijn...

Een héééél vroege 305, wss '78, in erbarmelijke staat....

En de badkuip die hier nog eens gepasseerd is:

Bij de 'exclusieve oldtimer gespot' staan nog enkele mooie wagens die we vandaag gespot hebben

Mooie vondsten. Maar vooral die badewanne blijft me aanspreken.

Comment

• [quote=Taunomatic;4771407]
                                          Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
                                          was da? 2pk?

Is een Panhard Dyna dacht ik
                                          Dacht ik ook; Panhard Dyna X met aluminium body.

Comment

Working...
                                          X