Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nog een bewijsje van het feit dat er op de plek van de veiling ook wagens staan die gestapeld hebben gestaan. Kijk maar eens rechts naast de alfa, daar staat volgens mij een crx. Met een beetje is het die op de laatste foto in het midden achteraan op de 2e verdieping
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
2008:
Wat is die beige/champagnegrijze auto tussen de blauwe Simca en Volvo(?)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenVolgens de veiling een Peugeot. Eerlijk gezegd ken ik het type niet. Maar van de andere kant staan er ook fouten genoeg in de veiling lijst. Neem bijvoorbeel de mazda 121 bolhoed die daar 323 heet.
2008:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenWat is die beige/champagnegrijze auto tussen de blauwe Simca en Volvo(?)?
Porsche 924/944
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenWat is die beige/champagnegrijze auto tussen de blauwe Simca en Volvo(?)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenPorsche 924 met wide bodykit
Schijnt volgens een kennis een heel dure kit te zijn. Die betreffende porsche staat ook te koop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door little_oldtimerke Bekijk BerichtenOndertussen zit zijn achterbumper er ook terug op.
Klopt. Maar je moet denken dat het een garage/hobbyist is. Dat er misschien een poging is gedaan het ding te verkopen. Die op de stapel was iig de enige rode die ik in 2008 heb gezien, ,er stond wel nog een metalic paarse. In de tussentijd zijn wel veel auto's weg, maar er zijn er ook weer veel bijgekomen! Dus wie weet is het ding zelfs wel verkocht geweest. Wie zal het zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenSachering P3 1960 . Heb hem ook al op Opelfreak zijn site gezet , omdat hij al een paar jaar aant zoeken was naar het merk .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robtil Bekijk Berichtendoe maar Arco, blijf posten, schitterende foto's alweer allemaal
en inderdaad die arme Alfa en dat hij nog niet op de schroot is beland, dat is ongeveer toch wel een van de slechtste die er op de veiling zullen staan schat ik zo.
Arco, als jij nu eens met je VW bus morgen komt naar de bezichtiging, zal ik proberen met zijn Franse concurrent te komen....wellicht tot daar.
en niet te veel gaan bieden he
wat bieden aangaat, das vrij simpel. We gaan gericht naar 4 auto's kijken.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenYes! Die zocht ik nog!!!! Thanks.
Dit is in 2009 op tv geweest in "de zwarte doos" , zo'n typisch pruimentijd vtm-programma. Die Jean Van Cleemput had daarin wat zendtijd en liet zo wekelijks verschillende speciale plekjes en urbex-locaties zien. Ik stond toen wel met de vishaak te kijken want dat was eigenlijk de eerste keer dat Chatillon in de openbaarheid werd gegooid en ik had er geen goed gevoel bij. Toevallig of niet maar kort daarop werden de eerste wagens ook geruimd
Oorspronkelijk geplaatst door Ard Bekijk BerichtenZeer bedankt. We hadden nog geen filmpjes van Chatillon. Zijn er nog meer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ard Bekijk BerichtenZeer bedankt. We hadden nog geen filmpjes van Chatillon. Zijn er nog meer?
Comment
-
Zo, we zijn terug van de kijkdag in gruitrode. Nou het was vrijwel allemaal toch een heel stuk erger dan gedacht (en ik wist al dat ze slecht waren).Bijvoorbeeld de Golf 1 GTI waar laatst naar gevraagd werd, geen redden meer aan! Maar ik post binnenkort de foto's.
Er waren echter ook enkele positieve uitzonderingen, bijvoorbeeld de Rekord a was veel beter dan gedacht. Ook de groene dkw was niet verkeerd. De austin princes bood ook hoop en ook de BMW 700 (rood) was best een aardige auto. Terwijl de gele 700 nog vele malen slechter was dan dat hij al leek. Volgens de eigenaar waren bij alle wagens de kentekens er nog bij overigens, en de meesten waren rijdend weg gezet. De gemiddelde standtijd was 20 jaar. Jammer genoeg was het zo dat de meesten geen enkele hoop meer bieden voor restauratie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichtener zijn er heel wat. moet ik ze even zoeken?
Comment
-
Hallo Ard. Ik doe het gewoon even op het forum, dan kan iedereen ze gebruiken. Het zijn ze echt niet allemaal. Maar wat ik zo even in de archieven had. Aanvullingen? Slinger ze svp ook even op het forum!
Links Youtube Chatillon filmpjes
http://www.youtube.com/watch?v=K0ppGpn_4Ds&list=FLNPr6GxFBM-ufjkpsrZvzCA&index=17&feature=plpp_videoBekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
http://www.youtube.com/watch?v=if_eMkDPUqE&list=FLNPr6GxFBM-ufjkpsrZvzCA&index=46&feature=plpp_videoVisit to an old car cemetery in the south of Belgium. All the cars were removed in 2012..
http://www.youtube.com/watch?v=8IpOu4fQLyM&list=FLNPr6GxFBM-ufjkpsrZvzCA&index=62&feature=plpp_videoBekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
http://www.youtube.com/watch?v=Dqd5U5cCsQo&list=FLNPr6GxFBM-ufjkpsrZvzCA&index=64&feature=plpp_videoabandoned cars in the forest, South Belgium, August '09the enchanted car cemetary in Chantilly, one of two, which are no more from what I heard last.beautifu...
http://www.youtube.com/watch?v=thLcxs9ePy4&list=FLNPr6GxFBM-ufjkpsrZvzCA&index=65&feature=plpp_videoExploration d'un cimetière de voitures des années 60 et 70 le 7 février 2010. Kwa9, Taurylios et moi même Cleric.Brouillard et reflets aveuglants sur la neig...
The first time i went there was 2,5 years ago.Not much changed in these years, decay is going slow, they made some good quality cars back in these days. I st...
Ein kleines belgisches Dorf nicht unweit der Grenze, war unser Ziel an einem kalten aber sonnigen Tag im April 2006. Zusammen mit Kollegen wussten wir, dass ...
A small junkyard in a forest somewhere in Southern Belgium. Seems to be left untouched for the last 30 years, the oldest cars might date to the 1950s.
urbex, belgium, urban, exploration, car, cars, graveyard, autokerkhof, chatillon, voiture, cimetiere, 汽车墓地, Friedhof, автомобиль, кладбище, cementerio, de, coches, auton, hautausmaa, кола, гробище, νεκροταφείο, αυτοκινήτων, 車の墓場, bil, kirkegård, kyrkogård, groblje, automobila, cimitero, classic, farlakes, autos, junk, yard, junkyard, carwreck, decay, ardennes, forgotten, rust, roest, in, peace, metallica, slayer, crash, sad
En deze 3 zijn als set echt met stip de beste!
Verlaten Autokerkhof in Belgie / Abandoned Car Graveyard in Belgium part 3 / Music: Lustmord & Robert Rich - A Point Of No Return
Verlaten Autokerkhof in Belgie / Abandoned Car Graveyard in Belgium part 2 / Music: Asura - Requiem From Nowhere
Verlaten Autokerkhof in Belgie / Abandoned Car Graveyard in Belgium / Music: Asura - Crossroads Limiter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenZo, we zijn terug van de kijkdag in gruitrode. Nou het was vrijwel allemaal toch een heel stuk erger dan gedacht (en ik wist al dat ze slecht waren).Bijvoorbeeld de Golf 1 GTI waar laatst naar gevraagd werd, geen redden meer aan! Maar ik post binnenkort de foto's.
Er waren echter ook enkele positieve uitzonderingen, bijvoorbeeld de Rekord a was veel beter dan gedacht. Ook de groene dkw was niet verkeerd. De austin princes bood ook hoop en ook de BMW 700 (rood) was best een aardige auto. Terwijl de gele 700 nog vele malen slechter was dan dat hij al leek. Volgens de eigenaar waren bij alle wagens de kentekens er nog bij overigens, en de meesten waren rijdend weg gezet. De gemiddelde standtijd was 20 jaar. Jammer genoeg was het zo dat de meesten geen enkele hoop meer bieden voor restauratie.
Hier al vast een voorproefje, de Golf 1 Gti, de roest was echt overal zeer ver gevorderd.
Comment
Comment