Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De Tank van de Lloyd LT600 transporter die nu in het museum ligt. Hier ligt hij nog in situ in het bos.

Comment

• mooie foto's arco
      en welkom terug jack

Comment

• Sow! Het duurde even voor ik de schrik te boven was van dit vehikel. Maar deze franse vondst Moet je gewoon gezien hebben. Dan ga je meteen je eigen auto veel meer waarderen!

Comment

• Zo .... het duurde even maar ik ben er weer , ik kan er weer tegenaan met een verse modum.
          Ik zal gelijk nog wat fotos van Lord of the Scoot beantwoorden . Eerst posting 4573 :
          1 - Is een Opel Kapitän 1953 - 1955 en het witte dak verderop is van de witte Fiat 1100 R
          2 - Rijtje : Ford Custom 1949 , Ford Custom 1950 , Peugeot 203 , Ford Custom 1950 , Mercury 1954 , Ford Mainline 1953 en een Chevrolet Styleline 1952 .
          Posting 4759 :
          1 - Ford Mainline 1953 , Chevrolet Styleline 1952 , Renault Fregate en een Mercury uit 1952
          2 - Mercury Monterey 1954 ( geen Renault dus )
          3 - Links een Ford Custom 1950 en rechts een Ford Custom uit 1949

De fotos van dat Franse bos zijn ook mooi , vooral die Panhard op posting 4731 vind ik leuk.
          Op Châtillon is er ooit ook zo'n Panhard gesloopt er stonden nog 2 deurtjes van op het boerderijveld.

Comment

• HAHAHAHA wat een monster.
            Geen geld voor een Matra Djet dus zelf maar aan de slag gegaan met een oude DS.

Over DS gesproken , ik zal de fotos van die ene in Zeeland eens opzoeken die vanachter in de grond zit
            Dan zoek ik gelijk de fotos op van dat Citroen camionneke die in Nunspeet (NL) bij een hotel in de tuin staat als tuinornament.
            Dit voorjaar was ik er nog en de koplampjes branden nog steeds .

Comment

• Hier voor de vw liefhebbers een paar foto's van een recent hier in de buurt verkocht restauratie object spijlbusje. (Bus is "as found, nik saan geslepen of los getrokken)

Voorwielkas rechts

Laadvloer, of moet ik zeggen gebrek aan laadvloer. En lekker ironisch, er lag wel een folder in dse wgen over "unterboden schuts", boven aan op de foto

Comment

• Nu ik er over nadenk, vermoed ik dat ik meer vierkantemeters foto's heb dan dat er nog aan plaatwerk aan de bus zat.

Comment

• Overgang vloerplaat/dorpel/zijwand van uit laadruimte

Comment

• In de consternatie met de veiling bij Bosmans heb ik helemaal het laatste deel van de foto's van bij Carlo van Lingen niet meer gepost. Nou bij deze dan.

Een fiat 500 D mag natuurlijk ook niet ontbreken in de kakelbonte verzameling van dit autokerkhof

Comment

• Een Suzuki Fronte is in Europa al een hele zeldzaamheid, maar deze had zelfs de originele lichtmetale velgen er nog bij. Op het moment van de foto is het hoog zomer, en staat de auto eindelijk weer eens op het droge.

Comment

• Die Fronte was helaas niet meer te redden
                        www.opelklassiek.be

Comment

• DS of Snoek, zoek er maar ene uit. Onder deze bramenstruiken staan 2 rijen, en er was zelfs een combi bij. Deze was echter niet meer te zien. De bramenstruiken hadden hem helemaal overwoekerd.

Fiat 850 cabrio in betreurenswaardige toestand.

Saan 96

Last edited by ; 23/11/2011, 02:31.

Comment

• Zoals Zoals je ziet waren er combi's genoeg. Dit in tegenstelling tot Chatillon. Er stond zelfs een zeldzame gesloten rekord station. Op het moment van de foto was deze helaas op weg om geplet te gaan worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                              Die Fronte was helaas niet meer te redden
                              Nee inderdaad was die helemaal op. Hij stond dan ook 2/3 van het jaar tot 30 centiemeter in het water

Comment

• Datsun 120 Y

Deze kever is slechts een tikkie rot, terwijl de Renault 16 waar hij op lag nog redelijk gaaf lijkt in verhouding

De ideale kever voor het televisie programma "het spijt me"

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• En dan nu de laatste drie van die prachtige plaats.

Comment

• Weer drie oude netvondsten van Chatillon ontdekt. Kent iemand de gene die dit postte? Wie weet wat ze nog meer heeft....

Comment

Working...
                                          X