Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag een nieuwe plaats gevonden met een aantal wraken . Ik kon er spijtig genoeg niet dichtbij komen . Ik zal nog eens terug moeten gaan om betere foto's te nemen
Zopas langs de Brugse autosloop geweest,khad een handschoenkasthendel (wat een woord ) nodig vo menne Golf 3,...
Kijk en huil mee ...2 identieke Golfkes in zéér,maar dan ook zéér mooie staat... komen van dezelfde eigenaar, dit kan ik als oldtimerliefhebber niet begrijpen!!!
Eigenlijk best wel zonde , je zal maar op zoek naar onderdelen voor je wagentje. Zeker als je bedenkt dat je je blauw betaalt in de garage voor pakweg een nieuwe autodeur, terwijl het daar zomaar op een bolletje wordt gedraaid. Natuurlijk ja, wie gaat er zich nu bezig houden met het domonteren van bruikbare onderdelen...
Oink?
Jammer dat ik geen extra plaats heb, of kzou ze kopen en desnoods gewoon op internet zetten,
duur zullen ze wel niet zijn , aangezien ze daar beland zijn.
Doodzonde van die blauwe Golf's... Zijn er daar nu echt geen kopers voor ??
Oh ja,daar zijn massa's kopers voor,maar eens ze hier binnenrijden is er geen weg meer terug !!
In onderdelen zijn ze wel te koop,maar kas en chassis moet vernietigd worden...
Comment