Ford Koln V8; wie kent hem ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
geweldige Ford, hij komt me bekend voor, maar ik kan me echt niet herinneren waar ik hem heb zien staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichtengeweldige Ford, hij komt me bekend voor, maar ik kan me echt niet herinneren waar ik hem heb zien staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenKoningshooikt?
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Bekijk BerichtenReden de Flodders ook nie met zo nen bak ??
Dat was een Chevrolet Impala. Lijkt wel een beetje op elkaar.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
Met de zoom
wat een toeval, laat die eerste drie wagens nu net drie opeenvolgende wagens zijn waar m'n grootvader mee gereden heeft
(maar 't zijn uiteraard de eigenlijke exemplaren niet, ben ik zeker van)__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenFord Koln V8; wie kent hem ?
knappe bakken die ford's het hun flathead v-8 ten.
Juist spijtig dat je er een C-rijbewijs voor nodog hebt
Comment
-
10. Subaru
Ik ben nu vijf jaar notoir wrakkenspotter (hoewel, de laatste tijd met weinig succes ) Ik ben eens gaan grasduinen in het archief en heb mijn favoriete top-10 gemaakt Van alleenstaande gevallen, dus graveyards alla "de wei" en dat ander daar buiten beschouwing gelaten.
De mooiste wrakken, met vaak een hoop gekende historiek... enjoy!
Op 10 staat deze Subaru.
Historiek: staat nu zeker al vijftien jaar op die plaats. Ik heb hem vandaag nog gezien Foto is van 2005. Is ondertussen een pak roest bijgekomen ...
Details: opvallend, de banden staan nog altijd hard ook vandaag op gelet.
Details2: staat aan een verwaarloosde showroom met daarin een Hyundai Pony, wie weet is het wel een nieuwe...
Comment
-
9. Skoda
9. Skoda 105/120-Serie.
Historiek: oud reklamebord. Toch ook al vele jaren. Vijf dat ik weet, maar waarschijnlijk al meer richting de tien.
Details: staat aan een uitgedroogde vijver. Maar in tijden van veel regen staat hij in het nat.
Comment
-
5. Opel Rekords
We duikelen de top5 binnen met eindelijk nog eens een beetje historiek over de wrakken.
Historiek: Deze twee Rekords E's staan al ten minste van in 2003 op deze plaats (betrouwbare bron) en er werden toen boompjes en struiken rondom aangeplant. Ondertussen zijn het hoge bomen geworden en struikgewas (eigenlijk meer een soort van broek) en zijn de wagens gewoon ertussen blijven staan. Met gekende mooie resultaat. Zullen daar nu nog moeilijk weg te halen zijn zonder te kappen
Details: Vaste traditie om deze na belOTTOclassic een bezoekje te brengen
Details2: ik vind niet direct een foto van de tweede Rekord. Maar het zijn er wel degelijk twee (de andere is een blauwe)
Comment
Comment