Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Yep, en bijna iedereen heeft em vastgelegd op foto,(hier bij zonsopgang) en bijna telkens uit dezelfde hoek !
Die kar bleef gewoon kracht uitstralen tot op het laatste...
Hallo. Ik heet Arco, en ben net nieuw hier.
Echt vreselijk jammer dat chatillon nu ten einde is. Ben er enkele keren geweest, ook net na de ruiming van de "kuil" en het boerderijveld. Dat was zo'n slordige 14 dagen voor de ruiming van het bos perceel. Toen sprak de eigenaar nog over een mogelijk behoud van het bos. Helaas is het daarna snel gegaan.
Er is trouwens 1 wagen waar ik geen fatsoenlijke foto van heb, en dat is het VW spijlbusje in het bos. Heeft iemand die wellicht voor mij?
Ik heb ook een site waar al mijn foto's op staan: http://www.oldtimer-finds.webs.com
Er staan de nodige honderden foto's op.
Groeten Arco
Last edited by ; 21/10/2010, 17:10.
Reden: foto vergeten
Ik heb ook een site waar al mijn foto's op staan: http://www.oldtimer-finds.webs.com
Er staan de nodige honderden foto's op.
Groeten Arco
Haha, wijlen "de wei" staat er ook tussen Bijna drie jaar geleden... .
En jij bent in "de kuil" (yard3) geraakt zien ik. Langs waar ben je daar binnen geraakt? Wij zijn één keer moeten gaan "lopen" wegens betraptheid en bemoeienissen van een buurman en een tweede keer zijn we langs boven gegaan maar dat ging ook niet. Was toen ook al in de sneeuw herinner ik mij.
Die foto's heb ik eens via de post gekregen, helaas zonder lokatie. Die foto's ontketende bij mij een zoektocht van 23 jaar naar chatillon. Eenmaal gevonden waar het ongeveer moest zijn, was de keuze snel gemaakt. We zijn in de wagen gesprongen en gegaan (dik 200 km enkele reis) . Vervolgens hebben we de eigenaar opgespoord om toestemming te vragen het terrein te betreden. Gelukkig kregen we die. Zodoende was bij lokatie 3 cq de kuil ook geen probleem met de buurman. We hadden een getekende brief met de toestemming van de eigenaar (de heer C )
We zijn op alle drie de terreinen meermaals geweest, en ook de geruimde 4e lokatie. Na de ruiming helaas. Die was al meerdere jaren geleden geruimd.
We hebben altijd heel goed contact gehad met de eigenaar. En toen we een keer vragen kregen van de politie, toen was hij er ook als de kippen bij om ons uit de brand te helpen!
Groeten Arco
Geweldig! Nog meer foto's. Dat was wel mijn grootste frustratie, dat die wagen weg was. Ik ben namelijk zwaar vw fan, en had hem graag zelf vereeuwigd op foto. Gelukkig heb ik er dan nu toch nog foto's van. Hartelijk dank!
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2Bekijk Berichten
Ik ben 2 maal geweest in 2008 rond september october en de eerste maal deze foto's gemaakt van die VW en de tweede maal was het busje weg....
Nog eentje via thesamba.com, een kevertje dat gevonden werd in Litouwen.
Klein detail: het gaat hier om een VW38 nr.6, waarschijnlijk de oudste nog overlevende préproductie-kever. Wordt ondertussen gerestaureerd door de Grundmanns (mensen met een gigantische kennis en voorliefde voor speciale VW's) met zo veel mogelijk originele stukken (bijvoorbeeld met 1 van de 2 exemplaren van het VW38-stuur) http://www.thesamba.com/vw/forum/vie...er=asc&start=0
Volg dit project nog steeds elke dag, zijn er nog mensen die dit volgen?
Prachtig project.
Ja dat klopt. ligt vrijwel naast de kerk. Ook hier is met de franseslag opgeruimd. Zelfs na 15 jaar leegstand vind je er her en der nog wel een restje! Groeten Arco
Om even terug te komen op het VW-busje : als je naar "de kuil" ging langs boven, passeerde je langs achtertuintjes. In één van die tuintjes lag er een dak van een bus (denk dat van die bus was) om groentjes te beschermen van een moestuintje.
Yep, en bijna iedereen heeft em vastgelegd op foto,(hier bij zonsopgang) en bijna telkens uit dezelfde hoek !
Die kar bleef gewoon kracht uitstralen tot op het laatste...
Om even terug te komen op het VW-busje : als je naar "de kuil" ging langs boven, passeerde je langs achtertuintjes. In één van die tuintjes lag er een dak van een bus (denk dat van die bus was) om groentjes te beschermen van een moestuintje.
Comment