Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
    Daar staan 2 mini's nog nog een R4 (denk ik) die ooit in 2 is gezaagd en vanachter op die grond staan nog 2 auto's helemaal tussen de doorns

dit zijn de mini's. vorige zomer ontdekt. Vandaag gezien dat er nog meer wraken op die grond staan.

Deze mini's zullen een 2e leven krijgen de eigenaar zal ze terug opknappen! Dus er is nog hoopde rechtse zag er ooit zo uit:.....

Greets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten

Dit is in Dadizele in het speelpakt "Dadipark"
      K'ben er zelf naartoe geweest toen ik klein was daarmee. En vorig jaar dus eens terug geweest, de sfeer die daar nu rondhangt is onbeschrijfelijk....wel tof om eens te zijn.
      Greets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub_dc Bekijk Berichten
        minike is waarschijnlijk verkocht?.......tis wel een zotte foto zo in die schuur. mooi mooi hij heeft tenminste een dak boven zijn hoofd
        Is voor een luttele 600 euro weggegaan
        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
          Zijn belgie foto's zijn van Houthalen Helchteren, is bij Carlo van Linge geweest. Is al van rond 2000 weg daar qua oud spul. Heeft nu alleen nog nieuw staan. Was een gigantrisch terrein met circa 5500 wagens volgens Carlo's eigen telling.

Ik ben daar eind 2000 eens geweest, samen met m'n vader, op zoek naar een carburator voor een Vauxhall Viva HC. Wij mochten daar toen niet rondkijken en ik vond van Lingen toen niet echt vriendelijk...
          www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
            Ik ben daar eind 2000 eens geweest, samen met m'n vader, op zoek naar een carburator voor een Vauxhall Viva HC. Wij mochten daar toen niet rondkijken en ik vond van Lingen toen niet echt vriendelijk...
            Dat klopt dat hij "niet vriendelijk" was. Had ook een reden. Er was enorm veel gestolen daar op het terrein. Veel mensen haalden dingen los, gooide ze achter over de schutting heen in het bos. Rekende dan voor de vorm een klein onderdeel af voor aan de balie, en haalden dan de (veel duurdere) buit uit het bos achterom. Vandaar dat hij er niemand meer op liet. Ik ben er met veel praten en een dosis goed fatsoen binnen gekomen. Het was er een waar walhalla. Van alles stond er. En in getalen waar je alleen maar van kon dromen. Neem bijvoorbeeld de simca 1000 rally 2, das heel zeldzaam, maar daar stonden er 14! Of opels uit de jaren 50 en 60, daar stikte het van. Een kleine 45, t2 vw bussen, en zelfs 5 spijlbussen. Kevers waren niet eens te tellen, en vrijwel allemaal vroeg jaren 60 en nog ouder. Allemaal met lange achterkleppen. . Er stonden zelfs een aantal daf 33 combi's van het eerste type. In de bedrijfs uitvoering, nog met originele imperiaals!!!! En een mega zeldzame suzuki fronte met originele lichtmetaalwielen. En een echt autounion bedrijfsbusje.Echt veel te veel om op te noemen. Heb er veel dingen kunnen halen voor zeer oude vw's. en tegen redelijk nette tarieven ook nog.

Comment

• Toen ik klein was ben ik daar ook ooit nog geweest toen hij het nog toeliet

Comment

Dat klopt dat hij "niet vriendelijk" was. Had ook een reden. Er was enorm veel gestolen daar op het terrein. Veel mensen haalden dingen los, gooide ze achter over de schutting heen in het bos. Rekende dan voor de vorm een klein onderdeel af voor aan de balie, en haalden dan de (veel duurdere) buit uit het bos achterom. Vandaar dat hij er niemand meer op liet. Ik ben er met veel praten en een dosis goed fatsoen binnen gekomen. Het was er een waar walhalla. Van alles stond er. En in getalen waar je alleen maar van kon dromen. Neem bijvoorbeeld de simca 1000 rally 2, das heel zeldzaam, maar daar stonden er 14! Of opels uit de jaren 50 en 60, daar stikte het van. Een kleine 45, t2 vw bussen, en zelfs 5 spijlbussen. Kevers waren niet eens te tellen, en vrijwel allemaal vroeg jaren 60 en nog ouder. Allemaal met lange achterkleppen. . Er stonden zelfs een aantal daf 33 combi's van het eerste type. In de bedrijfs uitvoering, nog met originele imperiaals!!!! En een mega zeldzame suzuki fronte met originele lichtmetaalwielen. En een echt autounion bedrijfsbusje.Echt veel te veel om op te noemen. Heb er veel dingen kunnen halen voor zeer oude vw's. en tegen redelijk nette tarieven ook nog.
                Is dat ook allemaal de press ingegaan???
                www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                  ik heb net rondgekeken op de site van tin hunter maar die yard in belgie is niet chatillon
                  Klopt, maar ik vondt op "chasseur d'épaves" pics van hem in Chatillon en wonder boven wonder
                  een Simca en op de achtergrond....

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• mooie foto

Comment

• Van Lingen heeft wel nog een paar mooie dingetjes meegenomen naar zijn nieuwe adres. Ze staan achter en naast de balie.

Comment

Ik heb net een antwoord gekregen op de bumperbalk vraag van Hans Veij. Dit is wat hij me zei in het betreffende mailtje:

quote:
                        Nu nog even over de auto's welke voorzien waren van een stalen balk aan de voorzijde,deze werden veelal gebruikt als smokkelauto.
                        Lang geleden waren de smokkelroutes in Belgie zeer berucht,zij brachten de smokkelwaar zoals sigaretten en boter naar onder andere nederland.Er werd veel gebruik gemaakt van bospaden plus dat er alleen s'nachts werd gereden (vandaar de balken)Vertel dit maar namens mij aan de mannen op het forum.
                        Er is ook een film die daar over gaat.
                        Het is lang terug dat ik hem gezien heb en heb hem nooit terug kunnen vinden.
                        Wel was die film zó goed dat ie me altijd is bij gebleven.
                        Van wat ik me herriner zaten er voornamelijk kevers in ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub_dc Bekijk Berichten
                          Dit is in Dadizele in het speelpakt "Dadipark"
                          K'ben er zelf naartoe geweest toen ik klein was daarmee. En vorig jaar dus eens terug geweest, de sfeer die daar nu rondhangt is onbeschrijfelijk....wel tof om eens te zijn.
                          Greets
                          Amai is dat al zo verkrot? Moet er ook dringend eens heen gaan dan, ben er als ik klein was ook paar keer geweest.. Memories..

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.
                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                            Oeps , sorry dat filmpje van Bourn Wood op you tube staat onder de naam "If you go down to the woods " er staat een plaatje van een dashbord bij . Wat je op dat filmpje ziet zijn slechts enkele van de bijna 100 autos die er stonden .
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Mooie fotocompilatie (en ditto muziek). Jammer dat er geen videobeelden tussenzaten.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.
                              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Zie ik daar op 1 minuut en 3seconden geen fiat 850 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                                  Klopt, maar ik vondt op "chasseur d'épaves" pics van hem in Chatillon en wonder boven wonder
                                  een Simca en op de achtergrond....

Waaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuwwwwwwww een foto met alle kleppen er nog bij!!!!!!

Comment

• Oeps!

Was dit nou de eerste of tweede keer dat we naar chatillon gingen???Haaaa!!!
                                    QUOTE]
                                    Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                                    ik ben in het verleden al eens bezig geweest met dit idee
                                    maar dit is veel werk
                                    een paar voorbeelden
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Nice pic's Chatillon

Hi,ff voorstellen.
                                      Marco uit Vlissingen,maat van jan(Buick).Ik ben in de tijd (zo;n 20 jaar geleden)zo stom geweest Jan mee te nemen naar Chatillon.Gevolg??????? Ongeveer ieder jaar terug geweest tot verleden jaar.En een heleboel memories and laughs!
                                      Ik zal af en toe wel eens pic's er op zetten als ik wat vind.
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Welkom Jobro! Laat maar komen die pics, ik zit vol spanning achter de pc te wachten. Ben namelijk ook zwaar Chatillon verslaafd!
                                        Groeten Arco

Comment

Welkom Jobro! Laat maar komen die pics, ik zit vol spanning achter de pc te wachten. Ben namelijk ook zwaar Chatillon verslaafd!
                                          Groeten Arco
                                          +1

Comment

Working...
                                          X