Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
    ik heb hem ook met iets meer auto er om heen
    Dat is de station die je daar op de foto hebt, die heb ik ook.In 2008 voor dat de restjes van de dan al kapotte claxon er uit gehaald zijn, en er na in 2010. Het verschil tussen mijn vorige foto van het "losse stuur" en deze kun je al zien. de claxon dop is hier al kapot in 2008 en 2010 is hij volledig weg, en die van het dakloze wrak is zelfs in 2010 nog helemaal ok. Een wonder eigenlijk dat die er nog op zat zo vrij in het zicht. :

Comment

more dashboards

Die laatste heeft een wel ERG heftige steunbeugel voor de stuurkolom!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
        Een Citroen Ami 6 in het bos

En rechts er naast de vermangelde restanten van een redelijk late (voor daar dan) kever. Niemand lijkt van deze auto een foto te hebben waar hij nog niet op een hoop gegooid ligt. Ik heb hem in 2008 en 2010 op het plaatje geplakt. Die van 2008 is eigenlijk de beste qua toestand dat ik de auto heb gezien , daar ligt hij wel behoorlijk plat, maar redelijk kompleet. 2010 is hij helemaal gemangeld.

Comment

• @Jobro : Harstikke bedankt voor het opzoeken van de bmw . Zelfs ik had nooit durven denken dat die er een paar jaar terug nog zo goed bij stond met al het glas en interieur er nog intact in
          @Buick : Heeee das mooi een foto die bevestigd dat het restant 49er Buick in de bosrand inderdaad een Roadmaster was (4 portholes). Die donkerblauwe 49er in het midden pad , weet jij of dat een Super of een Roadmaster was ?
          Toen Frank v/d Heul daar voor het eerst was , is hij alleen op de bos lokatie geweest (zie "Het Automobiel" maart 1981) . In dit artikel noemt hij bij een foto een Buick Roadmaster cabriolet 1949 en op een andere foto zie je een close up van een Ford Vedette voorkant . Van allebei deze wagens heb ik nooit een schroef kunnen vinden ,jullie wel ?
          Dashbords ben ik op den duur ook gaan fotograferen , zal dus ook wel een symptoom van Chattilonneritis zijn

Comment

• ik heb er nog nooit een 49 buick cabrio gezien in het bos
            een vedette wel die lag op zijn zij op het veld in het dorp
            ik heb er ook een dash van dus zijn er meer geweest

Comment

• @ Lord of the scoot : De Henry-J stond ter hoogte van die rode B Rekord coupe zonder voorkant , hij stond langs het weiland met de achterkant naar de wei toe . De voorkant van deze wagen was op 1 voorspatbord na bijna geheel weg
              Verder naar voren stond trouwens ook nog een grotere Kaiser Manhattan uit 1951 , ook langs het weiland dwars naast die half ingezakte vw kever . Deze autos hadden zo'n typische V vorm in het dak boven de voor en achterruit
              Van jouw posting #1621 is de middelste een 49 of 50er Nash Ambassador 4 deurs sedan en de onderste een Vauxhall Wyvern E- Series ,de 4 cilinder motor zat er nog in . Als het een 6 pitter had geweest zou het een Velox of Cresta zijn .

Comment

• Vedette

@ Buick : Die aan de oostkant van het dorp ken ik ook wel ja , die was groen en lag op z'n kant vlak voor de oranje Mazda 323 . Maar de ene die v/d Heul bedoelt moet volgens het verhaal in het bos in de buurt van de Austin A70 Hereford hebben gestaan .

Comment

• had ik die het automobiel uit maart 1981 maar
                  ik kijken op marktplaats staat hij op gereserveerd

JAMMER JAMMER JAMMER

Comment

had ik die het automobiel uit maart 1981 maar
                    ik kijken op marktplaats staat hij op gereserveerd

JAMMER JAMMER JAMMER
                    Klopt! Das de JOUWE!!!!!!! Nou ja, hij wordt voor jou. Ik heb een tweede besteld zoals beloofd. Beloofd is beloofd.Dus wees gerust Groeten Arco
                    Last edited by ; 15/11/2010, 00:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                      @ Buick : Die aan de oostkant van het dorp ken ik ook wel ja , die was groen en lag op z'n kant vlak voor de oranje Mazda 323 . Maar de ene die v/d Heul bedoelt moet volgens het verhaal in het bos in de buurt van de Austin A70 Hereford hebben gestaan .
                      Die in het bos gestaan moet hebben ziet er op de foto ERG donker uit. Dus heb een vermoeden dat hij zwart geweest is. Hij schrijft ook in zijn artikel dat hij het bos in loopt via de Vedette, en vervolgens de Austin 70 tegen komt. Verder schrijft hij dat hij in het bos was, en zijn rolletjes allemaal leeg geschoten had, en daarna pas te horen kreeg waar de andere plekken waren. Theoretisch plaats dat die vedette dus aan zekerheid grenzend in het bos.

Comment

ik denk dat het een wiel ophanging van een franse auto is
                        ik herken een knie action schock breker en een a arm ophanging
                        Dan moet dat een aardig "verwaald" stukje auto zijn. Lag tussen 2 auto's waar never nooit niet een andere auto tussen kon staan. Ook was het er maar ene. We hebben dus al weer een "zwerver" bij de kladden.

Comment

• [quote=buick;4286691]hier een paar foto's van foto's dit zijn tot nu toe de oudste mij bekend mooi he

ik vraag mij nu af zijn al deze foto's wel genomen in chatillon??
                          is dit hetzelfde artikel als in de maart 81 uitgave????????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                            Klopt! Das de JOUWE!!!!!!! Nou ja, hij wordt voor jou. Ik heb een tweede besteld zoals beloofd. Beloofd is beloofd.Dus wees gerust Groeten Arco
                            heel veeel dank hiervoor

wat kan ik terug doen

Comment

heel veeel dank hiervoor

wat kan ik terug doen
                              Graag gedaan. Ga je zaterdag toevallig ook naar het autotron? Want dan kan ik hem mee nemen voor je, anders stuur ik hem op. Dat artikel wat jij hebt lijkt qua begroeiing, wijze van neerzetten van de auto's en het soort auto's toch echt daar te zijn. Dus als je wilt, vraag dan die collega even naar de uitgave datum etc. Als je die op pm zet, ga ik die ook proberen te scoren voor ons. Zet svp ook je adres even op pm voor het evt versturen van je tijdschrift uit 1981. Groeten Arco

Comment

ik denk dat het een wiel ophanging van een franse auto is
                                ik herken een knie action schock breker en een a arm ophanging

ik heb dit ding op een frans forum gezet
                                eens kijken wat er uit komt
                                ben benieuwd

Comment

ik heb dit ding op een frans forum gezet
                                  eens kijken wat er uit komt
                                  ben benieuwd
                                  Ik ben ook heel benieuwd.

Comment

• tís de wielophanging van een simca 8
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                                      @ Lord of the scoot : De Henry-J stond ter hoogte van die rode B Rekord coupe zonder voorkant , hij stond langs het weiland met de achterkant naar de wei toe . De voorkant van deze wagen was op 1 voorspatbord na bijna geheel weg
                                      Verder naar voren stond trouwens ook nog een grotere Kaiser Manhattan uit 1951 , ook langs het weiland dwars naast die half ingezakte vw kever . Deze autos hadden zo'n typische V vorm in het dak boven de voor en achterruit
                                      Van jouw posting #1621 is de middelste een 49 of 50er Nash Ambassador 4 deurs sedan en de onderste een Vauxhall Wyvern E- Series ,de 4 cilinder motor zat er nog in . Als het een 6 pitter had geweest zou het een Velox of Cresta zijn .
                                      Bedankt voor die info; van amerikanen heb ik niet veel pap gegeten .

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Saviem ?

Comment

Working...
                                          X