Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Ha ha , Jawel Dauerparker heb ik dus ook liggen
      Het boek "Rust in peace" van Malcolm Tucker is trouwens ook prachtig , een aanrader !
      @ buick : nou ja , bekende fotos ...... bij die 2e moest ik toch even puzzellen voor dat ik er achter was dat het de Ford Fairlane/Galaxie uit 1960 was ,en dat de auto op de achtergrond dus toch deCaddilac is weet ik nu dankzij een oude Tinhunter foto. Zijn jou deuren soms uit deze afkomstig ?
      Ik had het een poosje geleden over een grijze Audi 60 op het boerderijveld , Ik ben er pas via Tinhunter archief fotos achter gekomen dat het een DKW F102 was.
      Dit was het grijze wagentje langs de weg war de neus en kofferbak waren ingezakt/weggerot , stond tussen de rode C Rekord en een Blauwe Taunus 12M in .
      @ Lord : Hee nog meer shots op het boerderijveld ,van de Isabella sedan , een van de 3 Arondes en het blok van de Isabella Kombi .

Comment

• Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
        www.opelklassiek.be

Comment

• auw dat doet pijn om die kever er zo te zien staan
          Benzine
          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
          Diesel
          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
            Ha ha , Jawel Dauerparker heb ik dus ook liggen
            Het boek "Rust in peace" van Malcolm Tucker is trouwens ook prachtig , een aanrader !
            @ buick : nou ja , bekende fotos ...... bij die 2e moest ik toch even puzzellen voor dat ik er achter was dat het de Ford Fairlane/Galaxie uit 1960 was ,en dat de auto op de achtergrond dus toch deCaddilac is weet ik nu dankzij een oude Tinhunter foto. Zijn jou deuren soms uit deze afkomstig ?
            Ik had het een poosje geleden over een grijze Audi 60 op het boerderijveld , Ik ben er pas via Tinhunter archief fotos achter gekomen dat het een DKW F102 was.
            Dit was het grijze wagentje langs de weg war de neus en kofferbak waren ingezakt/weggerot , stond tussen de rode C Rekord en een Blauwe Taunus 12M in .
            @ Lord : Hee nog meer shots op het boerderijveld ,van de Isabella sedan , een van de 3 Arondes en het blok van de Isabella Kombi .

die tweede foto van dat roode interieur is van een ford stationwagen 1960
            hij stond samen met de 1960 ford op deze foto kont aan kont tegen het loodsje aan

mijn caddillac deuren komen van het terein bij de garage ik weet niet of deze bij die cadd.
            horen ik weet wel dat hij het verkeerde jaartal erop heeft geschreven
            1948 ipv volgens mij 1950
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• nog een paar foto's van 2005
              hier zie je goed dat het een stationwagen was
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

@ Buick : Die aan de oostkant van het dorp ken ik ook wel ja , die was groen en lag op z'n kant vlak voor de oranje Mazda 323 . Maar de ene die v/d Heul bedoelt moet volgens het verhaal in het bos in de buurt van de Austin A70 Hereford hebben gestaan .

die vedette op zijn kant was blauw
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• de witte is een plymouth maar de rechtse is een ???????
                  Bijgevoegde Bestanden
                  Last edited by ; 10/12/2010, 22:51.

Comment

• realsteel plaats eens een foto van die caddillac
                    ik kan hem mij niet herineren

Comment

• @ Buick : Kijk toch nog maar eens goed naar foto 2 van posting # 1724 die brede rand langs de bovenkant van het portier is van de 60er ford op het middenpad , hij stond tussen die bruine Ford granada/consul en de Vauxhall Viva in
                      Als dit die stationcar zou zijn , zou je die witte Mercedes Benz er voor kunnen zien staan .
                      Dan de foto bij posting #1731 die bij het hoekje van de schuur is een Ford Galaxie 500 Hardtop sedan uit 1962 , en de stationcar is een Fairlane Ranch Wagon 9 seater uit 1958 ,je ziet op jou foto zelfs dat deze wagen een dogleg voorruit heeft dat was passe in 1960
                      Wat de Vedette betreft dat is precies de wagen die ik bedoel door rare lichtval op mijn fotos lijkt 'ie veel meer groen maar hij is inderdaad harstikke blauw

Comment

• Wat is er gebeurd met al die onderdelen in de kelder ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                          Wat is er gebeurd met al die onderdelen in de kelder ?

ze zijn verkocht
                          Last edited by ; 10/12/2010, 22:51.

Comment

@ Buick : Kijk toch nog maar eens goed naar foto 2 van posting # 1724 die brede rand langs de bovenkant van het portier is van de 60er ford op het middenpad , hij stond tussen die bruine Ford granada/consul en de Vauxhall Viva in
                            Als dit die stationcar zou zijn , zou je die witte Mercedes Benz er voor kunnen zien staan .
                            Dan de foto bij posting #1731 die bij het hoekje van de schuur is een Ford Galaxie 500 Hardtop sedan uit 1962 , en de stationcar is een Fairlane Ranch Wagon 9 seater uit 1958 ,je ziet op jou foto zelfs dat deze wagen een dogleg voorruit heeft dat was passe in 1960
                            Wat de Vedette betreft dat is precies de wagen die ik bedoel door rare lichtval op mijn fotos lijkt 'ie veel meer groen maar hij is inderdaad harstikke blauw

je hebt helemaal gelijk
                            hier een foto van die station en het dash van die 62 ford
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• ra ra
                              bij welke auto hoorden deze schermen
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Is dit de Ford 1962 ?

Comment

• Comment

• Comment

• @ Buick : Ik zal binnenkort proberen eens wat fotos te plaatsen maar daar heb ik wel hulp van een collega bij nodig , dus 't kan niet direct .
                                      Posting #1734 is rechts een Plymouth cabriolet uit 53 of 54 en de rechtse is een Chrysler van 1946 t/m 1948 (Windsor of New Yorker) . Ik heb wel fotos van de voorkant , die was in de winter redelijk goed te zien .
                                      Van de Caddilac heb ik wel fotos maar het enige wat over was , was het chassis met stuur en een enorme kofferbak
                                      # 1740 . Zo te zien van de blauw met witte Ford Fairlane 1957 op het boerderij veld . Beide schermen lagen een eindje bij de auto vandaan .
                                      @ Lord : nee , jouw drie fotos zijn van de zwarte Ford Fairlane sedan uit 1958 die veel verder naar achter stond . Die 60er stond verder naar voren en was lastiger om te herkennen en moeilijk op de foto te krijgen

Comment

• Op Marktplaats:

goed te repareren

Portfolio
                                        | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• De prijs dat ze er ook nog voor vragen :o

Comment

Working...
                                          X