Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
mooie plaat
dat is er een voor realsteel ik dacht dezelfde als deze
maar is toch weer andersBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Het lijkt er op dat dit een andere foto is. Links naast de dkw staat op de zwart wit foto een donkere opel , en dat is bij de kleurenfoto niet het geval. Ook staan de auto's dichter op elkaar op de kleuren foto. En er lijkt op de zwart wit foto een busje of iets dergelijks links te staan, die zie je op de kleuren foto helemaal niet. Ook de kever is alleen op de kleuren foto te zien. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik ook meteen dacht dat het de zelfde foto maar dan uit een anderhoek was. Groeten Arco
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenOp het net gevonden
boek dauerparker pagina 35
het is kaufdorf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenWanneer opent het museum voor publiek
ik ben nu bezig foto's te verzamelen om bij de onderdelen te plaatsen
zodat je kan zien bij wat voor een auto het hoort dit valt niet mee omdat er ook een aantal motorblok delen bij zitten van diverze franse auto's ik ben nu iedere pagina van die franse site aan het na speuren voor foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenik ben blij dat er nog zoveel mooie foto's zijn van chatillon
bedankt lord geweldig
Kan je mij vertellen wat op pic 2,3 en 4 van post #1775 staat ?
K'ben daar ni zo goed in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenBedankt
Kan je mij vertellen wat op pic 2,3 en 4 van post #1775 staat ?
K'ben daar ni zo goed in.
2 is een ford ik dacht 1955
3 weet aleen realsteel
4 is een mercury 1955
Comment
-
wie kan mij vertellen van welke auto dit dasboard komt
ik heb hem nog niet kunnen vindenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
@ Lord : Geen probleem, komen ze !!
1 - Ford Taunus 12M uit de P4 serie
2 - Ford Customline 1955
3 - Renault R8 en de restanten die er rechts naast liggen met die motorkap op de voorgrond daar lag dus ooit een lichtblauwe Renault Dauphine met donkergroene voorklep op zijn kant , ik heb daar pas nog een oude tinhunter foto van gezien
4 - Mercury Medalist of een Monterey uit 1956 ,dus 1 jaar jonger dan "Buick" zijn barbeqeu . In het grote bos stond er ook nog een grijze uit 56
@ Buick : Dat dashboard zal ik eens naar gaan zoeken .
En heb jij nog fotos van de bbq met auto er nog aan ? ik heb namelijk enkel fotos van deze wagen zonder kofferbak Cheers , Jack
Comment
-
dit is de enige foto die ik heb van de bbq voordat het een bbq werd
ik heb ook zijn speedocluster en een CND sticker die in de kofferbak lagBijgevoegde Bestanden
Comment
-
ik heb zelf na heel lang zoeken ook een dash geindetificeert
een salmson uit 1951
mooie wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenwie kan mij vertellen van welke auto dit dasboard komt
ik heb hem nog niet kunnen vinden
op de knoppen staat panel lights en lights
het is in km/h
Comment
-
Als ik het goed begrijp is Chatillon dus weg
Ik wou er deze zomer nog langs gaan maar omdat mijn gsm (en dus gps) was uitgevallen konden we er niet meer geraken. Ik wou gisteren met een kameraad plannen maken om in het voorjaar er naar toe te gaan maar nu lees ik hier dat het weg is. Dat valt hard tege
Comment
Comment