Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenVandaag trouwens ook nog eens bij "de wei" geweest.
aan de andere kant van de weg staan er wel nog heel wat, en normaal is daar nog een halletje waar hij heel wat leuke bakken onder het stof heeft staan, oa een Ford T.
Als je in Limburg nog eens gaat spotten, en je zoekt compagnie, dan wil'k wel eens mee!
Comment
-
Fiat x1/9 met alfa romeo logo. Ik verstond het eerst niet, maar naar het schijnt heeft alfa romeo dit model toendertijd overgenomen (verbeter mij maar indien nodig)
Na veel tengels toch bij het interieur geraakt Sleutels nog aanwezig, instappen en weg wezen!
Last edited by TimKaa; 07/09/2009, 11:12.
Comment
-
En het topexemplaar van het stort, een 5 serie met M pakket. Is eingenlijk geen wrak, maar het ziet er toch naar uit dat hij er al een tijdje moet staan. (Klein detail: was niet op slot en de papieren waren nog aanwezig)
En durf mijn pmbox niet vol te proppen met vragen over waar die wagen staat!!! Hij zal wel van iemand zijn, hoop ik toch
Blijkbaar ben ik de cabrio saab vergeten fotograferen, te zien op de achtergrond...
Lijkt mij toch full option:
Last edited by TimKaa; 07/09/2009, 11:33.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenErg knappe spot Timkaa!
kon je daar echt op je gemakje rondneuzen? Lijkt me toch een redelijk bebouwde buurt te zijn?
Oja die 5 serie was een 525 diesel.
Comment
Comment