Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een jaar of 15 geleden bij ons thuis in den hof,het karkas was een vw polo en de spatborden en kofferdeksel (het is niet de motorkap) zijn van een vw fastback 1968.
Rechts op de achtergrond zie je nog een 1968 vw fastback.
Een jaar of 15 geleden bij ons thuis in den hof,het karkas was een vw polo en de spatborden en kofferdeksel (het is niet de motorkap) zijn van een vw fastback 1968.
Rechts op de achtergrond zie je nog een 1968 vw fastback.
Hallo iedereen. Ik ben nieuw hier en ik heb mijn ogen al uigekeken. Gisteren naar de vorige ketting gekeken van pagina 50 t.e.m.261, (spijtig dat de foto's van de eerste 50 blz niet meer zichtbaar zijn... ) , en vandaag de 25 blz van de nieuwe ketting. Achtergelaten auto's en vrachtwagens; ik kan er niet genoeg van krijgen ! Ik ben van het princiepe kijken o.k. , maar niets vernielen (zoals spijtig genoeg veel gebeurd).
Ik zou een paar foto's willen uploaden, maar het lukt mij enkel als bijgevoegde miniaturen . Ik zou graag de foto's in't groot er rechtstreeks bijhebben... Hoe doe ik da ??
Grtz.
Last edited by ; 29/12/2009, 11:45.
Reden: fwil geen bijgevoegde miniaturen,maar gewone foto's
Joepie... Gelukt.
Deze heb ik ongeveer één jaar geleden genomen. Het betreft hier een Ford 15M... Hopelijk stond hij niet klaar om weg te voeren naar de sloper...., doch de staat waarin deze verkeert laat het ergste vermoeden...
Comment