Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pick up wow

@Gangstertje: Die golfkes KL*TE sloopregeling!

Stond de witte R18 er nog?
    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
      Pick up wow

@Gangstertje: Die golfkes KL*TE sloopregeling!

Stond de witte R18 er nog?
      De R18 was al R.I.P., hetzelfde voor de Fiat 126 waar ik nochthans m'n naam had opgeschreven en gereserveerd...het is er enorm druk door de afloop van het Autosalon, al die mensen die nu het milieu gaan helpen...

Comment

• Staat hier in de buurt nog een oude mercedes buiten. Geen flauw idee welk typehet is, ik zal mijn fototoestel eens meenemen en een paar fotootjes maken

Comment

• gangstertje, waar is dat, die sloop in Brugge?

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
            Oh ja,daar zijn massa's kopers voor,maar eens ze hier binnenrijden is er geen weg meer terug !!
            In onderdelen zijn ze wel te koop,maar kas en chassis moet vernietigd worden...

Met dank aan de recyclagepremie
            Daar is nog altijd mouw aan te passen é. Als je die die daar werken wat kent, is het geen probleem om bvb uw ingedeukte deur te vervangen door dat exemplaar. Optie's zijn ook niet van belang, dus zit er een speciaal interieur in, vervang je dat door een afgedankt...

Maar er gaat idd wel wat verloren met hun recyclagepremie.

Comment

• Enkele foto's van mijn overgebleven wrak waarmee ik vorig jaar een ongeval mee had:

In betere tijden:

Comment

• Zonde, echt zonde van uwen Bravo..

Gangstertje, waar is de Brugse autosloop ergens? Ik zoek verse wieldoppen met ford logo op.

Comment

• @Pina_,

Flinke klapper geweest, kwam je er ongeschonden uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arievectra Bekijk Berichten
                    @Pina_,

Flinke klapper geweest, kwam je er ongeschonden uit?
                    ja hoor, volledig ongeschonden wat er gebeurde: ik nam mijn bocht te laat, het had net geregend en ik begon te slippen. Het was een zeer flauwe bocht die ik dagelijks doe, maar ja... daarna heen en weer beginnen slippen tegen een verlichtingspaal gebotst en over de kop gegaan. Gelukkig had ik een panoramisch dak waardoor ik kon ontsnappen. Het enige dat ik wel voor had, was dat mijn rechteroog niet goed hoorde door de klap van de airbag. Maar enkele dagen later was dat opnieuw in orde. Ik heb toch alleszins bewezen dat die fiat wel degelijk veilig is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pina_ Bekijk Berichten
                      ja hoor, volledig ongeschonden wat er gebeurde: ik nam mijn bocht te laat, het had net geregend en ik begon te slippen. Het was een zeer flauwe bocht die ik dagelijks doe, maar ja... daarna heen en weer beginnen slippen tegen een verlichtingspaal gebotst en over de kop gegaan. Gelukkig had ik een panoramisch dak waardoor ik kon ontsnappen. Het enige dat ik wel voor had, was dat mijn rechteroog niet goed hoorde door de klap van de airbag. Maar enkele dagen later was dat opnieuw in orde. Ik heb toch alleszins bewezen dat die fiat wel degelijk veilig is

Comment

• bah :p

Comment

• @ Nikske en Evert :
                          Naam: Denolf Recycling nv. Adres: Lodewijk Coiseaukaai 15. Plaats: 8000 Brugge. Telefoon: 050/33.28.18. Fax: 050/44.59.92.
                          Alle onderdelen zijn te koop tegen schappelijke prijzen,soms kan je onderhandelen.
                          Let wel : veiligheidsschoenen en fluo-vestje verplicht,anders mag je niet binnen !!

Comment

• Benzine
                            '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                            '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                            Diesel
                            '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                            '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                            '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                            '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                            '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• @ Pina: Jij hebt een goede engelbewaarder

Comment

• Comment

• Trabi en ?

Bijgevoegde Bestanden
                                  Last edited by ; 08/02/2010, 18:07.

Comment

• Waar vind jij die wrakken? bij een verzamelaar ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                                      @ Nikske en Evert :
                                      Naam: Denolf Recycling nv. Adres: Lodewijk Coiseaukaai 15. Plaats: 8000 Brugge. Telefoon: 050/33.28.18. Fax: 050/44.59.92.
                                      Alle onderdelen zijn te koop tegen schappelijke prijzen,soms kan je onderhandelen.
                                      Let wel : veiligheidsschoenen en fluo-vestje verplicht,anders mag je niet binnen !!
                                      Vielen dank!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten

Doodzonde om een 1302 zo te verprutsen . De handen van de pipos die dat gedaan hebben moesten erafvallen...

Comment

• Idd . En als je er langst wandelde, kwam er ook zo'n rotte geur van
                                          Benzine
                                          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                          Diesel
                                          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Working...
                                          X