Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk BerichtenWaar vind jij die wrakken? bij een verzamelaar ofzo?
ben daar ook al 20 jaar mee bezig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk Berichtenblijkbaar een soort gehandicaptenvoertuigje oid op basis van een Simson Schwalbe
Comment
-
-
thx, gangstertje!
Oorspronkelijk geplaatst door pina_ Bekijk Berichtenja hoor, volledig ongeschonden wat er gebeurde: ik nam mijn bocht te laat, het had net geregend en ik begon te slippen. Het was een zeer flauwe bocht die ik dagelijks doe, maar ja... daarna heen en weer beginnen slippen tegen een verlichtingspaal gebotst en over de kop gegaan. Gelukkig had ik een panoramisch dak waardoor ik kon ontsnappen. Het enige dat ik wel voor had, was dat mijn rechteroog niet goed hoorde door de klap van de airbag. Maar enkele dagen later was dat opnieuw in orde. Ik heb toch alleszins bewezen dat die fiat wel degelijk veilig is
Je hebt idd geluk gehad!__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luksvature Bekijk BerichtenDoodzonde om een 1302 zo te verprutsen . De handen van de pipos die dat gedaan hebben moesten erafvallen...De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenIs het niet Samson ?
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk BerichtenVolgens mij op basis van dit:
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Deze Vauxhall Viva HB ('66-'70) zie ik al sinds mijn 12de staan, vanop de oprit van een maat van me.
Nu ik een telelens op de camera heb ik wilde ik er absoluut een foto van.
De wagen zou er al zo'n 25 jaar staan, en binnenkort heb ik wss meer nieuws en betere foto's ervan Wat ik al kan zeggen, is dat ie ferm rot is! 1 gardebou hangt nog met haken en ogen vast
Last edited by opelfreak; 13/02/2010, 18:36.
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luksvature Bekijk Berichten't Is er aan te zien dat hij daar al zo lang staat,en hij zal er ook wel blijven zeker...
Laat de fotokes maar komen.
Voor diegenen die géén frans kennen...: gardebou = voorvleugel
Het is niet zeker dat hij er nog lang staat
Comment
-
Vandaag weer eens langs geweest voor die VW zijn portret te maken. Ik had deze
langs voor al getoond in de zomer Alle pics met de zoom gemaakt want ik kan er
nog steeds niet bij.
Opnieuw zelfde vraag; model en jaar moest iemand het kunnen zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luksvature Bekijk BerichtenVolgens mij is het een vw camionette (T1)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten@ Nikske en Evert :
Naam: Denolf Recycling nv. Adres: Lodewijk Coiseaukaai 15. Plaats: 8000 Brugge. Telefoon: 050/33.28.18. Fax: 050/44.59.92.
Alle onderdelen zijn te koop tegen schappelijke prijzen,soms kan je onderhandelen.
Let wel : veiligheidsschoenen en fluo-vestje verplicht,anders mag je niet binnen !!
Gisteren geweest om te gaan kijken, aan een loketje een beetje verder kun je een helm lenen in ruil voor je identiteitskaart en je doet gewoon uw fluovestje aan van in de wagen. Extreem veel te vinden voor een GIII, heb er zeker 50 stuks geteld.Fotos getrokken maar vind de gsm usb kabel niet
Van mijn model hadden ze er 2 staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenNee, een garde-bou is een spatbord. Kan dus zowel voor als achteraan zitten.
Komt van het frans, garde de boue, letterlijk 'slijkbeschermer' . Denk maar aan de autos uit de jaren '10 - '20, daar diende dat toen letterlijk voor! ;-)
Comment
Comment