Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
    Kan voor velen misschien raar klinken, maar ik zie allemaal "nief" otto's
    idd, dat viel me ook op. Staat daar niks ouder tussen ???
    Ikzelf vraag me af of iemand een sloop weet waar ze vele oude Fordjes afbreken? Zou ik misschien nog wat leuks kunnen vinden voor de Taunus .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      Chappement noemen wij da
      chargebuzze in west-vlaanderen, of hier toch

Comment

• Toen ik net wegging reden ze een bmw bj rond de 80's van de vrachtwagen, klonk nog mooi, zag er perfect uit, reed goed, een echte klassieker. Ik ruilde m'n wagen zo per direct in ervoor, mocht dat mogelijk zijn

Helaas ken ik niet veel van de modelnummers, 125 kan dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
          chargebuzze in west-vlaanderen, of hier toch
          hier ook enkel buzze is bij ons buize
          koppeling : ambréage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk Berichten
            Denolf Recycling, enkele vlugge fotos, was gehaast

Bij de eerste foto: altijd grappig als je je handleiding leest, daar staat meestal zoiets in van: max. 65 KG daklast! En dan zetten ze er nen anderen otto bovenop ;-)

Bij de tweede foto: ik kan alleen maar toejuichen dat ze Mercedes A Klasses en misvormde P307's in de press gaan steken! ;-)
            (en ik veronderstel dat die W124 Mercedessen nog maar een 400.000 kms op de teller hebben, dus die hadden nog wel 5 jaar kunnen meegaan hé!)

Comment

• miljaar, da's daar een paradijs ...

van die Golf, dat spoilertje alleen al, mocht je willen, je kan het vlot verkocht krijgen...

Stonden er Volvo's?

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Hier en daar stond er ook een Volvo'tje ja

Comment

• 'k ga toch ne keer moeten gaan he
                  En zoals ik hier kan zien zijn de prijzen niet overdreven...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                    'k ga toch ne keer moeten gaan he
                    En zoals ik hier kan zien zijn de prijzen niet overdreven...
                    Neem uw materiaal mee hé, tis zelf te demonteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
                      idd, dat viel me ook op. Staat daar niks ouder tussen ???
                      Ikzelf vraag me af of iemand een sloop weet waar ze vele oude Fordjes afbreken? Zou ik misschien nog wat leuks kunnen vinden voor de Taunus .
                      Station Spalbeek die mannen kunnen u helpen
                      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk Berichten
                        Bij de eerste foto: altijd grappig als je je handleiding leest, daar staat meestal zoiets in van: max. 65 KG daklast! En dan zetten ze er nen anderen otto bovenop ;-)

Bij de tweede foto: ik kan alleen maar toejuichen dat ze Mercedes A Klasses en misvormde P307's in de press gaan steken! ;-)
                        (en ik veronderstel dat die W124 Mercedessen nog maar een 400.000 kms op de teller hebben, dus die hadden nog wel 5 jaar kunnen meegaan hé!)
                        het overgrote deel van wat daar staat, vind ik nie zo erg buiten die w124's dan
                        www.opelklassiek.be

Comment

• Idd in spalbeek kunnen ze u helpen. Opelfreak toevallig van in de buurt? Ik woon er maar een goeie km vanaf.
                          _-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobwillems Bekijk Berichten
                            Idd in spalbeek kunnen ze u helpen. Opelfreak toevallig van in de buurt? Ik woon er maar een goeie km vanaf.

Niet echt in de buurt (regio tussen St Truiden - Tienen) maar ik passeer er wel regelmatig
                            www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                              Vandaag samen met Tigra, op dit leuke kleine kerkhof uitgekomen, bij onze noorderburen:

Stond flink wat lekker en zeldzaam spul:

Yugo Zastava 45a

Ford Orion MK1
                              Kan je nog een keer terug gaan en telefoon nummer en foto's van slechte plekken en vragen wat er aan moet geburen en waar staat ie precies straat dorp/stad alvast bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 105L Bekijk Berichten
                                Kan je nog een keer terug gaan en telefoon nummer en foto's van slechte plekken en vragen wat er aan moet geburen en waar staat ie precies straat dorp/stad alvast bedankt
                                Helaas is het wat ver voor mij Ze staan in Phillipine (NL) naast het kanaal Gent-Terneuzen
                                www.opelklassiek.be

Comment

• Bedankt ik denk dat ik ham ga hallen daar hoor je later meer over heeft tigra ook geen meer foto's
                                  Last edited by ; 22/02/2010, 22:12.

Comment

• Meer pics kon ik niet maken, ik kon er amper bij

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• waar staat die barkas

Comment

• Geen autowrak,maar er hangen ook wielen aan,dus goed genoeg...
                                        Da boompke begint langzaam maar zeker te knellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                                          Meer pics kon ik niet maken, ik kon er amper bij

Wat een wrak

Comment

Working...
                                          X