Oooit ze kunnen hem nog gebruiken als kiekenkot binnen 10 jaar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Ik ben vandaag nog bij de Taunus geweest, papieren heb ik al meeHij is van juli '74, en laatste maal gekeurd (en afgekeurd) in februari '90
Bandjes hebben we al opgepomt, ging vrij goed, alleen de remmen hangen nog vast, maar ook dit zal wel los te krijgen zijn. Buiten wat deuken en slechte dorpels is de kas nog verrassend goed! Al valt natuurlijk af te wachten welke verrassingen er tevoorschijn komen als hij eens gewassen is Al met al een leuke aankoop
Omdat de man volgende week niet kan, verwacht ik hem de 20ste op te halen en dan mag hij voorlopig verder schuurvondst gaan spelen bij mijn oma, waar nu de ascona nog staat
Kheb ook het raam van de deur weer dichtgedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenIk ben vandaag nog bij de Taunus geweest, papieren heb ik al meeHij is van juli '74, en laatste maal gekeurd (en afgekeurd) in februari '90
Bandjes hebben we al opgepomt, ging vrij goed, alleen de remmen hangen nog vast, maar ook dit zal wel los te krijgen zijn. Buiten wat deuken en slechte dorpels is de kas nog verrassend goed! Al valt natuurlijk af te wachten welke verrassingen er tevoorschijn komen als hij eens gewassen is Al met al een leuke aankoop
Omdat de man volgende week niet kan, verwacht ik hem de 20ste op te halen en dan mag hij voorlopig verder schuurvondst gaan spelen bij mijn oma, waar nu de ascona nog staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtentoevallig geen enkele daarvan die hij weg wil doen?
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Proficiat mat de aankoop Opelfreak !Benzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenIk ben vandaag nog bij de Taunus geweest, papieren heb ik al meeHij is van juli '74, en laatste maal gekeurd (en afgekeurd) in februari '90
want anders stinky en open = ventilatie maar zorg wel dat de poezen van de oma er niet kunnen in slapen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luksvature Bekijk BerichtenVolgende : Toyota MR...
Gezien vanop begin oprit :
Dichterbij :
Is van ne maat van mij. Ge gaat wel nog ver de oprit op voor uw foto's :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenIs van ne maat van mij. Ge gaat wel nog ver de oprit op voor uw foto's :p
Die staat er ook al járen hé... Heeft links-voor nen serieuzen plets gedaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luksvature Bekijk BerichtenAls het wrak voor een huis staat wat duidelijk bewoond is, ga ik zo ver nie..., maar in dit geval vond ik het anders...
Die staat er ook al járen hé... Heeft links-voor nen serieuzen plets gedaan...
Staan binnen nog wat Toyota's. Huis was vroeger van mijn Bomma, maar die is er helaas niet meer.
Bedoeling was om deze op te knappen, staat nog een MR in de garage, waarvan de motor stuk is. Deze z'n motor is (was) nog goed. Maar tis een beetje links blijven liggen...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk BerichtenDenolf Recycling, enkele vlugge fotos, was gehaast
Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luksvature Bekijk BerichtenAls het wrak voor een huis staat wat duidelijk bewoond is, ga ik zo ver nie..., maar in dit geval vond ik het anders...
Die staat er ook al járen hé... Heeft links-voor nen serieuzen plets gedaan...Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenStaat er al super lang, want toen ik 19 was ging ik die nog overkopen En das ook al 5 jaar geleden. Denk wel dat die toen nog aan de garage stond.
Staan binnen nog wat Toyota's. Huis was vroeger van mijn Bomma, maar die is er helaas niet meer.
Bedoeling was om deze op te knappen, staat nog een MR in de garage, waarvan de motor stuk is. Deze z'n motor is (was) nog goed. Maar tis een beetje links blijven liggen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichtenmooi resto-project in het vooruitzicht, opelfreak !!
Zal volledig origineel blijven,toch?
Alles wat bij mij komt blijft origineel tot op het maniakale af
Maar restaureren zal er direct niet inzitten, eerst de rode kadett, maar ondertussen heeft de taunus dan al een goede thuis gevonden
Vandaag trouwens weer een 'barnfind' gedaan ! Weeral te danken aan mijn vader zijn café uitstappen op zaterdagavond
Foto's volgen sebiet
Comment
-
Et Voila!
Een compleet originele British Leyland Mini 1000 van 1971 !
Wagentje staat ook van ca. 1990 stil, en was afgekeurd op de dorpels, de deuren zijn ook rot.
Nu komt het: Het wagentje zou weg moeten!
Dus, wie interesse heeft, pm mij, want hij moet daar weg, de eigenaar wilt opruimen En die mens wilt niet de hoofdvogel afschieten, als hij een goed bod krijgt is hij weg
Comment
-
Dus wie interesse heeft, PM graag
Er zijn 2 harde deuren bij.
Interieur is als nieuw en er staan +- 85000km op de teller enige wat ik kon opmerken was een ontbrekende grille, maar die zal mss in de koffer liggen....
Comment
-
Wat een zalig mini'ke !
Als ge ooit zo'n VW'ke tegenkomt om te redden ...Benzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
Leuk detail, de wagen staat op géén km van de Taunus en enkele weken terug is daartussen, ook nog een schuur leeggehaald met een brakke Kadett D GT/E en Kadett D SR in Wat een streek!
Comment
Comment