Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
    Amai, deze heeft ook wel wat vergane glorie te koop staan, met het stof er nog op:
    http://www.kapaza.be/results/userid/4NNFEJJ3NW/
    Die vraagprijzen
    sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
      Dat is die van "de wei"

Is precies van locatie veranderd. Iemand die weet waar juist in Bree?
      Is idd een andere locatie. Een groot aantal auto's is precies de pers in gegaan als dit alles is dat hij nog bezit. Ik heb hem nog al gemailed gehad maar krijg nooit een antwoord. Zijn prijzen zijn belachelijk hoog. Zouden dat allemaal gepikte bakken zijn die terug opduiken na 25 jaar
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
        Tataam!:

Een Kadettje C2 Coupé, met een spuuglelijke, maar o zo zeldzame LENK kit erop!
        Hoe die hier komt is me een raadsel

Binnenin lagen alle onderdelen, ook een SR meterset

goedendag ben net nieuw hier , ik hoor via een kamraad dat ze mijn kadette hier hadden gespot , ik weet niet hoe je daar bent binnen geraakt want dat is verboden terrein
        dit is een zeldzame auto met sr middenconsole en een lenk uitbouwkit en had graag gehad dat er geen adres worden gewisseld waar deze wagen staat , vind het echt vervelend mijn kadette 1000 serie heb ik ook al thuis in de garage moeten zetten omwille dat ze hem eens hebben willen stelen dus nu is mijn vraag hoe ben jij daar binnen geraakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joeylicious Bekijk Berichten
          goedendag ben net nieuw hier , ik hoor via een kamraad dat ze mijn kadette hier hadden gespot , ik weet niet hoe je daar bent binnen geraakt want dat is verboden terrein
          dit is een zeldzame auto met sr middenconsole en een lenk uitbouwkit en had graag gehad dat er geen adres worden gewisseld waar deze wagen staat , vind het echt vervelend mijn kadette 1000 serie heb ik ook al thuis in de garage moeten zetten omwille dat ze hem eens hebben willen stelen dus nu is mijn vraag hoe ben jij daar binnen geraakt
          Ge zou beter uwe "kadette" eens nekeer soigneren!

Comment

• Zoals er in het originele bericht staat, de persoon die de foto's nam was mee met een fotoclub, dus wat doen die mensen???
            Zolang er niks van de voertuigen wordt ontvreemd,heeft iedereen het recht om pics te maken, er wordt niks gestolen of ingebroken, dus zie ik er ook gn probleem in.

Comment

Hallo, en welkom hier!
              Zoals Ik idd al eerder zei, waren we met een fotoclub daar, om HDR opnames te maken van het verlaten gebouw. Voor de ingang was door elk lid flink betaald, dus alles was legaal
              De wagen daar vinden was een leuke bijkomstigheid, aangezien ik ook 2 C-Kadettjes heb en die-hard Kadett c liefhebber ben.
              1 Tip zou ik wel geven, probeer de wagen wat af te schermen, want er komt regelmatig wel volk denk ik, en niet iedereen is zo braaf als wij om daar enkel foto's van te nemen

En stel je Kadetts eens voor! Is dit een gewone 1200?

Ps. Adres zal niemand te weten komen, maar hoe komt het eigenlijk dat jij die wagen daar kan stallen? Zijn die Golf en die Patrol ook van jullie?
              Persoonlijk vind ik ook dat er best wat zachter mee omgesprongen mag worden, zoals hij er nu staat is het een hoop rommel. Al de stukken wirwar door mekaar in de auto, zo hou je niks mooi.
              Last edited by opelfreak; 28/03/2010, 14:01.
              www.opelklassiek.be

Comment

• nee dit is een originele 2.0 liter injectie de eerste die er waren de motor heeft 48.000 km gelopen maar die heb ik bij mijn thuis liggen
                mijn andere kadette is een originele 2.0 liter met een zf bak zijn ook maar 1000 stuks van gemaakt deze ga ik alle twee nog opmaken als mijn huis klaar is heb me vooral bezig gehouden de laatste jaren met japanse sportwagens , subaru's toyota supra's , evo's noem maar op , maar opel deze twee blijven toch nog mijn favoriet ,
                en ik denk dat ik mij kadettje toch wel goed soigneer de meeste mensen zetten ze meestal bij hun op het gazon met een bache der over , die van mij staat teminste al binnen
                groeten

Comment

nee dit is een originele 2.0 liter injectie de eerste die er waren de motor heeft 48.000 km gelopen maar die heb ik bij mijn thuis liggen
                  mijn andere kadette is een originele 2.0 liter met een zf bak zijn ook maar 1000 stuks van gemaakt deze ga ik alle twee nog opmaken als mijn huis klaar is heb me vooral bezig gehouden de laatste jaren met japanse sportwagens , subaru's toyota supra's , evo's noem maar op , maar opel deze twee blijven toch nog mijn favoriet ,
                  en ik denk dat ik mij kadettje toch wel goed soigneer de meeste mensen zetten ze meestal bij hun op het gazon met een bache der over , die van mij staat teminste al binnen
                  groeten

Je soigneert hem zelfs héél goed. Hij staat binnen EN met een bache erover. Dubbele protectie

En je bent 13 jaar en je bent aan renoveren of aant bouwen, en de laatste jaren heb je je beziggehouden met Japanse sportwagens.
                  Last edited by prins207; 28/03/2010, 14:17.
                  2012 Opel Astra ST Ecoflex
                  2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

nee dit is een originele 2.0 liter injectie de eerste die er waren de motor heeft 48.000 km gelopen maar die heb ik bij mijn thuis liggen
                    groeten

Dat is idd wel waar Zeg, maar die zeldzamere stukken, zoals die SR-meterset e.d., ga die eruit halen joh, en leg dat bij je thuis. Zoiets is snel ontvreemd, en daar is niemand mee geholpen. en mss de bache er weer overtrekken en goed vastmaken. Volgens de persoon die wij betaald hebben voor ingang ( 'n oudere man) was er onlangs ook ingebroken daar.
                    www.opelklassiek.be

Comment

• ja ik ga er in de week eens langs om de auto weg te halen daar nu ben ik er echt niet meer gerust in , dacht dat er niemand kwam

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                        Je soigneert hem zelfs héél goed. Hij staat binnen EN met een bache erover. Dubbele protectie

En je bent 13 jaar en je bent aan renoveren of aant bouwen, en de laatste jaren heb je je beziggehouden met Japanse sportwagens.

sorry was weer iets te snel geweest ben 24 jaar en ga inderdaad bouwen .
                        ik ben een carrosier, dus ik ga me aan dit kadettje toch een paar jaar zoet zijn denk ik, maar hij is van mijn nonkel geweest dus ik doe hem niet weg heb al echt grof geld geboden gekregen voor de deze in zo een staat, ik denk dat ik hem beter maar kan weghalen als iedereen er toch bij kan

Comment

• Hier zijn fans dacht ik

Bijgevoegde Bestanden
                          Last edited by ; 30/03/2010, 12:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                            Hier zijn fans dacht ik

Ik denk het ook! Helaas niet meer te redden
                            www.opelklassiek.be

Comment

• Is eigenlijk geen wrak maar hij staat er wel tussen

Ik kan mij het bijhorende horrorverhaal al zo levendig voorstellen: bejaarde man heeft op z'n 75ste nog een nieuwe Corsa gekocht

Is er nu echt niemand hier bereid van - of ken je iemand die naar zo'n 262C op zoek is - deze te redden van de sloop?

Locatie via PM.

Comment

• Verder bij onze DDR freak
                                Bijgevoegde Bestanden
                                Last edited by ; 31/03/2010, 17:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                  Is eigenlijk geen wrak maar hij staat er wel tussen

Ik kan mij het bijhorende horrorverhaal al zo levendig voorstellen: bejaarde man heeft op z'n 75ste nog een nieuwe Corsa gekocht

Is er nu echt niemand hier bereid van - of ken je iemand die naar zo'n 262C op zoek is - deze te redden van de sloop?

Locatie via PM.

Voor zo'n kar zijn toch liefhebber genoeg denk ik wie laat dat nu zo achter
                                  www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                    Voor zo'n kar zijn toch liefhebber genoeg denk ik wie laat dat nu zo achter

Doe u Vectra weg en koop hem !
                                    Benzine
                                    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                    Diesel
                                    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Barkas...westfalia ?
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• -
                                        Een wrak in wording - was nochtans juist nieuw... - dé Tata Nano !
                                        -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                          Doe u Vectra weg en koop hem !
                                          dat zuipt mij arm laat mij mr bezig zijn met kadettekes en taunussen
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X