Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die zag ik daarnet staan tijdens een tankbeurt hier in Polen. Blijkt dat er nog iemand levend uitgekomen is met slechts een paar schrammen Gelukkig ook maar

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• hoe komt ge daar levend uit ? en op wat is dien gevlogen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
          hoe komt ge daar levend uit ? en op wat is dien gevlogen?
          Geen idee wat ie geraakt heeft. Er kon mij alleen verteld worden dat de man nog levend en wel was. Ongelooflijk hé
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• vooral als ge da dashboard ziet zitten met dat stuur

Comment

• Damn hoe komt ge daar levend uit, dat moet een heel smalle bestuurder geweest zijn
              Geeft wel een gerust gevoel dat je met een V70 zo hard kan crashen en nog leven, Volvo

Comment

• Die auto is verknipt é... Dus die persoon zal al goed vast gezeten hebben en de wagen zal er nog net iets beter gezien uit hebben voor ze hem er uit haalden.

Al bij al, knap natuurlijk. Maar bij nieuwe wagens is het maar normaal dat de auto er erg uit ziet. Bij een oudere zonder kreukelzone gaat de wagen er meestal niet al te erg uit zien maar heb wel jij de slag opgevangen.

Comment

• Een passagier zou dat toch nooit overleefd hebben.

Comment

• Mijn oldtimer foto test

Last edited by ; 04/04/2010, 23:38.

Comment

• Hallo Lord
                      Uiteindelijk
                      Rallyebasse

Comment

• Ford Anglia
                        verlede jaar gered door een vriend

Comment

• Ja ja onmiddellijk erkend
                          Stond in de tuin van een collega
                          Last edited by ; 05/04/2010, 01:13.

Comment

• Nog een Velorex
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Lord
                              heb je indetijd foto's genomen van die brilkever die ik je gewezen heb ?

Comment

• Comment

• Comment

• Mercedes geen id welk model staat samen met andere vrachtwagen's/trucks weg te roesten... zoals je mss wel ziet op de foto veel roest aan de wielkasten en deuren...

Comment

• Waar staat die mercedes, ken wel iemand die zot is van mercedessen en ze ook restaureert, mss een tweede/derde leven voor die mercedes?

Comment

• In Bissegem (deelgemeente van Kortrijk), dat terrein ligt eigenlijk naast het Openbaar Centrum "De Neerbeek". Mss kan je daar een adres van vinden en zelf eens gaan kijken.
                                        Als je echt intresse heb wil ik wel eens gaan kijken/vragen en met een goede cam wat foto's nemen.

Comment

• Zéér, zéér droevig, wat op deze foto te zien is...Om letterlijk bij te huilen....
                                          Bij sommige mensen gaat een belletje rinkelen.
                                          Foto van verleden vrijdag op een Nederlands forum

RIP
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X