Oorspronkelijk geplaatst door Bairy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenZéér, zéér droevig, wat op deze foto te zien is...Om letterlijk bij te huilen....
Bij sommige mensen gaat een belletje rinkelen.
RIP
Het slachtoffer van z'n eigen succes. We kunnen ons troosten met de gedachte dat we het zelf één keer hebben mogen zien. Het was een zalige dag! Misschien moeten we als eerbetoon onze honderden foto's dan toch maar posten? Foto's die we destijds niet wilden posten, omdat het anders te populair of té bekend zou gaan worden.
Het heeft echter niet mogen baten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenOnvoorstelbaar
Het slachtoffer van z'n eigen succes. We kunnen ons troosten met de gedachte dat we het zelf één keer hebben mogen zien. Het was een zalige dag! Misschien moeten we als eerbetoon onze honderden foto's dan toch maar posten? Foto's die we destijds niet wilden posten, omdat het anders te populair of té bekend zou gaan worden.
Comment
-
Jammer dat er niet meer wordt gekeken naar deze zeldzame jaguar:
http://www.hln.be/hln/nl/927/Kanaal-...woestijn.dhtmlGolf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenIn Bissegem (deelgemeente van Kortrijk), dat terrein ligt eigenlijk naast het Openbaar Centrum "De Neerbeek". Mss kan je daar een adres van vinden en zelf eens gaan kijken.
Als je echt intresse heb wil ik wel eens gaan kijken/vragen en met een goede cam wat foto's nemen.
Comment
-
Ziet er nog redelijk goed uit, maar heeft wel helemaal onder water gezeten.
Was berging van een gestolen wagen die bovenkwam bij afgaand water (Schelde in Steendorp)
De volledige reeks: http://www.steendorp.info/Gebeurteni.../7472395_2Lehp
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenOnvoorstelbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten2 pics van het Franse forum, jaaaaren geschiedenis in één klap weggemaaid...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenBeter nog wa wachten met posten,het "grote" bos bestaat nog steeds,en zal mss ook blijven bestaan (heb es met de eigenaar gesproken,hij wil er alles aan doen om dit stuk te behouden,maar wel wat properder te maken)...afwachten
Ik zal als eerbetoon dit onderdeel posten, dat al eerder door een onverlaat werd weggehaald uit het bosje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDamn hoe komt ge daar levend uit, dat moet een heel smalle bestuurder geweest zijn
Geeft wel een gerust gevoel dat je met een V70 zo hard kan crashen en nog leven, Volvo
In de minder erge ongevallen zal er wel verschil zijn, maar bij zulke patatten kan je even goed chance hebben in een ander merk als dat je onchance kan hebben in een Volvo.
En dan zijn er uiteraard wagens waar je zelfs geen geluk moet hebben, zeer doen zal 't altijd.
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenEen passagier zou dat toch nooit overleefd hebben.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
oeps, ik heb onderstaande links in de verkeerde thread gezet, deze post mag dus weg.
dat interieur! man, man,man...
Looking for a Opel Ascona for sale? On Classic Driver you will find 2 Opel Ascona cars as well as thousands of other iconic classic and performance cars.
36.000km !!
Looking for a BMW M1 for sale? On Classic Driver you will find 5 BMW M1 cars as well as thousands of other iconic classic and performance cars.
te koop in België:
hoe verneuk ik mijn Jaguar oldie... only in de USA...
900 km !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rallyebasse Bekijk BerichtenLord
heb je indetijd foto's genomen van die brilkever die ik je gewezen heb ?
Comment
-
Bekijk goed de 2de pic; onder de Lotus een auto op zijn zijde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenOK.
Ik zal als eerbetoon dit onderdeel posten, dat al eerder door een onverlaat werd weggehaald uit het bosje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichtensimca?
Vraag eens aan Gangstertje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenOpelfreak?
't is een coupé!
Waar waar waar?????
Vader Abraham?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenWaar waar waar?????
Vader Abraham?
En nee, hij is niet van Vader Abraham
Comment
Comment