Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En het topexemplaar van het stort, een 5 serie met M pakket. Is eingenlijk geen wrak, maar het ziet er toch naar uit dat hij er al een tijdje moet staan. (Klein detail: was niet op slot en de papieren waren nog aanwezig)
En durf mijn pmbox niet vol te proppen met vragen over waar die wagen staat!!! Hij zal wel van iemand zijn, hoop ik toch
Blijkbaar ben ik de cabrio saab vergeten fotograferen, te zien op de achtergrond...
Lijkt mij toch full option:
WTF? Wat is er mis aan die auto dat ie daar staat?
Ik wil hem redden van de ondergang!
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Iemand van het forum had deze al een paar jaar geleden es op gezet, heb em ook gevonden nu.
Hij staat een beetje meer int zicht,maar nog steeds open dak...
idd. Eigenlijk heel mooie kar, met blauwzwart lederen interieur, schuifdak, autobak enzo. Hij is geen eigendom van BMW Zottegem/Ninove maar van een cliënt die er vanaf wil. Is echter volledig rot, dus zware kosten om hem terug ok te krijgen jammer genoeg.
Miljaarde, ik wil da Dit is wss een Granada, Consul heeft al die versieringen niet...
sowieso een Granada, want tis al ne 'rechte' coupé, dus zonder de Coke Bottle knik in de achtervleugel. (is een MKI '2', de gefacelifte versie, toen hadden ze de benaming Consul afgeschaft ;-)
Comment