Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenEn het topexemplaar van het stort, een 5 serie met M pakket. Is eingenlijk geen wrak, maar het ziet er toch naar uit dat hij er al een tijdje moet staan. (Klein detail: was niet op slot en de papieren waren nog aanwezig)
En durf mijn pmbox niet vol te proppen met vragen over waar die wagen staat!!!Hij zal wel van iemand zijn, hoop ik toch
Blijkbaar ben ik de cabrio saab vergeten fotograferen, te zien op de achtergrond...
Lijkt mij toch full option:
Ik wil hem redden van de ondergang!
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Die beemers, is da nie op de baan richting Ophasselt?
Ford Granada MK1
Als de Rover af is, gaan we op zoek naar zo eentje voor m'n vriendin
Ze moet en zal ooit zo enen hebben zegt ze1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door *BMW*power Bekijk BerichtenBMW 850i
iPhone-kwaliteit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenIemand van het forum had deze al een paar jaar geleden es op gezet, heb em ook gevonden nu.
Hij staat een beetje meer int zicht,maar nog steeds open dak...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenwaar staat die ergens ?
Er staat nu een Hummer-limo voor, en een oude camion erachter, je kan em nie missen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk BerichtenMeerschman Zottegem zekerst
ook mijn mening
staat er al jaren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenWeeral een serie ferm foto's !
Lord, waar staat die Taunus ergens???
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenook mijn mening
staat er al jaren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenMiljaarde, ik wil daDit is wss een Granada, Consul heeft al die versieringen niet...
Comment
-
Comment