Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cumulus Bekijk BerichtenKan het zijn dat deze getrokken is vanaf een expertisebureau?
Wat een kleine wereld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk Berichtensowieso een Granada, want tis al ne 'rechte' coupé, dus zonder de Coke Bottle knik in de achtervleugel. (is een MKI '2', de gefacelifte versie, toen hadden ze de benaming Consul afgeschaft ;-)
Idd Weer wat bijgeleerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichtenidd, van de firma ernaast.
Wat een kleine wereld
Comment
-
Comment
-
-
Wat is eigenlijk het beste land waar je een Ford Granada Mk1 LHD kunt gaan zoeken?
En kan iemand mij eens het verschil uitleggen tussen een Ghia versie en een "gewone"?
Die Mk1 zijn precies moeilijk te vinden en die 3.0 V6'en nog minder1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk BerichtenWat is eigenlijk het beste land waar je een Ford Granada Mk1 LHD kunt gaan zoeken?
En kan iemand mij eens het verschil uitleggen tussen een Ghia versie en een "gewone"?
Die Mk1 zijn precies moeilijk te vinden en die 3.0 V6'en nog minder
Taunomatic had een prachtige Ik geloof dat die gewoon uit belgie kwam
In Duitsland komen af en toe nog leuke exemplaren boven maar ook hier! Enkele weken geleden stond op kapaza een erg mooie 2-deurs 2.0L van '76, wit met bruin vinyl dak, van sterfgeval, 1ste eigenaar, voor 2500€, die zag er echt knap uit!Last edited by opelfreak; 16/06/2010, 23:35.
Comment
-
Voor de freaks:
In de 'practical classics' van deze maand staat een fotoreeks van ons pas gestorven kerkhof....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenTaunomatic had een prachtige Ik geloof dat die gewoon uit belgie kwam
In Duitsland komen af en toe nog leuke exemplaren boven maar ook hier! Enkele weken geleden stond op kapaza een erg mooie 2-deurs 2.0L van '76, wit met bruin vinyl dak, van sterfgeval, 1ste eigenaar, voor 2500€, die zag er echt knap uit!
Ik heb hem naar NL verkocht, daar geven ze meer geld voor die dingen dan hier!
Hij stond een tweetal maand geleden weer te koop in NL. Ze vroegen er toen 6.000 euri voor...
De eerste reeks Consul en Granada kon je met alle motorisaties krijgen, zo kon je dus een Consul GT bestellen met de 3.0 V6 in! Dan had je een vrij kale auto met weinig chroom en zonder luxe, maar dan wel een snelle! (0-100 in 9 sec)
Het uiterste minimum was dan een Consul met de 1.7 V4, daar moest je dan zelf wat meetrappen om vooruit te komen ;-)
Vanaf de tweede reeks MK1 (1974) kon je dan een Ghia bestellen als topversie. Deze had dan vooraan ook een andere grille.
In ieder geval een heel aangename auto waar ik heel graag mee reed. Je kon daar rustig 160 mee cruisen. Zou eigenlijk nen ideale daily zijn, zeker de MK2's, alleen de roest in het oog houden en met het verbruik leren leven.
Comment
-
Dan zal ik ook maar eens reageren.
Me speciaal voor dit topic aangemeld hier, complimenten voor jullie foto's !
Hier zit ook een ford V6 3 liter in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenHanomag of wat was dit weer ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vanfan Bekijk BerichtenDan zal ik ook maar eens reageren.
Me speciaal voor dit topic aangemeld hier, complimenten voor jullie foto's !
Hier zit ook een ford V6 3 liter in
idd! evanals in de Marcos 3 litre, das wat ook zo'n blok
Comment
Comment