Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten
    Nog even hier posten ook. Zijn dus vandaag naar die veiling geweest in eerste instantie voor de Ford Granada. (...)
    Citroen Type 11: €220
    VW Bus T2: €420
    Mercedes 190SL met hardtop: €2600
    Ford Granada L 1.7: €140
    Mazda RX7: €90
    Jaguar MK2: €900
    Ford Transit 2.5 benzinemotor: €50
    (...)
    Aha, nu weet ik wie jij bent.
    Ik was vooral voor die Autobianchi gaan kijken en die is voor €650 buitengegaan.

Comment

Nog even hier posten ook. Zijn dus vandaag naar die veiling geweest in eerste instantie voor de Ford Granada.
      ...

Prijzen van enkele andere wagens ter info:

Citroen Type 11: €220
      VW Bus T2: €420
      Mercedes 190SL met hardtop: €2600
      Ford Granada L 1.7: €140
      Mazda RX7: €90
      Jaguar MK2: €900
      Ford Transit 2.5 benzinemotor: €50
      Toeme. ik zie op de site dat ze ook een oude Renault 4 F4 verkochten. Voor hoeveel is die door gegaan?

Portfolio
      | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
        Waren die auto's in onderdelen te koop? Ik wil die velgen hebben
        Nee, vast niet, wagens staan bij een school waar ze automechanica en carrosserie doen, en 's nachts is daar niemand
        Als je er andere zou onder steken, zouden ze het wsl nooit merken

Comment

• lol, jij wil dat voor mij "niet" regelen zeker
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Een week eerder en je had ze man, maar ik kom daar niet meer voor de komende 2 maand en een half. (is in brugge, waar ik school loop, en op kot zit)

Wil je wel aanduiden waar het is als je ze wil halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk Berichten
              Een week eerder en je had ze man, maar ik kom daar niet meer voor de komende 2 maand en een half. (is in brugge, waar ik school loop, en op kot zit)

Is da aan't laslokaal??? (Sint-Michiels)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                Aha, nu weet ik wie jij bent.
                Ik was vooral voor die Autobianchi gaan kijken en die is voor €650 buitengegaan.
                De wereld kan klein zijn (of autoforum groot)

Ik heb nog met de nieuwe eigenaar staan praten daarvan. Hij ziet het zitten om em volledig terug in orde te zetten. tWas zijn 35e wrak. Hij maakte zich vooral zorgen om de reactie van zijn vrouw en hoe hij die nog zou binnen krijgen
                Hij vond het vooral interessant dat er meerdere V-bakken inzaten en zo

De moeilijkheidsgraad om die Bianchi in orde te stellen ligt ver boven mijn kunnen. tZal wel een leuk autootje zijn om mee te karren
                1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cumulus Bekijk Berichten
                  Is da aan't laslokaal??? (Sint-Michiels)
                  Jeps, klopt, mijn kot is daar vlak bij

Comment

De wereld kan klein zijn (of autoforum groot)

Ik heb nog met de nieuwe eigenaar staan praten daarvan. Hij ziet het zitten om em volledig terug in orde te zetten. tWas zijn 35e wrak. Hij maakte zich vooral zorgen om de reactie van zijn vrouw en hoe hij die nog zou binnen krijgen
                    Hij vond het vooral interessant dat er meerdere V-bakken inzaten en zo

De moeilijkheidsgraad om die Bianchi in orde te stellen ligt ver boven mijn kunnen. tZal wel een leuk autootje zijn om mee te karren
                    Er zal inderdaad veel geld en tijd in kruipen om die in orde te zetten, maar als je ziet voor hoeveel die buitengaan in goede staat ...

Comment

Een week eerder en je had ze man, maar ik kom daar niet meer voor de komende 2 maand en een half. (is in brugge, waar ik school loop, en op kot zit)

goh spijtig. Gewoon gaan halen doe ik niet. Ik wil ze wel van hen overkopen
                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Jeps, klopt, mijn kot is daar vlak bij
                        Que? Waar is dat?

Jouw wagen staat vaak aan Howest geparkeerd toevallig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                          Que? Waar is dat?

Jouw wagen staat vaak aan Howest geparkeerd toevallig?
                          Ja, enkel tijdens het schooljaar, maar ik rij sinds 2 maanden meestal op de parking van 'internaat de zwaan', (mijn kot is daarnaast, ze noemen dat 'peda') die kunnen er niet mee lachen (briefjes onder ruitenwisser) maar staat daar wel veel veiliger. Heb al lak kwijt door in rij te parkeren voor de howest..

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER
                          goh spijtig. Gewoon gaan halen doe ik niet. Ik wil ze wel van hen overkopen
                          Denk dat ze gesloten zijn voor 2 maanden, ze staan in een hoekje bij 't KTA, dus wsl niemand bereikbaar
                          Ga ervoor!

Comment

Ja, maar ik rij sinds 2 maanden meestal op de parking van 'internaat de zwaan', (mijn kot is daarnaast, ze noemen dat 'peda') die kunnen er niet mee lachen (briefjes onder ruitenwisser) maar staat daar wel veel veiliger. Heb al lak kwijt door in rij te parkeren voor de howest..
                            Dan zit je op nog geen 300m van m'n huis en dan zie ik u iedere dag staan.

Comment

• Woont gij dus in één van die appartementen waar ge van die weggetjes hebt als ingang en via die naar de grote baan kunt gaan? En de mensen altijd vies kijken als ge da doet?

Zoja, doe die poortjes keer niet altijd toe, ik doe ze toch open!

Comment

Woont gij dus in één van die appartementen waar ge van die weggetjes hebt als ingang en via die naar de grote baan kunt gaan? En de mensen altijd vies kijken als ge da doet?

Zoja, doe die poortjes keer niet altijd toe, ik doe ze toch open!
                                Woon aan de kerk daar ergens, dus ik ben niet uw hinderpaal!

Comment

Het stickertje van de ronde tafel, wel grappig omdat op een gewoon golfje te zien .
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

• Comment

• taxi geweest?

Comment

• Vrees dat ik een van dees dagen onze 6 maand oude Twingo hier ook ga mogen tussenzetten. Mijn broer heeft hem opgeplooid.

Comment

• Zonde van die Mercedes.

Bij een garagist hier in de buurt:

Niet echt wrakken maar goed, ze staan er wel somber bij vind ik.

Maar nu staan er niet zoveel meer, vroeger stond zowat heel dat terrein vol.

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Working...
                                          X