Stond de Yugo der nog?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenZit momenteel in Frankrijk in de Tarn streek, iemand die autokerkhoven in de streek weet?
-
ik heb er nog veel meer gezien, maar geen foto van kunnen trekken wegens in de auto en niet aan de kant kunnen staan. Als je goed rondkijkt, vind je dus wel heel wat.
En al zeker als je eens een wandeling maakt langs verlaten wegen, zoals je hierboven kan zien...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
wachtende CX en BX
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendie break turbo2 deed 32.5 op de km
zit er veel roest op eigelijk lord of the scoot ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenIk heb die foto vergroot en nhet zijn daar allemaal auto's van meer dan 30 jaar? Wat betekent dit ? en waar is het ?
Die T2 sprong echt in het oog, en veel van die wagens zijn niet geplet ofzo. Is gewone oud ijzer handelaar, hekken is op foto toe omdat die middagpauze neemt, maar anders op normale uren open.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenZijn idd allemaal oude wrakken. Ga morgen eens zien of ik er info van vind, dacht dat het in de buurt van Mouscron was. Op rand van industriegebied. Normaal moet ik nog te weten komen welke klant het was, heb er nog koeken meegekregen
Die T2 sprong echt in het oog, en veel van die wagens zijn niet geplet ofzo. Is gewone oud ijzer handelaar, hekken is op foto toe omdat die middagpauze neemt, maar anders op normale uren open.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment