Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Stond de Yugo der nog?

Comment

• alive and kicking

Comment

• Quote waardig

toen was het nog koud.

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
        Vandaag samen met Tigra, op dit leuke kleine kerkhof uitgekomen, bij onze noorderburen:

Stond flink wat lekker en zeldzaam spul:

Yugo Zastava 45a

Comment

• bijna alles stond er nog, enkel die 126 niet gezien
          veel volvo's!

Comment

• Gisteren naar de Lokerse feesten geweest, als je de afrit neemt, heb je verderop de McDonalds. Daarachter ligt een autokerkhof waar er een aantal redelijk oude mercedessen staan. Wel geen foto getrokken...

Comment

• da's van de velde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                Zit momenteel in Frankrijk in de Tarn streek, iemand die autokerkhoven in de streek weet?
                Frankrijk, streek van Lot-et-Garonne, Acquitaine, twee weken geleden:

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• __________________________

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• ik heb er nog veel meer gezien, maar geen foto van kunnen trekken wegens in de auto en niet aan de kant kunnen staan. Als je goed rondkijkt, vind je dus wel heel wat.
                        En al zeker als je eens een wandeling maakt langs verlaten wegen, zoals je hierboven kan zien...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• wachtende CX en BX

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Haha, die ken ik, die staan in Molenstede (kort aan den Hemel)

Comment

• die break turbo2 deed 32.5 op de km

zit er veel roest op eigelijk lord of the scoot ?

Comment

• ach kom steek zo'n droom maar weg
                                vind je geen wisselstukken van

Comment

• vrees ik ook een beetje... bij een 5d zijn die lamellen zo gaaf vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    die break turbo2 deed 32.5 op de km

zit er veel roest op eigelijk lord of the scoot ?
                                    Die pics zijn al 3 of 4 jaar oud

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                                      Ik heb die foto vergroot en nhet zijn daar allemaal auto's van meer dan 30 jaar? Wat betekent dit ? en waar is het ?
                                      Zijn idd allemaal oude wrakken. Ga morgen eens zien of ik er info van vind, dacht dat het in de buurt van Mouscron was. Op rand van industriegebied. Normaal moet ik nog te weten komen welke klant het was, heb er nog koeken meegekregen

Die T2 sprong echt in het oog, en veel van die wagens zijn niet geplet ofzo. Is gewone oud ijzer handelaar, hekken is op foto toe omdat die middagpauze neemt, maar anders op normale uren open.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                        Zijn idd allemaal oude wrakken. Ga morgen eens zien of ik er info van vind, dacht dat het in de buurt van Mouscron was. Op rand van industriegebied. Normaal moet ik nog te weten komen welke klant het was, heb er nog koeken meegekregen

Die T2 sprong echt in het oog, en veel van die wagens zijn niet geplet ofzo. Is gewone oud ijzer handelaar, hekken is op foto toe omdat die middagpauze neemt, maar anders op normale uren open.
                                        Bedankt maar het is niet dat ik onderdelen of zo nodig heb maar gewoon meer pics. Het is gewoon spijtig dat zoiets nog gebeurd anno 2010.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                        X