Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op de Staatsbaan in Kortemark staat er ook zo'n "atelier" met allemaal oude wagens. Staat een Merc 190 die van op afstand er toch enorm goed uit ziet en een oudere S klasse in mindere staat ook. Iemand die weet wat daar gaande is? Staan die te koop?
Was in een boerendorpje in Wallonie, sloeg die straat in omdat ik niet onder de brug onder de spoorweg geraakte. Nu, ik dacht dat dat bord dat vrachtwagens moesten opletten op die brug sloeg, maar blijkbaar iets verder in die straat (km of 2) kom je een bord tegen van max 2,6m hoog en breed En ik kon mij niet draaien... Oog viel dan wel op dat gebouw...
Als ik het mij juist herinner, raakte hij niet meer door de keuring en kostte het te veel om hem (toen) te repareren. Dan heeft hij hem daar gezet, dat zal ondertussen ook al wel 25, 30 jaar geleden zijn.
Het plan is er wel om hem ooit terug te restaureren, maar door gebrek aan plaats, tijd, geld en kennis om dat te doen is dat er nooit van gekomen..
Misschien nu dat ik autotechnologie ga studeren dat het er nog wel van gaat komen, als het tout court nog wel mogelijk is, want het is idd wel zonde
Vorige week , 5 jaar na dat Tigra deze ontdekt heeft, samen met hem nog eens een kijkje gaan nemen en eindelijk kunnen zien wat voor busje het ooit is geweest.
Een Opel Blitz van het zogenaamde 'tussenmodel' (erg zeldzaam nu! )
Comment