Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
      Die flandria is idd machtig !

En een 126
      Is dat bij Jean?
      Nee maar bij Jean staat nu een Maserati Biturbo, die BMW 2000 cs, Jaguar, Plymouth Belvedere, Benz W 114 , Triumph Spit en een NSU Prinz

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Op de Staatsbaan in Kortemark staat er ook zo'n "atelier" met allemaal oude wagens. Staat een Merc 190 die van op afstand er toch enorm goed uit ziet en een oudere S klasse in mindere staat ook. Iemand die weet wat daar gaande is? Staan die te koop?

Comment

• Heb je foto's van die Plymouth?
          Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• De Plymouth voor PT

Bijgevoegde Bestanden
            Last edited by ; 14/08/2010, 20:24.

Comment

• Met dank!

God zal het u lonen. Met spek en met bonen.
              Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Ken ik niet... Leek mij ooit garage geweest te zijn.

Comment

• Matra Bagheera, toffe classic
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Blijkbaar ook 3 zitter?

Was in een boerendorpje in Wallonie, sloeg die straat in omdat ik niet onder de brug onder de spoorweg geraakte. Nu, ik dacht dat dat bord dat vrachtwagens moesten opletten op die brug sloeg, maar blijkbaar iets verder in die straat (km of 2) kom je een bord tegen van max 2,6m hoog en breed En ik kon mij niet draaien... Oog viel dan wel op dat gebouw...

Comment

• Jup, een 3-zitter
                      Tot nu toe ook nog maar een paar keer in rijdende staat tegengekomen.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• eigendom van mijn vader, staat al jaren in de tuin van mijn oma:

Alfa Romeo Giulia GT 1300 Junior, als ik het mij juist herinner.

PS: geen moeite doen met pm's of dat hij te koop is, het antwoord is nee.

Comment

• dan vraag ik mij toch af wat dan wel de bedoeling is van zo een klassieker te laten verkommeren.

no offence hé, tis ook een beetje een vraag die ik me stel als ik zo een autootjes in die staat zie staan ergens bij particulieren.
                          1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                          2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                          2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                          -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Soms is het een enige tastbare herinnering die mensen hebben van iemand die hen dierbaar was...

Wat is het verhaal bij deze, Artru?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door artru Bekijk Berichten
                              eigendom van mijn vader, staat al jaren in de tuin van mijn oma:

Alfa Romeo Giulia GT 1300 Junior, als ik het mij juist herinner.

PS: geen moeite doen met pm's of dat hij te koop is, het antwoord is nee.
                              Doe op zijn minst dat raam dicht.

Zonde dat je die zo laat verkommeren.

(en spuit eventueel eens olie op de carrosserie, ga je die roestvorming tegen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                                Wat is het verhaal bij deze, Artru?
                                Als ik het mij juist herinner, raakte hij niet meer door de keuring en kostte het te veel om hem (toen) te repareren. Dan heeft hij hem daar gezet, dat zal ondertussen ook al wel 25, 30 jaar geleden zijn.
                                Het plan is er wel om hem ooit terug te restaureren, maar door gebrek aan plaats, tijd, geld en kennis om dat te doen is dat er nooit van gekomen..
                                Misschien nu dat ik autotechnologie ga studeren dat het er nog wel van gaat komen, als het tout court nog wel mogelijk is, want het is idd wel zonde
                                Last edited by ; 16/08/2010, 17:05.

Comment

• Zonde die Alfa maar heel leuk voor een wrakkenjager

Ook rood...

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Vorige week , 5 jaar na dat Tigra deze ontdekt heeft, samen met hem nog eens een kijkje gaan nemen en eindelijk kunnen zien wat voor busje het ooit is geweest.

Een Opel Blitz van het zogenaamde 'tussenmodel' (erg zeldzaam nu! )

www.opelklassiek.be

Comment

• www.opelklassiek.be

Comment

• www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                        X