Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenDie flandria is idd machtig !
En een 126
Is dat bij Jean?
Comment
-
De Plymouth voor PT
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Blijkbaar ook 3 zitter?
Was in een boerendorpje in Wallonie, sloeg die straat in omdat ik niet onder de brug onder de spoorweg geraakte. Nu, ik dacht dat dat bord dat vrachtwagens moesten opletten op die brug sloeg, maar blijkbaar iets verder in die straat (km of 2) kom je een bord tegen van max 2,6m hoog en breed En ik kon mij niet draaien... Oog viel dan wel op dat gebouw...
Comment
-
En de lang verwachte ...
Comment
-
dan vraag ik mij toch af wat dan wel de bedoeling is van zo een klassieker te laten verkommeren.
no offence hé, tis ook een beetje een vraag die ik me stel als ik zo een autootjes in die staat zie staan ergens bij particulieren.1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door artru Bekijk Berichteneigendom van mijn vader, staat al jaren in de tuin van mijn oma:
Alfa Romeo Giulia GT 1300 Junior, als ik het mij juist herinner.
PS: geen moeite doen met pm's of dat hij te koop is, het antwoord is nee.
Zonde dat je die zo laat verkommeren.
(en spuit eventueel eens olie op de carrosserie, ga je die roestvorming tegen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenWat is het verhaal bij deze, Artru?
Het plan is er wel om hem ooit terug te restaureren, maar door gebrek aan plaats, tijd, geld en kennis om dat te doen is dat er nooit van gekomen..
Misschien nu dat ik autotechnologie ga studeren dat het er nog wel van gaat komen, als het tout court nog wel mogelijk is, want het is idd wel zonde
Comment
-
Zonde die Alfa maar heel leuk voor een wrakkenjager
Ook rood...
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Vorige week , 5 jaar na dat Tigra deze ontdekt heeft, samen met hem nog eens een kijkje gaan nemen en eindelijk kunnen zien wat voor busje het ooit is geweest.
Een Opel Blitz van het zogenaamde 'tussenmodel' (erg zeldzaam nu! )
Comment
-
-
Comment