Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het kleine bosje, dat eerst geruimd is

www.opelklassiek.be

Comment

• www.opelklassiek.be

Comment

• www.opelklassiek.be

Comment

• en dan het bos waar we nooit zijn ingeraakt door een irritante buurman:

Nous sommes des collectioneurs des voitures anciennes, cest pour prendre des photos!

diejen aap: Pas normal!

Desondanks onze tweede trip zorgvuldiger uitgestippeld en toch deze shots kunnen maken:

www.opelklassiek.be

Comment

• www.opelklassiek.be

Comment

• Spijtig ende jammer van al die eens zo mooie straatsierders maarre ligt het aan mij of wordt hier eigenlijk reclame gemaakt voor de "kracht" van de natuur
              En dan zeggen ze dat "wij" de natuur kapotmaken met ons auto's
              ps:ben zo langzamerhand mijn weg door de massa's topics en posts aan't vreten, maar ik denk een paar jaar nodig te hebben voor ik alles gelezen en gezien heb
              Maar hier staat wel een hele hoop deftig kwijlgrief op't forum Heaven for petrolheads

Comment

• Chatillon! Wat een zalige dag was dat!

1 september 2008, om niet meer te vergeten, het begin van een nieuw schooljaar was nog nooit zo plezant.

Comment

• In panne en achtergelaten

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik voelde me daar wel goe, in m'n onzichtbare wagen...

Comment

• In Deurne, aan het Middellares ziekenhuis, staat er sinds enige tijd een Mazda geparkeerd die goed op weg is om een wrak te worden: meerdere blutsen, ingeslagen ruit, platte band, ...

Comment

• Spijtig dat ik daar nooit ben geraakt !
                        Benzine
                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                        Diesel
                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Kom eerlijk gezegd niet vaak zulke romantische plekjes tegen, maar zal vanaf nu wel vaker de "kodak" meedoen als ik eens op wandeltocht ga

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                            Zopas ontdekt dat "ons" Belgisch autokerkhof volledig opgeruimd is, alledrie de plaatsen zijn nu leeg. Er is meer schade aan het milieu nu,dan de wagens te laten staan, er was een biodiversiteit van planten, mossen en kleine dieren aanwezig, jammer
                            Wel een verdomde koppigaard van eigenaar, die liever alles plet, dan iemand nog een plezier te gunnen om iets bruikbaar af te nemen... en ook een grote merci aan de fotograaf die het zoooo publiek gemaakt heeft
                            http://www.nextgenerationphoto.be/ur..._ardennen.html
                            WTF, serieus? En mijn zus en nichten zijn er eind deze zomer pas geweest! Maar ze zeiden ook dat er al veel weg waren. Nu allemaal blijkbaar. Heb het ook nooit in het echt mogen aanschouwen.

Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                            Eén van m'n favorieten, het bewijs dat je de natuur haar gang moet laten gaan...

Die is inderdaad zalig! En griezelig tegelijk, vind het altijd akelig hoe de natuur zich zo een weg baant.

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.
                            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Mercedes-Benz Unimog

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Renault Traffic gisteren in Wijnegem.

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Correctie : Oelegem !
                                      Benzine
                                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                      Diesel
                                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                        Correctie : Oelegem !
                                        Eén pot nat.

Nuja 'de meeting van Wijnegem' dan.

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                          Eén pot nat.

Nuja 'de meeting van Wijnegem' dan.
                                          waar ik, spijtig genoeg, niet op aanwezig kon zijn, volgende keer beter als ik eerder lid was geworden, had ik het ook eerder geweten.
                                          Had ik het kunnen inplannen en was zeker van de partij geweest want omwille van de verbouwing hebben we het aantal meeting-deelnames beperkt tot een goede 5-tal per jaar en daar houden we ons ook aan
                                          Weekends zijn nu eenmaal de enige moment dat mijn vriendin en ik samen vrij zijn en dat we aan de verbouwing wat kunnen doorwerken vandaar...

Comment

Working...
                                          X